Jediná

41 4 3
                                    

Náš pokoj, 23:57

,,Claire, klid. Všechno bude v pohodě." Pokusila jsem se o útěchu a pohladila dívku po tváři. Sama jsem ale věděla, že to, co říkám jsou kecy. Ruch v recepci ustál, vrah utekl a muži tam zůstali napospas svým zraněním. Chtěla jsem jim pomoct, ale měla jsem strach vyjít na chodbu. Díkybohu střelbu zaznamenali i ostatní hosté a zavolali pomoc.

00:25

Za dveřmi se začal tvořit ruch. Sebrala jsem odvahu a vyšla ven. Celá recepce byla v obležení zdravotníků. Sešla jsem schodiště a s Claire si sedla na jednu z pohovek. ,,To je hrůza." Ulevila si Claire při pohledu na černé pytle s mrtvými policisty. ,,Jaké zvíře mohlo tohle všechno udělat?" Zeptala jsem se sama sebe a utřela si slzy. Doufala jsem, že Peter žije. Nedokázala jsem si totiž představit žít bez něj.

Recepce, 8:29

,,Lili, vstávej ty můj andílku." Ozval se hlas a já otevřela oči. Ležela jsem na gauči v recepci a nade mnou stála matka, otec, babička Vicky a babička Resodová. ,,Co? To byl jen sen? Kde je Peter?" Chtěla jsem vědět odpovědi jen na tyto otázky. ,,Klid Lili. Ta přestřelka se včera večer opravdu uskutečnila. Prý jsi byla u toho?" Zeptala se babička a podívala se na mne. ,,Ano byla, šla jsem za Peterem, když se to stalo." Odpověděla jsem a utřela si slzy. ,,Lili, neboj. Ten tvůj Peter žije, ale je v kritickém stavu. Hlavně klid, to, co jsi včera viděla se už nebude opakovat. Teď jdi di pokoje a uklidni se. Za chvíli přijdu." Řekla mile babička Resodová a podala mi kapesník. Cítila jsem se hrozně mizerně. Babička Maggy je mrtvá a teď je jednou nohou v hrobě i Peter.

Můj pokoj, 8:47

Sedla jsem si na postel a začala hořce plakat. ,,Proč se tohle děje jen mně?"

9:02

Trochu jsem se uklidnila a vyčkávala příchod babičky. Po chvilce konečně přišla. ,,Lili, určitě máš na mne mnoho otázek, ale já ti něco chci říct. Peter zatím žije, ptala jsem se na to zdravotníku." Řekla po příchodu babička a chytla mne za ruku. Značně se mi ulevilo. ,,Lili, nevím, kdo za to může, ale nejspíš je to ten člověk, který zabil babičku Maggy. Prosím, dávej na sebe pozor. Jsi má jediná vnučka a já nechci, aby se ti něco stalo. Pozvala jsem vás zde proto, abych tě viděla. Nechci tě ztratit." Řekla s pláčem babička a políbila mne na čelo.

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat