Yona's POV
Bagus betullah Raja tak guna tu. Dia suruh pula aku urut badan dia. Maid berlambak tak nak suruh, nak akuuuuu juga. Ambek kau!!
Raja Taeyang: Yah!! Kau nak patahkan tulang tulang aku ke?!! Urutlah bagus-bagus!
Tch. Nasib baiklah badan dia sasa. Sekarang ni dia tengah tak berbaju dan badan dia baring menghadap aku. Aku baru nak acah-acah cekik dia, dia buka pula mata. I'm so dead.
"Apa kau cuba nak buat?" Kata Raja Taeyang dengan wajah nak telan aku. Damn. Tamatlah riwayat aku saat ni.
Yona: A-Aku cuma nak urut bahagian collar bone kau je! Takde niat lain punn! *menafikannya*
Dia pun menutup matanya semula. HAHAHAHHA tertipu juga dia. Nasib baik aku tahu dia suka aku jadi mesti dia tak nak lebih lebih marah aku kan? Chewahhh Yona makin hari makin tak sedar diri pula aku ni yer XD
End of POV
Dah nak berjam Yona urut badan Raja Taeyang. Dia berhenti sebentar untuk berehat tapi bila Raja Taeyang mula nak sedar kan diri, dia mengurutnya semula.
"Hyu-"
Yona: Shh!
Suga masuk ke dalam bilik Raja Taeyang untuk memberitahu tentang sesuatu tapi nampaknya Yona juga ada dalam tu. Tengah urut badan Raja Taeyang pula tu. Suga pun masuk dan berdiam diri bila Yona mengarahnya untuk tutup mulut. Suga duduk di kerusi tak jauh dari katil Raja Taeyang di mana terdapat Raja Taeyang dan Yona atasnya.
Yona: Don't say a word. Nanti dia bangun. *bisik*
Suga hanya mengangguk sambil mengeluh. Matanya tak lelah memandang Yona. Dia rindukan saat di mana mereka freely bercakap sesama sendiri. Tertawa tanpa rasa takut. Suga tersenyum memandang Yona yang memang tak perasan akan Suga yang memandangnya.
Tetiba Raja Taeyang mula memeluk Yona ke dalam pangkuannya. Terbeliak mata Suga bila nampak je situasi tu apalagi si empunya badan, Yona. Yona cuba lepaskan diri tapi pelukan tu kuat betul. Suga dah nak berdiri dari tempatnya untuk bantu Yona tapi Yona menghentikannya dengan pandangan maut.
Yona: Don't come here. I'll settle this. *bisik*
Suga duduk semula sambil mengeluh dengan lebih kuat dari sebelum ni. Dia lalu memandang Yona dan suruh Yona buat secepat mungkin kalau tak dia akan ambil tindakan XD Kuat jealous juga Suga ni XD
Yona: I'll wake him up. Get out of here or hide. *bisik*
Suga: Shireo.
Yona: Ppalli!! *bisik*
Suga mengeluh sekali lagi dan masuk dalam almari pakaian Raja Taeyang. Dia rela sembunyi dalam almari dan lihat apa akan jadi lepas ni. Dia tak nak Yona dipukul lagi oleh Raja Taeyang. Dah terlalu banyak kesan lebam kat badan Yona dan Suga sakit hati bila tahu Yona dalam keadaan tak baik.
"Urm. Excuse me?" Yona berkata sambil menggoncang badan Raja Taeyang perlahan. Raja Taeyang lalu membuka matanya perlahan. Bila dia sedar je yang dia tengah peluk Yona, dia tak lepaskan malah dia peluk lebih erat.
" W-What are you doing?" Tanya Yona. Yona sedaya upaya menolak Raja Taeyang.
Raja Taeyang: I want you to be mine forever. You probably won't believe this but actually I...I love you.
Yona segera memandang almari yang terdapat Suga dalamnya lalu memandang Raja Taeyang semula. Dia tak tahu apa yang dia patut buat. Raja Taeyang mula melepaskan Yona dan merek berdua berada dalam posisi duduk.
YOU ARE READING
[C] Demon Meet Girl ( BTS Suga )
FantasyHye.😂 Author malas buat sinopsisnya soo baca lah😂