Spokojný?

2K 136 7
                                    

-Toto nie je správne- pokrútila som hlavou a dostala sa z jeho objatia. Zrazu som pocítila ako ma odzadu objali jeho ruky. Hlavu si položil na moje plece a vdýchol moju vôňu.

-Aj ja ťa ľúbim- šepla som.Otočila som sa k nemu a vášnivo ho pobozkala. Do toho bozku som dala úplne všetko. Tieto bozky sa líšili od tých posledných. Boli celkom iné, a to sa mi na tom páčilo. Z celej sily som ním treskla o dvere a prisala sa mu na pery. Bolo mi jedno, že ho to bolelo. Istým spôsobom to bol trest za tie príšerne dlhé dva roky bez neho. Neverím, že on za ne s niekym nebol.Naklonila som sa k nemu, akoby som ho šla pobozkať. Hypnotizoval moje pery a čakal kedy to konečne urobím, no nestalo sa tak. Načiahla som sa ponad neho k dverám a pohybom kľúča ich zamkla. Šibalsky som sa na neho usmiala a vyzliekla som mu tričko, zatiaľ čo ma on chytil pod zadok a vyzdvihol do rúk. Hladil mi holé nohy a kráčal so mnou k posteli, kde ma opatrne položil a ľahol si nado mňa.

-Už ťa nenechám ísť...- hľadel mi do očí a rozkošne sa na mňa usmial.

-Sľubuješ?- položila som mu ruku na spánok a nechala ju tam.

-Sľubujem- prikývol a naklonil sa bližšie ku mne. Jemne sa obtrel o moje pery a ja som mu ich mierne pootvorila. Začal s nimi pomaly pohybovať. Rukami ma hladil po brušku a ťahal svetrík opatrne hore. Odlepil sa od mojich pier a vyzliekol mi ho.Následne ho hodil niekam preč a vrátil sa k mojím perám. Pomaly si na mňa ľahol. Klamala by som ak by som povedala, že ma o vôbec nevzrušovalo, pretože pravda je opakom.Ruku som si položila na jeho bok zatiaľ čo druhou som si ho ťahala bližšie k telu aj keď to už viac asi ani nešlo.

Ruku som si položila na jeho bok zatiaľ čo druhou som si ho ťahala bližšie k telu aj keď to už viac asi ani nešlo

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

***

-To bolo...-začala som hovoriť, no prerušil ma.

-...úžasné- šepol a pobozkal ma na temeno hlavy, keďže som ležala na jeho hrudi, ktorá sa pravidelne zdvíhala. Prstom som mu prechádzala po brušku, nad čím si povzdychol.

-Ako to teraz bude...?- šepla som a bola som vážne rada, že mu nemusím práve teraz nemusím hľadieť do očí. Rukou ma hladiť po odhalenom pleci,zatiaľ čo som si pri prsiach držala bielu plachtu.

-Neviem- priznal sa. Neviem prečo ale týmto sa mi rýchlo pokazila nálada. Asi som chcela počuť niečo v zmysle ,,rozvediem sa a budeme spolu ako rodina", ale to je hlúposť nie? Vymotala som sa z jeho objatia držiac si plachtu pri tele ešte tesnejšie.

-Nevidel si moje....?- začala som sa obzerať a hľadať svoje nohavičky, ktoré som si odrazu všimla v Ryanovej ruke. Zvodne sa na mňa pozeral. Hodila som hraný úsmev a pristúpila som k nemu.

-Čo za to?- spýtal sa so širokým úsmevom na tvári. Strelila som mu facku a zákerne sa usmiala.

-Spokojný?- vzala som si ich a pomerne naštvane som sa prikradla k svojmu šatníku. Otvorila som dvierka na skrini a vytiahla si z nej čierny top a sivé potrhané rifle na kolenách. Odrazu sa okolo môjho bruška ovinuli veľké ruky. Ani sa nemusím obzerať kto by to to tak asi mohol byť, pretože je to jasné.

-Hneváš sa?- šepol mi do ucha a následne ma pobozkal na plece. Skvelé Ryan pochopil si to. Tlieskam. Nič som mu na to nepovedala. Znova som sa mu vytrhla z rúk a kráčala do kúpeľne, kde som sa okamžite zamkla, pretože som počula jeho kroky.

-Aria, no táák- oprel si hlavu o dvere, no neriešila som to.

-Otvor- šepol znova. Pustila som plachtu voľne na zem a úplne nahá som prešla do sprchového kúta, kde som pustila horúcu vodu, ktorá mi po malej chvíľke zmočila celé telo. Začala som si spievať pesničku Kill em with Kidness.

Your lies are bullets,

your mouth a gun,

and war and anger

was ever won.

Put on the fire before ignithing

next time you flighning.

Kill em with kidness,

kill em with kindnes

Kil em, Kill em,kill em with kindnes.

kill em with kindnes ,kill em vwith kindnes, kill em with kindness

go ahead, go ahead go ahead now...


Do rúk som si vytlačila trochu sprchového gélu, ktorý som si následne vmasírovala do tela. Vodou som si zmyla všetky mydliny z tela a vodu vypla. Rukou som sa načiahla po osušku, do ktorej som sa rýchlo zabalila a podišla k umývadlu, o ktoré som sa ihneď oprela. 

-Okey Aria, spamätaj sa! Teraz pekne odídeš natočíš nový film, pôjdeš na rôzne fotenia, budeš robiť to čo chceš a to čo ťa baví. Pôjdeš na svoje turné, ktoré si pekne užiješ jasne? - šepkala som a pozerala sa na svoj odraz v zrkadle. Prikývla som samej sebe a začal sa obliekať do vecí, ktoré som si sem priniesla. Spravila som si make-up, naniesla linku a výrazný červený rúž. Nech každý vie, že som samostatná silná žena, ktorú len tak niečo neodradí. Vyšla som z kúpeľne a podišla som priamo k nočnému stolíku, na ktorom práve vyzváňal môj mobil. Môj pohľad doslova zamrzol, keď som všimla displej na ktorom svietilo jeho meno. ,Kevin'.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Názor? :) Pokojne mi to okomentujte a vyjadrite čo si myslíte, že sa stane :) *Adell

Remember?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang