Titanic Spa

57 6 4
                                    

Letadlo společnosti Qantas, první třída, 10:45

Letadlo pomalu přistálo. Nemohla jsem se dočkat, až se zvednu a nadýchám se čerstvého vzduchu. Letadla jsem k smrti nenáviděla.

Celá výprava se vysoukala z letadla. ,,Rodiče říkali, že tu budou." Řekl zmateně otec a rozhlédl se po hale.

Po chvilce jsme si všimli noblesního staršího manželského páru. Byli to babička s dědou. ,,Bože Nicku. Tebe jsem neviděla." Řekla radostně babička a objala otce. Poté matku, babičku Maggy, babičku Vicky, Alexe, Erica, strejdu Dylana a tetu Elen. ,,Kde jsou mí rodiče?" Zeptala se zmateně Heidy a podívala se na Resodovi. ,,Heidy promiň, tví rodiče letěli do Číny." Omluvila se babička a ukázala na několik taxíků. Naznačovala, abychom si nastoupili.

Cestou k taxíku mě oba prarodiče chytli za ruku. ,,Liliano, ty už jsi holka na vdávání." Řekla mile babička a usmála se na mne. Jen jsem zakroutila hlavou a pokračovala v cestě.

Taxíky nás zavezly až k přístavu. Tam na nás pro změnu čekaly trajekty. Celá naše 14-ti členná skupina se nalodila. Bylo to celkem zajímavý.

11:25

Pomaličku se před námi začal vynořovat ostrov, na kterém lázně stojí. Byl skvostný. Sice malý, ale to nevadilo. Uprostřed ostrova stála velká budova lázní lemovaná nespočtem parků, bazénů, tenisových kurtů a pláží. Čuměla jsem, když jsem si řekla, že tohle vybudovali během pár let.

11:40

Trajekty dorazily k břehům a všichni členové výpravy vystoupili. Cítili jsme se jako v nebi. Prošli jsme obrovskou branou s nápisem Titanic Spa a objevili se v recepci lázní. ,,Tak jsme tady. Lázně Titanic Spa. Tady jsou klíče. Doufám, že si to tu užijete." Pousmála se babička a každému dala klíče.

,,Pokoj č.58." Řekla jsem si pro sebe. Popadla jsem kufr a začala stoupat po krásném schodišti. Strčila jsem klíč do dveří a otevřela. Pokoj ušel. Menší s balkonem a záchodem. Položila jsem si věci na postel a vyčkávala, kdo z naší skupiny za mnou přijde. Celá naše ,,výprava" totiž spala po dvojicích. Nakonec to byla babička Maggy. Měla jsem radost, protože babička je člověk, který si rád povídá. ,,Proč nespíš se strejdou?" Zeptala jsem se nechápavě. ,,Víš Lili, strejda hrozně chrápe. I u nás doma spíme odděleně. A v tom taxíku se s ním Eric tak sblížil." Pousmála se a začala vybalovat kufry.

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat