Podobnost

25 4 1
                                    

Chodba kanceláří, 19:09

Byla jsem z celého videa rozhozená. Byl to skličující pocit vědět, že ti, kteří se o vás celý život starali za chvíli zemřou.

U schodiště mě zastavil otec a dovedl mne do jeho pokoje. Věděla jsem, co mi chce. Plná nervozity jsem si sedla na matčinu postel a vyčkávala jeho odpovědi. ,,Lili." Začal. ,,Vím to." Pousmál se a podíval se na mne. Značně se mi ulevilo. Hlasitě jsem vydechla. ,,A?" ,,Kristof říkal, že těsně před zapečetěním závěti nahlédl dovnitř, aby zjistil, že jsou všechny formality v pořádku." Otec mě celou dobu napínal. ,,Většina majetku připadá Albertovi a Vicky." Vyhrkl. Myslela jsem si to, Vicky byla její dcera a Albert třetí manžel. ,,Dík tati." Řekla jsem s radostí a otce objala. Vypadalo to, že ho mé děkování poněkud zaskočilo.

Můj pokoj, 19:39

Sedla jsem si k psacímu stolu a hleděla z okna. ,,Albert." Tohle jméno jsem si stále pro sebe opakovala. Bohužel mi to nedávalo smysl. Hlavní důvod byl tehdy ten les.

,,Liliano?" Ozvalo se za dveřmi. ,,Je otevřeno!" Do pokoje vešel Albert. ,,Rád bych tě pozval na zítřejší otevírání závěti. Bude tam celá rodina. Teda kromě Vicky a Emmy. Příjmy mou kondolenci k jejich smrti." ,,Ještě nejsou mrtvé!" Zaječela jsem a podívala se na něj. Beze slov odešel. Naštvaně jsem se podívala po pokoji. Zrak mi padl na noční stolek babiččiny postele. ,,No jasně. Vím, kde jsou." Řekla jsem radostně a v hlavě zavzpomínala na ten incident ve sklepech. ,,Video bylo natočeno v místnosti, kde mě nachytal Přízrak. Můžu je zachránit!" Rychle jsem se rozběhla k Erikovi do pokoje. ,,Lili, co šílíš?" ,,Vím kde je matka a babička. Všechno ti to musím říct, ale dřív, než přijde Albert." Sedla jsem si do křesla a dopodrobna mu vše povyprávěla. Nevěřícně na mě hleděl. ,,No a potřebuji, abys mi dneska večer pomohl. Buď teď, nebo nikdy." Eric kývl. ,,Nechám Albertovi vzkaz, že u tebe přespím. Hrozně se na tu zítřejší ,,otevíračku" těší." Řekl Eric a začal psát na papír. ,,Ani se mu nedivím." Špitla jsem a podívala se do země.

Byla jsem ráda, že dneska nepůjdu do sklepů sama. Hlavně jsem byla vyděšená, jestli matku a babičku zachráníme, nebo ne.

Můj pokoj, 19:58

,,Lili, a neříkal Přízrak na tom videu, že zabije všechny tři?" Zeptal se mě po příchodu do pokoje Eric. ,,Říkal." Chvíli jsem zapřemýšlela. ,,Takže to znamená, že Claire asi žije!" Řekla jsem radostně. Alespoň nějaká dobrá zpráva.

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat