Bývalá pevnost

39 3 3
                                    

14:39

Po odchodu z baru jsem si šla odpočinout do pokoje. V pokoji na mne padl ale takový divný pocit. Cítila jsem se hrozně slabě a malátně. Sedla jsem si do křesla a podívala se kolem. Všechno bylo hrozně deprimující. Celá babiččina postel byla oblepena páskou a na dveřích napsáno ,,Vstup pouze pro příbuzné zemřelé." Rozhodla jsem se, že si radši odpočinu někde jinde.

Sedla jsem si na chodbu a vytáhla mobil.

Lili Resodová: Čau Emily, jak je?

Emily Nickos: Super, jak se žije v lázních?

Lili Resodová: Skvěle, včera zemřela babička Maggy

Emily Nickos: Bože tak to jsem nevěděla, promiň

Lili Resodová: Neomlouvej se

Emily Nickos: No počkat, takže pojedeš domů?

Lili Resodová: Ne, policajti zakázali všem hostům hotelu odjet, dokud se nenajde vrah

Emily Nickos: Tak to je síla

Lili Resodová: Mně povídej

Emily Nickos: Lili, je mi to blbý, ale musím končit. Pa

Uživatel Emily Nickos se odhlásil

A opět zavládla nuda.

Chodba pokojů, 14:48

,,Ahoj, můžu si sednout?" Oslovila mne malá holčička a ukázala na křeslo vedle mne. ,,Samozřejmě." Řekla jsem a podívala se na ni. S úsměvem se posadila a vytáhla nějaký prospekt. ,, Co to čteš?" ,,To je kniha popisující historii tohoto ostrova." Odpověděla a opět se na mne usmála. ,,Můžu?" Zeptala jsem se a natáhla ruku. Dívenka kývla a podala mi leták. Byl vcelku zajímavý. Byla ta celá historie ostrova.

,,Nejzajímavější je to, že pod těmito lázněmi jsou trosky velké pevnosti." Řekla po chvilce a ukázala na jeden článek. Měla pravdu. ,,Jo, a já jsem Claire." Řekla a převzala si ode mne prospekt. ,,Liliana, ale můžeš mi říkat Lili."

Claire byla perfektní společnice. Povykládala mi o té pevnosti, i o tom, že pod lázněmi jsou ještě trosky rozsáhlých sklepů. ,,Nezajdeme na zmrzku?" Nabídla jsem a podívala se na dívčiny reakce. ,,Klidně." Odpověděla s úsměvem od ucha k uchu.

Ice cream bar, 15:25

,,S kým tady jsi?" Zeptala jsem se a zaplatila poháry. ,,S rodiči, babičkou a malým sourozencem." Odpověděla a nabrala si plnou lžíci zmrzliny.

Myslím, že jsem si našla novou přítelkyni.

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat