Dárek

48 3 2
                                    

Chodba mezi kancelářemi, 15:28

,,Lili, a proč jsi chtěla to, o té paní?" Zeptala se mě při odchodu z kanceláře Claire. ,,Víš Claire, ta paní mi hrozně připomíná někoho, koho znám." Odpověděla jsem a chytla Claire za ruku.

Můj pokoj, 15:39

V pokoji Claire napadlo něco si zahrát. Na chvíli odběhla.

Po chvilce se vrátila s nějakou krabicí. ,,Co to je?" Zeptala jsem se netrpělivě a usmála se na ni. ,,Člověče, nezlob se. Je to sice staromódní, ale snad to postačí." Odpověděla a rozbalila krabici. Bylo to fajn si s Claire hrát, cítila jsem se, jakoby to byla má mladší sestra.

Můj pokoj, 16:29

,,Zase šestka! Vyhrávám!" Jásala Claire a posouvala figurky po hrací ploše. ,,Jsi šikulka." Pochválila jsem ji a pohladila po vlasech. ,,Zahrajeme ještě." ,,Klidně."

Claire zrovna rozdělovala figurky, když vtom někdo zaklepal. Byl to Peter, s úsměvem vešel do pokoje a sedl si vedle mě. ,,Co to hrajete děvčata?" Zeptal se a podíval se na Claire. ,,Člověče, nezlob se. Chceš hrát s námi?" Navrhla Claire a usmála se na něj. Peter kývl. Na Claire šlo vidět, že má radost.

17:02

,,Claire, mohl bych si na chvíli Lili ,,vypůjčit"? Potřeboval bych s ní mluvit." Zeptal se po několika kolech Peter a podíval se na mne. ,,Jo, budu si zatím malovat." Peter se pousmál a chytl mne za ruku. Zajímalo mne, co chce dělat.

Peter mne zavedl do koupelny a zavřel dveře. ,,Co chceš dělat?" Zeptala jsem se nechápavě a podívala se mu do očí. ,,Pššt." Řekla a dal prst na mé rty. Naklonil se a políbil mne. Chtěla jsem ho odstrčit, ale po chvilce jsem se tomu poddala.

,,Co to mělo být?" ,,Polibek. Uvědomil jsem si totiž, že tě miluju." Přiznal se Peter a chytl me za ruku. ,,Já tebe taky." Odpověděla jsem s radostí a otevřela dveře do pokoje. Claire seděla v klidu u psacího stolu. Díkybohu, že nic neví.

Sedli jsme si zpět ke hře. Peter ale beze slov odešel.

Po chvilce se vrátil s něčím malým v ruce. Přistoupil ke mě a dal mi to. Bylo to cédéčko. ,,Lili, tohle jsem kdysi dostal od mé kamarádky. Je to píseň z Titanicu. Byl bych rád, kdyby sis na mne vzpomněla vždy, když bys poslouchala tuhle píseň." ,,Děkuji." Poděkovala jsem se objala ho.


Neděle čtrnáctého, pěnová vraždaKde žijí příběhy. Začni objevovat