Βοηθεια

1.4K 97 8
                                    

Ανεβοκατέβαινε στο γραφείο του, συνήθεια που είχε πάντα όταν έπρεπε να βρει κάποια λύση. Είχαν περάσει δυο ολόκληρες εβδομάδες και η αδερφή του ηταβ ακόμα στα χέρια τους . Στα χέρια εκείνου του ανθρώπου που είχε εξ αρχής καταστρεψει τις ζωές τους . Αυτό που το τρελαίνε περισσότερο από όλα ήταν πως δεν είχαν δώσει σημάδια ζωής . Ούτε τηλεφώνημα ούτε κάποια άλλη ειδοποιήση  . Ήξεραν τι έκαναν . Έπαιζαν ένα παιχνίδι για γερά νεύρα , και τα δικά του ήταν έτοιμα να σπάσουν . Είχε στείλει άντρες παντού Μα η Νοέλια ήταν  άφαντη . Την είχαν κρύψει υπερβολικά καλά ,σχεδόν την είχαν εξαφανίσει . Εκείνος όμως συνέχιζε να χτενίζει κάθε περιοχή . Γνώριζε πως όλο και κάπου θα είχαν κάνει λάθος , έπρεπε να τους είχε ξεφύγει κάτι , η παραμικρη λεπτομέρεια που στη αστυνομία θα φαίνονταν ασήμαντη θα μπορούσε να σημαίνει πολλά για τους δικούς του άντρες .
Όσο όμως οι μέρες παιρνουσαν και οι έρευνες ήταν άκαρπες η ελπίδες μέσα του άρχισαν να πεθαίνουν . Προσπαθούσε να μην τα παρατήσει , να μην λυγίσει για χάρη της . Επειδή γνώριζε καλά την αδερφή του. Επειδή γνώριζε πως εκείνη δεν θα τα είχε παρατήσει ποτε . Πως ακόμα και να την είχα ταλαιπωρήσει ανεπανόρθωτα δνε θα εγκατέλειπε ποτε την ελπίδα να ξαναδεί το φως του ηλίου .
Ο Carl τις πρώτες μέρες είχε τρελαθεί . Επέμενε σαν τρελός να δηλώσουν την απαγωγή της στη αστυνομία , αναγκάζοντας τον να του εξηγήσει τι πραγματικά κρύβεται πίσω από την εξαφάνιση . Η αντίδραση του ήταν κάτι αντίθετο του αναμενόμενου , εκεί που ο καθένας θα περίμενε να φωνάξει , να τον κατηγορήσει ακόμα και να τρεξει στην αστυνομία , ο  Carl  το χτύπησε αδελφικά στο ώμο και του χαμογέλασε καθησυχαστικά. Μίλησαν αρκετές ώρες μαζί προσπαθώντας να βρουν κάποια λύση και όταν είχαν πως όλα οδηγούσαν σε αδιέξοδο ο Carl  έφυγε επείγοντος για επαγγελματικό ταξίδι . Το μην πράγμα που του είχε ζητήσει ήταν να την βρει και να την φέρει στο σπίτι σώα μέχρι να γυρίσει πίσω.
Αυτό είχα γίνει μια εβδομάδα πριν , κι ενώ σε κάθε άλλη περίπτωση θα υπήρχε κάποια πρόοδος , στην δίκη τους τα πράγματα γίνονταν όλο και πιο περίπλοκα .
Η αποφυγή επικοινωνίας μαζί του σίγουρα στόχευε σε κάτι άλλο , κάτι που ακόμα δεν είχε προσδιορίσει .

"Που στο διάολο την κρύβεις !" Φώναξε απελπισμένα καιως το κρυστάλλινο ποτήρι που κρατούσε στο χέρι του σωριάστηκε στο ξύλινο δάπεδο , σπάζοντας σε μικροσκοπικά κομμάτια.    Μια πληγή είχε σχηματιστεί στο χέρι του και κόκκινο αίμα έτρεχε κατευθείαν στο πάτωμα . Δεν μπορούσε όμως να νιώσει πόνο . Δεν ήξερε πλέον τι σήμαινε εκείνη η λέξη .
Το κουδούνι διέκοψε τις σκέψεις του. Με αργά βήματα έφτασε στην πόρτα και πιάνοντας γερά το χερούλι την άνοιξε .
Βλέποντας τον ψηλό άντρα μπροστά του το βλέμμα του σκοτηνιασε . Ο καστανόξανθος  νεαρός στέκονταν απέναντι του φανερά καταβεβλημένος . Τα γαλάζια μάτια του καλύπτονταν από ένα πέπλο κούρασης και εξάντλησης , γενια είχαν καλύψει το πρόσωπο του . Τίποτα δεν θύμιζε την επιβλητική παρουσία που είχε συγκρατήσει στην μνήμη του . Ο άντρας που έβλεπε εκείνη την στιγμή ήταν ένα στάδιο πριν την κατάρρευση . Η ανάσα του μύριζε από χιλιόμετρα μακρυά αλκοόλ και με το ζόρι στέκονταν στα πόδια του .
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα τον λυπούνταν, όμως μόνο θυμό και μίσος μπορούσε να νιώσει για εκείνον .
Τον έπιασε με βία από το λαιμο στριμώχνοντας τον στον τοίχο. 
"Τι θες εσυ εδώ ; μου λες με τι μούτρα εμφανίζεσαι μπροστά μου ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ;"
"Δεν ...δεν ξέρω ."
"Μην το παίζεις αθώος ! Το ξέρω πως ο πατέρας σου την έχει πάρει ! Και πιθανώς να είσαι και εσυ μπλεγμένος !"
"Δεν ξερώ οτ βρίσκεται . Δεν έχω καμία σχέση με τα σχέδια του πατέρα μου . Δεν θα της έκανα ποτε τίποτα ,δνε θα μπορούσα να της κάνω τίποτα ποτε και το ξέρεις ."
"Τότε γιατί ηρθες εδώ ;" τον ρώτησε ταρακουνώντας ολόκληρο το σώμα του το οποίο δεν έδειχνε να προβάλει καμία αντίδραση
Ο Αντώνης ξαφνικά απέκτησε μια ακαταμάχητη επιθυμία να ξεράσει , και αποφασίσε να κρατήσει το στομα του κλειστό για να την καταπνίξει .
"Μιλά μου ! ΜΙΛΑ ΓΑΜΩΤΟ "
"Ήρθα ... ήρθα για να σε βοηθήσω. " τα λόγια του έκαναν τον Πέτρο να γελάσει . Δυνατά για πρώτη φορά τις τελευταίες εβδομάδες .
"Εσυ ; εσυ να βοηθήσεις εμένα ; Περιμένεις να σε πιστέψω ;"
"Λέω την αλήθεια , το ορκίζομαι στην ίδια μου την ζωή ."
Η λαβή του Πέτρου χαλάρωσε γύρω από το λαιμο του , και ο Αντώνης πήρε μαι βαθειά ανάσα . Ο καθαρός αέρας τον έκανε να συνέλθει και να ανακτήσει τις δυνάμεις τους
"Μιλάς σοβαρά ;"
"Απολύτως . Ξέρω πως τις τελευταίες εβδομάδες την ψάχνεις όπως ι εγώ . Και επίσης ξέρω πως δεν βρήκες τίποτα . Ούτε κι εγώ βρήκα κάτι . Γι αυτό ήρθα μέχρι εδώ . Όσες διάφορες και να έχεις με τον πατέρα μου θέλω να βλέπεις εμένα σαν σύμμαχο σου . Αγαπώ την αδερφή σου . Την αγαπώ ολοκληρωτικά και αιώνια και θέλω να βρεθεί ζωντανή ."
"Ζωντανή ; τι εννοείς ; ότι μπορεί μέχρι και να την σκοτώσει ;"
