Vicky a Emma

36 4 1
                                    

Recepce, 10:36

,,A jak je venku? Chci totiž jít před obědem sportovat." Pousmál se Albert a podíval se skrz skleněné dveře. ,,Je tam moc hezky. Pěkný den." Usmál se křečovitě Eric a pohledem naznačil, abychom se okamžitě vrátili do pokoje.

Můj pokoj, 10:49

,,Řekne mi někdo, co to v to lese bylo?" Zeptal se Max a bouchnutím zavřel dveře. ,,Nevím Maxi, ale alespoň mi věříte, že po mně někdo jde." Odpověděla jsem a sedla si ke stolu. Z jednoho šuplíku jsem vytáhla papír a začala v něm studovat. ,,Co to je?" Podívala jsem se na Erika a podala mu papír. ,,Podezřelí?" ,,Ano, dneska večer jsem si sepsala, které osoby by mohly za smrt babičky Maggy." Odpověděla jsem a převzala si od Erika papír. ,,Poslouchejte. Recepční, ta by to mohla být, protože těsně po příjezdu se s babičkou dost pohádala. Dále pokojský Martin, v době vraždy se pohyboval kolem pokoje. Uklízečka Watsonová - má klíče od pokojů a ten jed mohla babičce klidně dát. Ta ale nemá důvod. Tohle je všechno." ,,Tři jména?" ,,Víc lidí mne nenapadlo." ,,A co ten její manžel, Albert?" Zeptal se Max a podíval se na mne. ,,Albert je v poho." Odpověděl Eric a nechápavě se na něj podíval. ,,Na tom nezáleží, ale přemýšlej logicky. Kdyby byl v lese Albert, tak jak by se stihl dostat do lázní ještě před námi?" Maxe odpověděl dostala. Na chvíli se zapřemýšlel. ,,Máš pravdu."

11:59

Blížil se čas oběda. Čas, na který jsem se už od rána těšila - konečně se nadlábnu.

Jídelna, 12:15

Sedla jsem si za stůl a kluci si sedli vedle mne. Vše nasvědčovalo klidnému obědu. Někdo tu ale chyběl - matka a babička Vicky. ,,Tati, kde je mamka?" ,,Lili, ráno šla v Vicky do parku. Asi se zpozdili." Odpověděl otec a začal ,,hodovat".

12:23

,,Máš tu mikinu?" Zeptal se nenápadně Eric a naklonil se ke mně. ,,Mám, schovala jsem ji v pokoji."

12:33

Dojídali jsme zákusek a po matce a babičce ani vidu, ani slechu. Po chvíli přišel k babičce Resodové jeden stevard a něco jí zašeptal. ,,Cože? Emma a Vicky byly uneseny za bílého dne?" Všichni hrůzou vyjekli.


Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat