- Apartment Yona -
"Aku nak buat apa lepas ni?" Kata Yona sambil berfikir dan jarinya bermain dengan rambutnya.
Tetiba telefon bimbitnya berdering dengan mengejut. Sikit terbalik Yona dari kerusi yang diduduknya sekarang. Dia lalu mengeluarkan phonenya dari pocket seluarnya. Dia menyambut panggilan tersebut.
(On call)
Yona: Yeobuseyo?
Mark: Yooo pretty! Your boy here!
Yona: Your boy who?
Mark: Fuck you Yona. It's Mark godammit!
Yona: Lol. Ingatkan seseorang yang penting.
Mark: Aku memang selalu tak penting kat mata kau kan? Tak boleh ke kau bagi aku peluang?
Yona: What do you want? You know that I like your bestfriend Jb right? *nada annoyed*
Mark: So what? Jb dah ada girllah! Keluar jelah ngan aku kan senang?! Nak jual mahal sangat kenapa.😠
Yona: Keuneo! *matikan talian*
( end call )
"Kenapa dengan si sial tu?! Sebab tulah aku takkan pernah terima dia! Ganas bak harimau lapar. Hilang juga kepala aku kalau aku jadi yeochin dia." Bebel Yona sendirian.
Yona: Nak pergi beli ice cream lah. *ceria*
Yona pun segera berlari ke biliknya dan memakai sweater merah bersama dengan short jeans. Rambutnya yang berwarna biru gelap tu diikat tinggi. Dia membawa kunci rumah, wallet dan phonenya bersama. Dia pakai selipar je sebab dia swag😂😂😂
Ketika Yona dan tiba kat kedai 7 eleven berdekatan dengan apartmentnya. Dia terjumpa pula susuk tubuh yang macam dia kenallll je.
Yona: Aku macam pernah nampak susuk tubuh ni. Rambut hitam tu familiar jeee kat mata aku....Siapa ek?
Jejaka tu tengah duduk di kaki lima 7 eleven sambil menunduk kepalanya. Yona pula baru otw nak masuk 7 eleven. Jejaka tu mula mendongak kepalanya ke langit dan sekelilingnya. Disitulah mata mereka bertembung.
Yona: Eo?!!!!
Suga: Neoo?!!!
Suga pun berdiri dengan pantas dan mendekati Yona. Yona ingat si Suga ni nak hentak kepala dia sebab muka Suga sekarang ni macam nak baham orang je. Takut pula Yona dibuatnya.
"W-Wae?" Tanya Yona. Suga pula dah berdiri tegak depannya. Yona ni pendek oleh sebab itu dia terpaksa dongak kepalanya ke atas untuk lihat muka Suga.
"Boleh tak belikan aku benda tu?" Kata Suga sambil menunjuk something yang dipapar dalam rak kat kedai 7 eleven.
Yona: Ramyun? *terkejut*
Suga: R-Ramyun ke nama dia tu?
Yona: Eo. Kau nak?
Suga mengangguk pantas. Yona pun menarik Suga masuk ke dalam kedai tu. Ada meja kecil untuk pelanggan makan ramyun kat tepi so Yona suruh Suga duduk kat sana dulu. Suga pun ikut je.
Tak lama kemudian, Yona pun membawa dua cawan ramyun ke meja makan. Suga mula makan ramyun tu dengan penuh selera.
"Kenapa kau duduk di kaki lima?"
Suga: Aku tak dapat jumpa dia.
Yona: Dia ni siapa?
Suga mendiamkan dirinya. Dia tak nak bagitau siapa orang yang dia cari tu.
YOU ARE READING
[C] Demon Meet Girl ( BTS Suga )
FantasyHye.😂 Author malas buat sinopsisnya soo baca lah😂