Dámy v nesnázích

40 4 2
                                    

Terasa Sunworld, 16:18

Zábava se, jako tehdy ve společenské místnosti, začala rozjíždět. I já jsem této akci přišla na chuť. Lidé v mém okolí byli totiž velice vstřícní a snažili se mi Petera nepřipomínat. Vstala jsem z lehátka a sedla si na lavičky u grilu. ,,Ahoj Lili." Pozdravila přátelsky babička Vicky a usmála se na mne. ,,Co to voní?" Zeptala jsem se zvědavě a podívala se na grilované pokrmy. ,,Alex griluje rajčata a lilky." Odpověděla matka. ,,Tak ty rajčata si dám, a dvě." Pousmála jsem se a nastavila talířek. ,,Jde vidět, že jsi šťastná." Podotkl otec a podal mi talířek od dědy Alexe. Na chvilku jsem se zarazila,ale uvědomila jsem si, že to nemyslel zle. ,,Ano tati, jsem šťastná."

Terasa Sunworld, 16:55

Rajčata byla skvělá, šlo vidět, že Alex grilování rozumí. ,,Lili, půjdeme se projít?" Navrhl Eric a zvídavě se na mne podíval. ,,Klidně." Odpověděla jsem bezstarostně a popadla skleničku mimózy (alkoholický nápoj se šampaňským, viz obrázek).

Palmová alej, 17:09

Sedli jsme si na lavičku a pozorovali, jak vítr elegantně ohýbá palmové listy. ,,Je to hrůza, jsme tu chvíli a zemře tolik lidí." Pronesla jsem zamyšleně a napila se ze sklenice. Eric jen kývl a podíval se na mne. ,,Je mi líto, co se stalo s Peterem. Neznal jsem ho, ale věřím, že to byl fajn chlap." ,,Byl." Do očí se mi nahrnuly opět slzy. ,,Lili, nebreč." Řekl tiše Eric a chytl mne za ramena. ,,Eriku to nejde, Petera jsem milovala. Byl to člověk, kterému jsem mohla říct cokoliv." ,,Lili, mně můžeš taky říct všechno." Podívala jsem se na Erika a utřela si slzy. Usmál se na mne a z kapsy podal kapesník. ,,Nevěděla jsem o tobě, že jsi takový gentleman." Pousmála jsem se a utřela si slzy. ,,Pro krásné ženy v nesnázích cokoliv." Začala jsem se hlasitě smát a bouchla ho do boku. ,,Myslím popojdeme." Navrhl a ukázal na cestu.

 

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat