Dvojice

61 6 2
                                    

Jídelna lázní, 13:29

,,No já bych vám doporučila kurty, ale pokud jste víc na relax, tak zkuste masáže." Řekla babička Resodová a podívala se na nás. ,,Masáže zní suprově, ale já a Lili půjdeme na ty kurty." Pousmála se babička Maggy a společně se mnou se vydala ke kurtům. ,,Na stará kolena si ještě zasportuji." Usmála se babička a otevřela dveře na zahradu.

Tenisové kurty, 13:45

Venku bylo ohromné dusno. Šla jsem se tedy převléct do něčeho volnějšího. Oblekla jsem si krátké bílé kraťásky a tílko. Na hlavu jsem si dala bílou čelenku. Byla jsem připravena jít sportovat. Vrátila jsem se tedy na kurty.

Babičce šel tenis ohromně. Hrozně jsme se během téhle hry sblížili. Řekla mi o sobě mnoho věcí, které jsem nevěděla.

Po krátké přestávce za námi přišel strejda a Eric. ,,Můžeme hrát s vámi?" Zeptal se Eric a hodil na mne zajímavý pohled. ,,Proč ne." Řekla babička a podala jim rakety.

Utvořili jsme dvojice - já s babičkou a strejda s Ericem.

Byla to zajímavá hra. Každá dvojice se krásně doplňovala. Po koci třetí hry se ale venku udělalo ohromné horko. Zvolili jsme posezení u vychlazeného drinku. Strejda nás pozval.

Drinkbar spa, 15:45

,,Bylo to nádherné." Začala se rozplývat babička a dala strejdovi pusu. On ji opětoval. ,,Sluší ti to." Pousmál se Eric a podíval se na můj outfit. ,,Děkuji." Řekla jsem s úsměvem.

Po vypití pití jsme se už odebrali do našich pokojů. Lehla jsem si na postel a sledovala malbu nad postelí. ,,Bylo to krásné odpoledne." Řekla tiše babička a vytáhla nějakou knihu. ,,Celkem jo. Pořád máš ten blbý pocit?" ,,Ano Lili, mám. Celý den se ho nemůžu zbavit, stále myslím na to, že se někomu z nás něco stane. Ale to je jedno, to přejde. Pojďme se radši bavit o něčem jiném." Navrhla a s úsměvem se na mne podívala.

Popadla jsem jeden náramek a ukázala jí ho. ,,Ten jsem dostala od babičky Colette." ,,Je krásný. Je jen škoda, že babička zemřela tady."

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat