Znovuzrodená

2.4K 163 6
                                    


Prosím prečítať text hrubým písmom úplne dolu :3

Kým som sa stihla spamätať položil ruky vedľa mojej hlavy, tak aby som nemala kam utiecť a nebezpečne sa ku mne priblížil. Zase to robí! Ale prečo? Nerozumiem tomu!! Klamala by som ak by som povedala, že som z neho úplne v pohode, pretože moje srdce práve bije neskutočne rýchlo a to len preto že je tak blízko. Ale prečo?

-Čo robíš?- zhíkla som, keď mi jednou rukou pohladil holú nohu, čo spôsobilo ďalšiu triašku na mojom tele.

-Ryan pusti ma!- povedala som prekvapivo pokojne a mykla som plecami. Pýtate sa či som pri jeho dotykoch pokojná? Kdeže. Každý dotyk sa mi páči viac a viec. Nebola som s ním dva roky. S ním ani s nikým iným, čo o ňom pravdepodobne povedať nemôžem.

-Darling vieš, že to neurobím- šepol mi do ucha, na ktoré ma nežne pobozkal, čo spôsobilo ďalšiu triašku na mojom tele. Jemne ma pohrýzol do ušného lalôčika a hneď na to ho pobozkal a do bozku sa usmial. Bum! Ďalšia triaška. Zrýchlený dych.

 Všimol si to a tlmene sa zasmial. Hneď na to sa začal venovať môjmu krku. Prečo mi to prosím ťa robí?

-Chcem ťa späť. Chcem ťa...- šepol medzi bozkami a pokračoval v práci na mojom krku. Prečo ho od seba do riti neodstrčím?

-Ale čo Selena a Ariana?- šepla som a privrela som oči, pretože to čo robil bolo vážme príjemné. Časť  mňa veľmi dobre vie že toto nie je správne a že to budem ešte ľutovať, no tá druhá bojuje zubami nechtami.

 Časť  mňa veľmi dobre vie že toto nie je správne a že to budem ešte ľutovať, no tá druhá bojuje zubami nechtami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Chcem teba- zopakoval a konečne sa prilepil na moje pery. Automaticky som mu krku strčila do vlasov a ťahala za ne, zatiaľ čo Ryanove ruky ma chytili pod zadok a zodvihli do vzduchu. Rýchlo som si obmotala nohy okolo jeho pásu.

-Ale..- chcela som niečo povedať, no znova spojil naše pery ktoré do seba zapadli ako také puzzle.

-Teba...-zopakoval.

-A čo...-znova som sa snažila niečo povedať, no znova mi v tom zabránil. Priložil prst k mojím perám. Pozrela som sa na prst priložený na mojej pere a naspäť jemu do očí.Prešiel mi po pere, ktoré pohľadom tak hypnotizoval.

-Veľa rozprávaš...- zvodne sa usmial a vášnivo ma pobozkal. Položil ma na zem, no rukami zablúdil pod šaty k lemu mojich nohavičiek.

-Neblázni. Uvidia nás- vystrašene som na neho pozrela. Zhlboka si vydýchol,odtiahol sa a obzrel sa na obe strany chodby, či niekoho neuvidí.

-Poď- chytil ma za ruku a preplietol si so mnou prsty. Vzápätí ma už ťahal do nejakej miestnosti a nezabudol za mnou zavrieť dvere, ktoré pre istotu zamkol. Zase ma má presne tam kde chce.

-Takže ty sa bojíš, že ti utečiem hej?- uťahovala som si z neho, čo som robiť nemala. Ruky som si prehodila cez prsia a so šibalským úsmevom na perách som ho pozorovala. Rýchlo sa ku mne priblížil a ja som automaticky cúvala vzad, až dokým ma nezastavila studená stena. Už nemám kam utiecť. Super.Doslova sa na mňa nalepil svojím telom a hypnotizoval moje pery.

Remember?Where stories live. Discover now