ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

1.6K 36 0
                                    

Ναι από ότι καταλάβατε αποφάσισα να αρχίσω και μια δεύτερη ιστορία παράλληλα με αυτή εδώ μιας και φτάνουμε σιγά-σιγά στο τέλος .
Είναι μια ιστορία φαντασίας . Πρώτη φορά επιχείρησα να γράψω κάτι τέτοιο όποτε ίσως να μην είναι τόσο καλό . Λέγεται "ο τελευταίος Άγγελος του φεγγαριού " θα την βρείτε στο προφίλ μου . Θέλω βα σας ενημερώσω από τώρα πως θα είναι τριλογία όποτε μην περιμένετε να τελειώσει σε ένα βιβλιο , ούτε να έχει καλό τέλος στο πρώτο .
ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ ΕΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ (η χαζή που βάζει κεφαλαία εδώ μπροστά σας 😂😂)
Τώρα για αυτή εδώ τηβ ιστορία . Όπως είπα και πιο πάνω σε λίγα κεφαλαία θα ολοκληρωθεί . Όμως ......(μουσική παρακαλώ 😂😂)
Ναι  θα υπάρξει δεύτερο βιβλίο που θα συνεχίζει την ιστορία από εκεί που θα σταματήσει το πρώτο βιβλίο .

Και εδώ είναι που χρειαζομαι την πολύτιμη βοήθεια σας . Έχω σκεφτεί την πλοκή και τα πρώτα κεφαλαία όμως με τίποτα Δεβ μπορώ βα βρω κάποιον τίτλο για το δεύτερο βιβλίο .
Και είπα κι εγώ να απευθυνθώ σε εσάς 😊😊 χε χε χε .
Λοιπόν άμα έχετε κάποια καλή ιδέα και θέλετε να τηβ μοιραστείτε μαζί μου μπορείτε να τηβ αφήσετε στα σχόλια αυτής της ανακοίνωσης .
Άμα επιλέξω τον τίτλο σας όχι μόνο θα υπάρχει ξεχωριστή αφιέρωση , αλλά και θα δημιουργήσω έναν καινούργιο χαρακτήρα ραμμένο στα μέτρα σας 😂

Ναι δεν αστειεύομαι πράγματι έτσι θα γίνει .
Λοιπόν καινούργιο κεφάλαιο ..... δεν έχω ιδέα ποτε θα μπει γιατί τώρα με τις εξαιτασεις τρέχω και δεν φτάνω 😂
Ελπίζω βα καταλαβαίνετε 😘
Μέχρι το επόμενο  σας φιλώ γλυκά 😁💕

Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}Where stories live. Discover now