4%

34 3 2
                                    

Společenská místnost, 10:45

Všichni se nějak smířili s tím, že zde musí zůstat a postupně se rozcházeli do pokojů. ,,Lili, půjdeme se projít?" Zeptal se mě Max a podíval se na mne. ,,Klidně." Pousmála jsem se a vyšla na chodbu.

S Maxem jsme se vydali na pláž. Bylo to krásné místo, které mě naplňovalo pohodou. Sedli jsme si na zem a sledovali, jak vlny naráží na skály.

,,Maxi, chtěla jsem se tě na něco zeptat." Řekla jsem tiše a podívala se na něj. Mírně se pousmál a natočil ke mně hlavu. ,,Někdo mi říkal, že jsi ... je mi to blbý ....homosexuál. Je to pravda?" Jeho úsměv se vytratil. Sklopil oči a zahleděl se do písku. ,,Ano Lili, jsem gay." Odpověděl a podíval se na mne. Cítila jsem se podražená a ošizená, ale Max byl přítel, a proto jsem ho nechtěla zklamat. ,,Mně to nevadí." Pousmála jsem se a chytla Maxe za ramena. Na jeho obličeji šlo vidět, že má radost.

Po procházce po pláži jsme zamířili zpátky do lázní. Max mě pozval na skleničku.

Bar ,,Drink and moments", 12:25

Sedli jsme si k jednomu ze stolů a objednali si pití. ,,Lili, promiň, že jsem ti o mém ,,problému" neřekl dřív." Omluvil se Max a chytl mne za dlaně. ,,Maxi, mně to nevadí. Jsi pro mne úplně normální člověk. A upřímně, dnes mě už nic nepřekvapí." Řekla jsem s klidem a napila se drinku. ,,Jsi hrozně fajn. Víš, já jsem o tom taky nevěděl. Dokonce jsem na základce chodil s jednou dívkou. Bohužel jsem se s ní nějak nepohodnul a rozešli jsme se. Pak na střední jsem si svou homosexualitu už začal připouštět a přišlo mé první randění s klukem." Vysvětlil Max a podíval se na mne. ,,Maxi, neřeš to. Je jedno jestli chodíš s klukem nebo holkou. Hlavní je, že se máte rádi. Podívej se na mne, je mi 18 a můj první polibek s klukem se uskutečnil až na maturiťáku." Po těchto slovech se Max pousmál a naklonil se ke mně. ,,A co teď?" Zašeptal mi do ucha a políbil mne. ,,Tak teď je to podruhé."


Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat