Grilování

42 4 2
                                    

Bertina promenáda, 13:21

Rozloučila jsem se a vrátila se zpět do pokoje.

Můj pokoj, 13:47

Zasedla jsem k notebooku a našla si Emiliin profil.

Emily Nickos: Tak co, jak jde vztah?

Lili Resodová: Peter zemřel

Emily Nickos: Cože? Lili, promiň. Já nevěděla, že se to stalo

Lili Resodová: Emily neřeš to. Měla jsem to čekat, byl v hrozném stavu

Emily Nickos: Kdybych ti tak uměla pomoct ...

Lili Resodová: Pomoc by se šikla, už zde zemřeli dva lidé.

Emily Nickos: Bože

Lili Resodová: Promiň, musím končit. Za chvíli se griluje, ale i tak jsem ráda, že jsi mi napsala 

Notebook jsem vrátila do pouzdra a zadívala se z okna. Nebe se od rána nezměnilo. Stále bylo venku hezky a po obloze se pohupovaly sněhobílé mraky. ,,Tak, jde se grilovat."

Terasa Sunworld, 15:25

Při pohledu přes skleněné dveře na ty hosty venku jsem si povzdychla a nasadila si brýle. Sedla jsem si opět na lehátko a sledovala všechny ty lidi. Chovali se, jakoby jim nevadilo, že jsme tady v lázních drženi jak zvířata v cirkusu.

Po chvilce si za mnou opět přisedla babička Resodová a položila přede mne talíř s ugrilovaným masem. ,,Jehněčí." Řekla s rozzářenýma očima a pobídla mne, abych si vzala.

,,Babi, kolik je teď v lázních hostů?" ,,Když jste přijeli, tak tu bylo kolem 1400 lidí, po odjezdu těch, co nebyli podezřelí tu zbylo asi kolem 1100 hostů. Vím, je to dost, ale v době vraždy bylo na patře pokojů mnoho lidí, mohl to být kdokoliv." Řekla tiše babička a napila se vína. ,,Jo, je mi to moc líto, co se stalo Peterovi. Nešlo ale nic dělat. Zítra bude pohřeb." Kvíkla tiše babička s očima upřenýma na kus masa. ,,Dík, že jsi mi to řekla. Viděla jsi dneska Claire?" Zeptala jsem se zvídavě a podívala se na ni. ,,Ne, neviděla." Odpověděla a nechápavě se na mne podívala. ,,Proč se ptáš?" ,,Jen tak, celou dobu ji hledám, a nemohu najít. Snad se jí nic nestalo."

Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat