Neplytvaj slovami

2K 140 2
                                    


 Moju myseľ zaplní meno Dylan. Prečo na neho musím práve teraz myslieť? A prečo povedal to čo povedal? Myslel som, že mu znova nenaletíš,ale asi som sa mýlil!Vieš čo? Fajn! Rob čo chceš ale potom nechoď za mnou, jasné? Môj najlepší priateľ po tom čo Davina odišla...mi povie niečo takto. Prečo? Som si istá, že ho teraz mrzí to čo povedal, ale vrátiť to späť sa nedá. Nejde to. Najprv Kevin, teraz Dylan kto bude ďalší? Selena?  

Cez slúchadlá mi práve znie Company od Ryana ( Justina :D )

Can we, we keep, keep each other company.
Maybe we, can be, be each other's company,
Oh company.

It ain't about the complications.
I'm all about the elevation.
We can keep it goin' up.
Oh, don't miss out on us.
Just wanna have a conversation,
Forget about the obligations.
Maybe we can stay in touch.
Oh that ain't doin' too much.

-Mama ham-ham-ham- potiahla ma a rukáv moja Faith.  Zasmiala som sa.

-Ham-ham-ham?- napodobnila som ju. Prikývla a tvárila sa pri tom tak nevinne.

-Srdiečko musíš chvíľku vydržať, dobre? O chvíľu sme doma a ja ti urobím to na čo budeš mať chuť- milo som sa na ňu usmiala a dúfala, že to pochopí a nebude plakať či vyvádzať.

-Palacinkyyyyy- zapišťala nadšene.

-Fajn tak palacinky ale až doma- povedala som rezignovane a žiarivo sa na ňu usmiala.

-Mamííí? A kto je ten ujo?- spýtala sa znova tým jej nevinným a zvedavým hláskom.

-Tvoj ocko- šepla som a oprela si čelo o to jej.

-Naozaj?- povedala prekvapene. Prikývla som. Usmievala sa na mňa ako slniečko na hnoji. Seriózne. Bolo vidno, že je šťastná.

-Dáš mi jedno?- ukázala na slúchadlo v mojom uchu. Podala som jej ho a opatrne vopchala do uška.

-Mamííí? A kde je tatino?- spýtala sa a upriamila na mňa svoje veľké modré očká.

-Neviem- mykla som plecami a snažila sa nemyslieť na to kde šiel.

-Tu som- zaznel jeho hlas spoza nás. Ani ma nenapadlo obzrieť sa jeho smerom. Nemám na neho náladu. Všetko čo teraz chcem je teplá sprcha a posteľ. Chcem toho tak veľa?

***

-Prosím ťa skús nič nezašpiniť, dobre?- uťahovala som si z Faith, ktorá sedela na gauči a pozerala na nejakú rozprávku s princeznami. Nevenovala mi pozornosť, len prikývla a ďalej sledovala telku a popritom jedla palacinky s nutellou.

-Budem vo sprche- šepla som si sama pre seba a kráčala hore schodmi do svojej izby. Ak by ste chceli vedieť kde je práve teraz Ryan tak neviem. Naposledy som ho videla v kuchyni, ale kde je teraz to vážne netuším a nezaujíma ma to. Okey možno z malinkej časti som chcela aby ma počl práve on, ale to je hlúposť.

 Zatvorím za sebou dvere do izby a začnem pomalými krokmi zhadzovať zo seba všetko oblečenie. Kráčam do kúpeľne kde som už len v spodnom prádle. Rukou som si prehrabala vlasy. Vyzliekla som si zvyšok oblečenia a vstúpila do sprchového kúta, kde som okamžite pustila horúci prúd vody, ktorý mi čo chvíľa zmočil celé telo. Odrazu moje telo objali veľké ruky, ktoré spočinuli na mojom brušku. Hlavu si položil do medzere medzi kľúčnou kosťou a plecom a zhlboka sa nadýchol mojej vône.

-Nehnevaj sa prosím. Musel som vypadnúť inak by som ťa na mieste pretiahol a viem, že ty by si to nechcela...- začal mi šepkať do ucha.

-Neplytvaj slovami- šepla som a rýchlo sa k nemu otočila a prisala sa mu na pery. O áno. Spomínala som vám, že potrebujem sprchu a posteľ ale nebolo by to ono bez Ryana. Teraz je to dokonalé. Bozky mi s radosťou oplácal a jeho ruky spadli na môj zadok a stále klesali. Vyzdvihol si ma do rúk a oprel ma o stenu s kachličkami, ktorá bola mrazivo studená. Zastavil vodu a podal mi uterák, ktorý som si okamžite obmotala okolo tela. Urobil to isté a preplietol si so mnou prsty. Ťahal ma do spálne a ja som ochotne šla. Rukou som si na hrudi držala konce uteráka a hrýzla si peru pri pohľade na jeho vypracovanú hruď. Človek by si pomyslel, že si na to zvykne, ale ono to nejde.

-Nechceš si ma radšej vyfotiť? Vieš fotka ti vydrží na dlhšie- uškrnul sa na mňa a ja som si uvedomila, že som a neho zízala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nechceš si ma radšej vyfotiť? Vieš fotka ti vydrží na dlhšie- uškrnul sa na mňa a ja som si uvedomila, že som a neho zízala.

-A vieš, že to nie je zlý nápad?- uškrnula som sa pre menu ja a rýchlo si ho sfotila.

-Héééy aj ja chcem foku- pribehol ku mne a vzal si môj mobil.

-Neviem prečo by si chcel fotku svojho tela, ale okey. Nenamietam- mykla som plecami a chcela ho obísť, no on ma zastavil.( Ak chcete zapnite si k tomu Hands to Myself od Seleny)

-A kto povedal, že si chcem sfotiť svoje telo? Hmm?- zašepkal mi zvodne do ucha a potom doň jemne zahryzol.Celým svojím ja som sa snažila ovládať a nemyslieť na to čo robí. Zrazu sa jeho ruka ocitla na mojom pleci kde ma zľahka pohladil a presne na tom mieste jemne pobozkal. Pomaličky putoval hore kľúčnou kosťou a krkom. Zatínala som päste a snažila si zachovať chladnú hlavu.

-Darling prestaň s tým. Viem, že ma chceš- šepol mi do ucha tým jeho sexy hlasom a perami sa oň oprel. Moje sebaovládanie bolo zrazu fuč. Niekam utieklo alebo čo. Otočila som sa k nemu rýchlosťou blesku a okamžite si ruku položila na jeho krk, čím som ho donútila dostať sa ku mne bližšie a bližšie. Vášnivo a túžobne som ho pobozkala. Nebránil sa.Túto hru začal on tak prečo by v nej nepokračoval, nie?

-Prestaň. Byť. Tak. Namyslený- šepla som medzi bozkami a jednu ruku som mu položila sánku zatiaľ čo tá druhá ostala na jeho nahej potetovanej hrudi. Zasmial sa do bozku a pomaly so mnou kráčal k posteli.

-Viem, že mám pravdu- zasmial sa do bozku a pomaly ma položil do postele. Skláňal sa nado mnou zatiaľ čo sa rukami opieral z oboch strán mojej hlavy,aby ma svojou váhou nezapučil. Svoje ruky som mu okamžite obmotala okolo krku a ťahala ho bližšie k sebe, aj keď to už bližšie ani nešlo.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tram-ta-dá :D Páčilo? :O Dúfam, že aspoň trošku áno ...pokúsim sa dnes pridať ešte jednu no nič nesľubujem :) ak nebude dnes určite bude zajtra :) Vote, či koment poteší :) Ďakujem Vaša *Adell


Remember?Where stories live. Discover now