"Ναι . Ο πατέρας μου είναι αδίστακτος . Μπορεί να φυτέψει μια σφαίρα στο κεφάλι μου με μεγάλη ευκολία δίχως να σκεφτεί ότι είμαι ο γιος του.  Και μετά δνε θα νιώσει καμία τύψη για την πράξη του . Μόνο ενωμένοι θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι , να βρούμε το αδύναμο κρίκο στο σχέδιο του και να σπάσουμε όλη την αλισυδα . Ξέρω πως κινείται ο πατέρας μου , σε μεσες άκρες δηλαδή . Έχω εκτελέσει πολλές εντολές του στο παρελθόν και πάντα ακολουθεί ένα συγκεκριμένο μοτίβο .
Απαγάγει κάποιο στενό πρόσωπο του ανθρώπου που θέλει να βλάψει . Το βασανίζει , όμως δνε επικοινωνεί με το ενδιαφερόμενο θύμα του . Θέλει να του σπάσει τα νεύρα , να τον κάνει να φτάσει στο σημείο της απόλυτης τρέλας και να τον κάνει να υποκύψει σε ότι του ζητήσει , με την προϋπόθεση να του επιστρέψει πίσω τον αγαπημένο ή την αγαπημένη του . "
"Το έχω καταλάβει αυτό . Και μπορώ να σου π πως κοντεύει να το καταφέρει. Θα μπορούσα να δεχθώ τα πάντα για την αδερφή μου. Και στο λέω πως εάν μου το ζητήσει θα το κάνω . "
"Δεν θα κερδίσεις τίποτα . Η αδερφή σου θα είναι ήδη νεκρή όταν θα σου ζητήσει κάτι . Εσυ βέβαια ανυποψίαστος όπως θα είσαι δνε θα σκεφτείς ότι κάτι τέτοιο μπορεί να έχει γίνει και θα δεχθεις κάθε πρόταση του , και ξαφνικά όταν θα έχεις κάνει κάτι για το οποίο θα μετανιώνεις την υπόλοιπη ζωή σου θα σου ρίξει το καρφί . Ότι αυτός για τον οποίο θυσιάσες την ζωή σου για να σώσεις , είναι θαμμένος κάτω απ Ότο χώμα . "
"Τι ; Τότε δεν υπάρχει περιπτώσει να την βρούμε ζωντανή !"
"Όχι , είναι ζωντανή ακόμα . Το νιώθω . Μην με ρωτήσεις πως . Απλώς το ξέρω . Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να ην εντοπίσουμε πριν ο πατέρας μου περάσει στο επόμενο στάδιο του σχεδίου του . Και αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως ο χρόνος μας είναι περιορισμένος . "

"Μάλιστα ... και πως ξέρω πως μπορώ να σε εμπιστευτώ ;"
"Είναι για την Νοέλια . Μόνο εκείνη έχει σημασία . Λοιπόν τι λες ; δέχεσαι ;"
" ναι ...ναι αν είναι να σωθεί η αδερφή μου δέχομαι "

Οι δυο άντρες ένωσαν τα χέρια τους , επικυρώνοντας μια συμφωνία που αναπτερωνε το ηθικό και τις ελπίδες τους , μια συμφωνία που αν δεν την έβλεπαν με τα ίδια τους τα μάτια σένα θα πίστευαν ποτε πως θα γινόταν .....

ΟΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ . ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΛΙΒΟΜΑΙ 😢😢
ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΠΣΟ ΛΕΙΠΩ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΤΟΙΑΜΣΩ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΖΩ ΟΠΟΤΕ ΒΡΙΣΚΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ .
ΤΕΤΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΟΣ ΘΑ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ .
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ 😂😂😂

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΤΩΡΑ CHAO 😘

Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant