- STD High -
"Ini lah sekolah aku. Harap kau jumpa lah yeochin kau tu yer. Aku nak masuk kelas dulu." Kata Yona. Dia dan Suga sedang berada kat depan gate sekolah.
"Eo. Gumawo." Kata Suga ringkas. Yona tersenyum lalu berjalan masuk ke bangunan sekolah. Pakaian Suga memang nampak sangat cool sebab Yona yang pinjamkan. Yona ni lain macam sikit😂 Kengkadang baju and seluar pun size lelaki punya dia pakai. Selesa katanya. Hah macam kat bawah ni.
Tengah Yona masuk ke dalam kelasnya, Shina dan Hyejung berlari mendekatinya.
Shina: Hoi! Mark cari kau kat kantin. Katanya hal penting. *kunyah gula getah*
Hyejung: Tapi yang mengejutkan ialah masa dia tanya kami pasal kau tu, dia bersama geng got7 dia. Maksud dia...
"Jb bersama diaa?!! Jangan kata dia nak bagitau Jb aku suka Jb?!!" Yona berasa cemas. Dia mula melompat ketakutan. Dia lalu berlari dengan pantasnya ke arah kantin.
- Kantin -
"Macam mana kau ngan Tzuyu?" Tanya Jackson kepada Jb. Mereka semua tersenyum nakal.
Jb: Macam biasa? Eh apa ni. Aku ingat ini bros time? Tak nak lah cakap pasal awek. *muka bosan*
Mark: Jangan kata kau dah bosan ngan Tzuyu? Lawa siot tuuu plus sexy lagi. Hmmm kau memang bodoh kalau kau lepaskan dia.
"Aku tak cakap pun aku nak lepaskan dia? Lagipun aku jadikan dia yeochin aku bukan sebab paras rupa okay?" Kata Jb.
Masa Jb cakap je ayat tu, Yona sebenarnya dah ada kat tepi meja mereka. Dia berdiri sebelah je dengan Mark yang duduk sambil smirk. Dia dah tahu semua ni akan berlaku.
Bambam: Eo? Hye alien! *lambai ke arah Yona*
Yona hanya tersenyum tawar sambil menarik Mark. Mark pun ikut jelah Yona yang memang tengah menahan tangisannya. Mark memang sengaja buat semua ni. Mereka akhirnya berhenti di kawasan yang agak sunyi.
Yona: Kau memang sengajakan?! *menolak Mark*
"Apa? Aku cuma tanya dia dan dia yang jawab camtu. Aku tak suruh pun dia cakap camtu." Jelas Mark sambil smirk.
Yona: Kau ni tak serik lagi ke kacau hidup aku? Aku tak nak jadi yeochin kaulah! *pergi*
Tapi sebelum Yona sempat larikan diri, Mark memegang tangannya dengan erat. Dia lalu menarik Yona dan memeluknya. Yona cuba lepaskan diri tapi Mark peluk kuat sangat.
Mark: Be mine. Jebal. *merayu*
"No Mark. You should find someone better because I'm not the one for you." Kata Yona. Mark lalu melepaskan pelukan tu dan hanya memandang ke bawah.
Mark: But I love you....
Yona: I don't. *bersalah*
"Aku tak kisah, aku akan buat kau jadi milik aku juga-"
YOU ARE READING
[C] Demon Meet Girl ( BTS Suga )
FantasyHye.😂 Author malas buat sinopsisnya soo baca lah😂