"What are you doing?"
Yona terkaku sambil memandang ke belakang. Ternyata ianya Raja Taeyang. Yona segera meletak album lama tu di tempat asalnya dan berfikir alasan yang harus diberi. Raja Taeyang lalu mendekati Yona.
Yona: M-Mian... Aku cuma curious apa a-ada dalam album ni..
Raja Taeyang: Diam! Kau patutnya duduk diam je dan bukannya gatal tangan nak kacau barang aku!! *marah*
Yona menjadi takut dan matanya mula berair. Dia tak sangka yang Raja Taeyang akan marah sampai tahap ni. Raja Taeyang lalu menolak Yona ketepi dengan ganas dan mengambil albumnya lalu keluar dari biliknya. Yona kini berada di tepi katil tengah menahan kesakitan. Lengan kanannya dah luka dengan agak teruk sebab terkena bucu katil semasa ditolak dengan kuat tadi.
Yona perlahan-lahan berdiri dan berjalan ke arah bilik mandi untuk mencuci lukanya. Hoodienya pun dan koyak rabak pada bahagian lengan kanan. Yona cuba nak tahan tangisannya tapi dia tak mampu.
Yona sangat rindukan rakan-rakannya. Dia tak tahu kalau dia dapat bertahan lama dalam istana setan ni. Lagipun, tak lama lagi Yona akan dikorbankan juga menurut kata-kata Raja Taeyang.
Yona: Suga..... Hurry up...
- Diluar pagar istana Raja Taeyang -
"Korang masuk melalui pintu belakang atau pinu rahsia mana lah yang korang jumpa, aku pintu depan." Jelas Suga. Ini membuatkan yang lain mula rasa pelik. Bagi mereka Suga ni terlalu berani.
Jimin: Beraninya kau hyung. Aku ikut kau. Hyung ni dahlah kurus je, nak menentang si Raja Taeyang tu pun agak-agaklah hyung.
Suga: Sial punya budak bertuah. Kalau aku jumpa ngan Raja Taeyang nanti kau jangan nak sembah aku pula. *menyampah*
"Aku tak tahulah Suga. Tapi kalau ini yang kau nak then baiklah. Jom jayakan misi ni." Jelas Jin selaku ahli yang paling tua antara mereka.
Mereka membentuk tiga kumpulan iaitu kumpulan 1 : V, Shina, Namjoon, Jungkook, Jhope. Kumpulan 2: Hyejung, Mingyu, Mark, Rose, Jin. Kumpulan 3: Jimin, Suga.
"You sure about this hyung?"
Suga: Keokjeongma Jimin. Aku tahu apa aku buat.
Lalu mereka pun masuk melalui pintu depan istana. Terdapat dua pengawal raksasa gergasi di depan pintu depan istana. Jimin dah nak terkencing nampak raksasa gergasi tu. Suga pula hanya jalan dengan selamba. Raksasa tu otw nak tangkap dua makhluk demon kecik ni tapi Suga membuka suara dan meluahkan satu ayat yang asing. "asdfghjkl"
Jimin: Bahasa apa kau guna tu hyung? *bisik*
Suga: Shh. Kau diam je.
Raksasa tu pun ke posisi mereka berdiri tadi setelah mendengar apa yang Suga luahkan tadi. Suga hanya berjalan masuk selamba manakala Jimin pula dah kebingungan nak mampos.
Suga dan Jimin pun masuk dalam istana tu tanpa masalah. Lekk je macam VIP XD.
"Min Yoongi?"
Suara tersebut membuat Suga terkejut lalu memandang ke arah suara tersebut. Jimin turut memandang sama. Suga tergelak kecil bila dia nampak je kelibat setan yang memanggilnya.
Suga: How are you, cousin?
Raja Taeyang: Great until you came. Hahahahah kidding. Kenapa kau datang?
"Cousin kau Raja dunia setan ni dan hyung tak pernah bagitau kami?!!!! Hyung selalu buat aku sakit jantung!" Bisik Jimin dengan kejutan yang teramat. Dan Suga yang savage tu hanya cakap 'mian' dengan muka blank kepada Jimin.
YOU ARE READING
[C] Demon Meet Girl ( BTS Suga )
FantasyHye.😂 Author malas buat sinopsisnya soo baca lah😂