Časť bez názvu 50

1.7K 139 2
                                    


-Dobrú noc, kráska- šepol mi pri ucha, do ktorého mi jemne zahryzol.

-Prestaň, chcem spať!- snažila som sa ho striasť, no nedalo sa.

-Dobre, veď sa hneď nehnevaj. Neviem kto pred chvíľou chcel...- argumentoval a smial sa zároveň.

-Dobrú Ryan- prerušila som ho.

-A čo sa týka Seleny....podal som žiadosť o rozvod- šepol, keď som už zaspávala. Nič som mu na to nepovedala, len som sa ospalo usmiala. Hneď na to ma poltila ríša snov.

***

Prebúdzam sa na nepríjemný pocit, že ma niekto pozoruje. Pomaly otvorím ospalé oči a všimnem si Ryana ako na mňa zíza.

-Bré ránko- šepne a oblizne si pery.

-Dobré- šepnem a pretriem si rukou oči. Zdvihnem sa na lakte a pritiahnem si k sebe tesnejšie bielu látku.

-Koľko je hodín?- spýtavo sa pozriem na Ryana.

-Vieš, že ani neviem?- zasmial sa, pričom sa mu vytvorili tie jeho rozkošné jamky.

-Takže si na mňa zízal od kedy si sa zobudil a vôbec ťa nenapadlo pozrieť sa na hodinky alebo ďalej spať?- zatárila som sa nechápavo, no on sa na mne zasmial.

-Ver mi, že na teba by som sa dokázal pozerať aj 24 hodín denne. Bola si rozkošná- šepol a usmial sa, pričom ma pobozkal na chrbát ruky. Sorry bro, ale teraz nie. Ani tie tvoje jamky ma nepresvedčili. Odkryla som sa a zoskočila z postele.

-A teraz akože kam ideš?- ozval sa za mnou jeho hlas a následne som pocítila jeho ruky okolo môjho pása.

-Do kúpeľne?- nadvihla som obočie. Nie je to snáď jasné?

-Ryan no táák. Pusti ma! Potrebujem sprchu-žiadala som ho.

-Dobre- povolil zovretie a jeho ruky dopadli tesne vedľa jeho tela. Nepochopila som čo to malo znamenať, ani to ako rýchlo zmenil názor ale neriešila som to. Otočila som sa na päte a vykročila do kúpeľne, keď som pocítila ako si so mnou dotyčný preplietol prsty.

-Ale nemyslí si, že tam pôjdeš sama- zvodne mi zašepkal do ucha, pričom som sa musela usmiať. Ako to ten chalan robí? Prebehla mnou príjemná triaška a moja nanič nálada bola zrazu fuč.

-Ale čo.... Pán Hemington chce ísť so mnou do sprchy?- podpichla som ho a zasmiala sa.

-Tomu ver- šepol a vyzliekol mi tričko, ktoré som si v noci obliekla. Okamžite sa mi prisal na pery a spokojne si vydýchol, akoby presne na to čakal od kedy sa zobudil. Nepochybne sa mi to páčilo. Páčil sa mi každý jeho dotyk na mojom tele.

-Si tak krásna- šepol mi do pier. Jeho ruky si položil na moje boky a pritiahol si ma k sebe ešte bližšie, tak že sa naše telá o seba navzájom opierali. Jazykom mi vkĺzol do úst, čím mi vyhlásil tretiu svetovú vojnu. Usmiala som sa do bozku a ovinula si ruky okolo jeho krku. Zrazu v spálni začal vyzváňať mobil. Jeho mobil. Smutne zakňučal a odtiahol sa.

-Hneď sa vrátim- povedal smutne.

-Nikam nechoď!- povedal vážne. Zasmiala som sa. A čo tu mám len tak stáť? Celkom nahá? Veď tu zamrznem! Hneď čo zmizol som sa postavila do sprchového kúta a zapla vodu. Teplé kvapôčky vody mi dopadali na telo, ktoré mi po malej chvíľke celkom zmočili. Kúsok sprchového gélu som si vytlačila do ruky a následne si ho rozmasírovala po celom tele. Nakoniec som sa opláchla a zastavila vodu. Schmatla som do rúk uterák do ktorého som sa doslova zabalila a vrátila sa do spálne.

Remember?Where stories live. Discover now