Palmová alej, 18:21
Byli jsme u koce palmových řad. ,,Byla to fajn procházka. Děkuju." Poděkovala jsem a podívala se na Erica s úsměvem na tváři. ,,Jsem rád, že se ti to líbilo. Půjdeš ještě na grilovačku." Zakroutila jsem hlavou. Eric se na mne podíval tázavým pohledem. ,,Jsem už unavená, zkusím ještě zajít za Claire." Odpověděla jsem a vydala se směrem k lázním. ,,Počkej Lili, doprovodím tě." Nabídl se Eric a stoupnul si vedle mne.
Recepce lázní, 18:44
U vchodu do lázní jsme se rozloučili. Eric se vrátil na terasu a já odešla do pokoje.
Odemykala jsem dveře, když mne zastavila nějaká žena - Maxova matka. ,,Lili Resodová?" Zeptala se a pohledem si mě změřila. ,,Ano." Řekla jsem nejistě a podívala se na ni. ,,Mohu s vámi mluvit?" ,,Jistě." Paní Malisnová si sedla na pohovku a nabídla mi místo. ,,O čem chcete mluvit?" ,,Ty jsi Maxe miloval, že?" Zeptala se rozpačitě. Nejistě jsem kývla. ,,Je mi moc líto, že tě zklamal. Po tom, co ti to řekl se mi svěřil. Je mi to trapný." Omluvila se žena a podívala se provinile na mne. ,,Paní Malisnová, já nevím, o čem mluvíte. Maxe jsem měla ráda, to ano. A za to, že je gay se nemusíte omlouvat. Mně to nevadí." Řekla jsem tiše a na ženu se usmála. ,,Mně to přišlo hrozně nefér vůči tobě. Neměl s tebou chodit, když věděl, co je." ,,Upřímně si myslím, že se mnou nechodil. Jen já jsem si stále namlouvala, že mne miluje. Teď ale Maxe beru jako plnohodnotného kamaráda." Usmála jsem se. Maxova matka se na chvíli odmlčela.
,,Jsem ráda, že se nezlobíš Lili." Poděkovala žena a odešla. Jen jsem zakroutila hlavou a vešla do pokoje. Zabouchla jsem za sebou dveře a podívala se okna. Na obzoru byly vidět velké černé mraky. Vše nasvědčovalo tomu, že zítra zůstanu v pokoji.
ČTEŠ
Neděle čtrnáctého, pěnová vražda
AdventureOsmnáctiletá Liliana jede se svou rodinou do lázní ,,Titanic spa", které jsou vyhlášené po celém světě. Jeden ze členů rodiny ale záhadně zemře. Dokáže tuhle vraždu Liliana vyřešit? A kdo je ten záhadný host, který stále mluví jen o katastrofě...