Δεν θελω να ξερω

2.9K 181 4
                                    

Το χέρι του άρπαξε με βία το μπράτσο της και την τράβηξε προς τα έξω . Περνώντας από την αίθουσα η νοελια μπορούσε να διαισθανθεί το βλέμμα του Πέτρου να την καρφώνει και μπορούσε να φανταστεί πως θα έπρεπε να δώσει άπειρες εξηγήσεις μόλις θα τελείωνε με τον Αντώνη .
Όταν έφτασαν στο χώρο του πάρκινγκ κατάφερε να απελευθερωθεί από το κράτημα του .
"Είσαι τέλειος τρελός ! Δεν έχω να πάω πουθενά μαζί σου . Μέσα με περιμένει ο σύνοδος μου , και όπως σου είπα δεν θέλω να μάθω τίποτα . Τίποτα που να αφορά την ζωή σου κατάλαβες ,"
Ο Αντώνης δεν μιλούσε , την κοιτούσε με ένα σκοτεινό βλέμμα , που έδειχνε πως ήταν έτοιμος να εκραγεί από το θυμό του . Δεν μπορούσε να την καταλάβει , πως γίνεται να θέλει να είναι με τον Πέτρο . Αυτό το κάθαρμα ήταν πιο βρώμικος από οποιονδήποτε άλλο εδώ μέσα , ούτε όλοι οι ωκεανοί του Πάνου δεν ξέπλεναν τις βρωμοδουλειές του .
Και η νοελια για να βρίσκεται εδώ πέρα σίγουρα ήξερε τι δουλειά κάνει . Κι όμως ήταν μαζί του . Αυτό του προκαλούσε απορία . Δεν τη ήξερε καλά Μα σίγουρα δεν ήταν κάποια που θα ήταν μπλεγμένη με δίκη της θέληση μέσα στην κόλαση . Κάτι άλλο συνέβαινε , με κάτι την κρατούσε ο Πέτρος . Και θα έκανε τα πάντα για να μάθει τι ήταν , ακόμα και να της αποκαλύψει την ανάμειξη του στη μαφία .
Προχώρησε προς το αμάξι του αφήνοντας της μερικά μέτρα πίσω του .
Έλα εδώ και μπες μέσα ." Την διέταξε με το αυστηρό τόνο της φωνής του να μην αφήνει περιθώρια για αντιρρήσεις .
"Δεν έχω να πάω πουθενά μαζί σου ."
"Νοελια δεν θα το ξαναπώ , σου είπα να μπεις στο αμάξι τώρα και δεν ακούω κουβέντα ."
Η κοπέλα αναστέναξε αγανακτηςμενη και προχώρησε νευρικά προς το πολυτελές αυτοκίνητο .
Λίγη ώρα αργότερα βρίσκονταν έξω από το πλέον γνώριμο για την νοελια οικοδόμημα . Κάθονταν αμίλητοι , ο καθένας για τους λόγους του , στο ευρύχωρο σαλόνι και έπιναν με μικρές γουλιές ένα ποτήρι κρασί .

Η νοελια έσπασε πρωί την αμήχανη σιωπή .
"Σου είπα πως δεν με ενδιαφέρει να μάθω για εσένα . Δεν θέλω να ξέρω τίποτα ."
"Εγώ όμως θέλω να έχω το ελεύθερο να σου κάνω όσες ερωτήσεις θέλω . Και αφού θα είμαι ειλικρινής μαζί σου , μετά θα είσαι και εσυ. "
"Χάνεις τον καιρό σου ..."
"Για γιατρός μιλάς πολύ ... κάτσε και άκουσε ."

"Ωραία λοιπόν ακούω... πες μου για το τρομερό σου μυστικό "του είπε ειρωνικά δίχως να μπορεί να κρύψει ένα μικρό γελακι που έκανε την εμφάνιση του αυθόρμητα .
"Δεν είναι αστεία πράγματα Νοελια . Ότι σου πω είναι πολύ σοβαρό , και απαιτώ να με ακούσεις με τον πρέπον σεβασμό ."

Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}Where stories live. Discover now