Hyejung: Dua hari lagi kau akan pergi..... Kau betul ke nak pergi ni?
Yona hanya tersenyum manis sambil mengangguk kepalanya. Dia pun mengemas lokernya dan ambil barang yang perlu untuk kelas seterusnya. Mereka berdua kini berada di loker masing-masing untuk ke kelas seterusnya.
"Eo?! Kau pergi dulu ya Yona? Aku terlupa nak jumpa Mingyu! Mian!" Kata Hyejung dengan panik dan terus berlari ke arah bertentangan. Yona hanya tergelak kecil lalu meneruskan perjalanannya untuk ke kelas artnya.
Tengah dia berjalan sendirian untuk ke kelas. Dia ternampak pula situasi yang tak sangka akan berlaku. Jennie tengah bercumbuan dengan jejaka lain. Yona segera ke arah Jennie dan meleraikan Jennie dengan jejaka tersebut. Jejaka tersebut pun lari lepas Jennie suruh dia untuk biarkan mereka bersendirian.
Jennie: Bwo? *malas*
Yona: What are you doing?!! Kau kan dating Suga?! Kenapa kau buat semua ni?! *marah*
"Kami dah putus hubungan pagi tadi. Urgh dia tu memang membosankan betul." Jelas Jennie. Yona segera menampar Jennie. Dia tak tahu kenapa tapi dia memang sangat marah sekarang ni. Yona lalu pergi dan meninggalkan Jennie yang tengah sibuk lihat pipinya di cermin berdekatan.
Yona segera mencari kelibat Suga kerana risau Suga akan benda tak elok macam bunuh diri ke apa. Yona pun pergi ke kelas Suga tapi Suga takde.
Yona: Urgh aku dah lambat kelas art!!! Lantaklah.
Yona sambung dengan pencarian Suga. Dia dah tak kisah dengan kelasnya fuhh berani juga Yona ni XD Yona pergi ke kelas rakannya yang lain untuk tanya pasal Suga tapi mereka juga tak tahu ke mana Suga. Yona pun terfikir satu tempat.
Yona berlari dengan pantas ke arah bumbung sekolah. Dia membuka pintu dengan ganas dan melihat sekeliling tempat tu. Luckily, susuk tubuh Suga kelihatan. Suga tengah menyandar di dinding sambil duduk dan tundukkan kepalanya.
Yona: Suga?
Suga lalu memandang ke arah suara tersebut. "Yona?" Suga lalu berdiri dan memeluk Yona. Yona turut memeluk Suga kerana tahu yang Suga mesti sedih akan hubungan dia dan Jennie yang tak berjalan lancar.
Suga: I'm sorry that I hurted you Yona. Please don't leave!!! I love youu!
Yona:B-Bwo...?
Yona lalu menolak Suga perlahan dan hal ni buatkan Suga terkejut. "I know that you and Jennie broke up but ini tak bermaksud yang kau boleh terus lafazkan cinta kau kat aku!" Marah Yona. Yona rasa seperti dijadikan sebagai simpanan.
"Nooo you don't understand!! I never stop loving you! I-"
Yona: You are the one that don't understand Suga!! Aku datang sini sebab aku nak tenangkan kau atas hubungan kau dan Jennie tapi kau pula? Senang-senang je kau cakap yang kau sukakan aku? What do you think I am? Kau ingat aku ni perempuan simpanan kau ke yang bila kau dah putus dengan yeochin kau dan jadikan aku sebagai ganti macam tu je?
Suga: Aniyaa!! Aku minta maaf sebab ambik masa yang lama untuk putuskan semua ni. Aku tak pernah pun fikirkan kau sebagai simpanan seriously!!!
"No Suga. Aku dah kata yang kita hanya kawan sekarang ni dan aku tak nak ubah fikiran. Jangan nak ambil kesempatan atas perasaan aku." Jelas Yona lalu pergi. Dia tak percaya yang Suga baru je cakap semua tu kat dia. Dia sepatutnya gembira mendengar semua tu tapi bila dia fikirkan balik, Yona rasa sangat sedih.
Setelah Suga sakitkan hati Yona dengan meninggalkan dia demi ex yeochinnya, baru dia nak datang semula. Yona rasa sangat terhina dan dia putuskan untuk terus balik tanpa ke kelas seterusnya.
YOU ARE READING
[C] Demon Meet Girl ( BTS Suga )
FantasyHye.😂 Author malas buat sinopsisnya soo baca lah😂