Stojím v nahrávacom štúdiu tesne pred mikrofónom a robím presne to čo ma tak baví.
The night is dark but the moon is bright
We're staring at this summer night
Tan skin looks damn good in white
Stripping down by the Hollywood sign
If we want it, we take it
If we need money, we make it
Nobody knows if we fake it
You like to watch while we shake it
I know we're making you thirsty
You want us all in the worst way
You don't understand
I don't need a man
Me and my girls, me and my girls
Me and my, me and my, me and my, me and my girls
Me and my girls, me and my girls
No jodas, nosotras
Me and my girls
Me and my girls
I'm going home with who I came with
And who I came with's not you
I'm going home with who I came with
And who I came with's not you
I'm going home with who I came with
And who I came with's not you
I'm going home with who I came with
And who I came with's
Me and my girls, me and my girls
You can look, but don't touch
I'm not here to hook up
I'm just here to turn up
Tonight is just usÁno, prijala som ponuku zahrať si vo filme Spring Breakers a tento song je viac menej kvôli tomu. Cez presklenné sklo vidím Davinu ako si vychutnáva danú skladbu.
-Bolo to skvelé. Páči sa mi to, takže v pondelok sa vidíme áno?- spýtavo na mňňa pozrel režisér filmu. Prikývla som a milo sa usmiala. Odrazu u začal vyzváňať mobil.
-Ospravdňte ma dámy- zvodne sa usmial a odišiel. Neviem či mal 40, no viem že obrúčka na jeho prste žiarila ako diamant.
-Vraj dámy pff- zasmiala sa Davina dosť nahlas, keď bol dostatočne ďaleko. Prešli sme k pohovke na ktorú si Davina okamžite sadla zatiaľ čo ja som sa hodila do svojho obľúbeného kresla.
-Tak fajn. Máme tri dni na to, aby sme vymysleli oslavu na ktorú Sonya len tak ľahko nezabudne- povzdychla som si.
***
Tak a je to tu. Deň s veľkým D. Dnes má Sonya 15. Yop. Moja malá sestra už nie je tak celkom malá.
-Sonya! Čo tam tak dlho robíš? Pohni si! Zmeškáme tooo- súrim ju z prízemia. Som si istá, že sa na seba pozerá v zrkadle, rovnako ako som to robila ja kedysi.
-Aria upokoj sa, dobre? Ty si bola taká istá- zasmiala sa na mne moja milovaná mama. Chytila som sa za srdce a otvorila pusu do písmena O.
-To nie je pravda- pokrútila som hlavou.
-Sonya!!!- kričím znova a v tom počujem podpätky.
-Si krásna- šepnem a usmejem sa na ňu. Rozkošne sa na mňa usmeje.
-Júúj toto nerob. Si kjúúút- zasmiala som sa.
YOU ARE READING
Remember?
Teen FictionBoli zaľúbení. Bolí láskou pohltení. Mali svoj vlastní svet. No jedného dňa sa všetko obrátilo hore nohami. Zjavila sa jeho bývalá tehotná priateľka, čo ju neskutočne bolelo...bez slova odišla a nikto o nej nepočul a prečo? Pretože nezniesla, že ju...