"Με συγχωρείτε ... πρέπει να πάω πίσω στον κουζίνα ."
"Ναι φυσικά αγάπη μου "της έδωσε ένα απαλό φιλί στα χείλη και εκείνη εξαφανίστηκε γρήγορα για την κουζίνα .
Πίσω της ο Αντώνης είχε μείνει αν την κοιτάζει καθώς απομακρύνονταν . Η αμηχανία ητνα δεν τη στην ατμόσφαιρα . Ακόμα και απλά ντυμένη με τα μαλλιά της πιασμένα σε έναν άτσαλο κότσο έδειχνε μαγευτική . Έριξε ένα βλέμμα στον άντρα απέναντι του . Η ζωή του έπαιζε άσχημα παιχνίδια .
Μα το φανταζόταν ; πως θα τον περίμενε αυτά τα 6 χρόνια ; πως δεν θα προχωρούσε την ζωή της ;
Εκείνος όμως δεν μπόρεσε να προχωρήσει . Πήγε κόντρα σε όλους και ακύρωσε τον γάμο που είχε οργανώσει ο πατέρας του . Είχε κοιμηθεί με αμέτρητες γυναίκες στην προσπάθεια του να την ξεχάσει μα κάθε φορά έβλεπε τα μάτια της και σταματούσε .
"Κύριε Χατζίου , μήπως θα θέλατε κάποιο ποτό πριν από το φαγητό ;"
"Όχι ευχαριστώ ... προσπαθώ να το κόψω "
Ο Carl του χαμογέλασε ελάχιστα και έπειτα ξεκίνησαν να συζητούν για επενδύσεις . Ο Αντώνης συμμετηχε παθητικά στη όλη στζητηση , καθώς με αγωνία περίμενε να εμφανιστεί η Νοέλια . Η βραδιά είχε εξελιχθεί απρόσμενα ενδιαφέρουσα για τον ίδιο .
Ο Carl φαινόταν καλό παιδί . Άνετα θα μπορούσαν να ήταν φίλοι , εάν δνε βρισκόταν εκείνη στην μέση . Τώρα δεν μπορούσε να τον βλέπει παρα μόνο ένα εμπόδιο στην δίκη του ολοκλήρωση και ευτυχία . Προσπάθησε να φέρει την συζήτηση σε πιο προσωπικά επίπεδα ωστόσο κάθε φορά π συνομιλητής του απέφευγε με εύστροφους ελιγμούς κάθε του απόπειρα . Από τις προτάσεις και τις επιτυχίες του ο Αντώνης μπορούσε να καταλάβει πως ήταν ένας εξαιρετικά υποσχόμενος επιχειρηματίας που δει ούτε για την δουλειά του και την είχε σε υψηλή θέση στις προτεραιότητες του .
Δεν είχε περάσει περισσότερο από μισή ώρα όταν η Νοέλια τελικά εμφανίστηκε μπροστά στους δυο άντρες . Είχε αλλάξει φορώντας ένα κομψό μαύρο φόρεμα , που αγκάλιαζε ιδανικά το σώμα της και αναδυκνηε με χάρη την θυληκοτητα της . Ο Αντώνης με το ζόρι κρατιόταν για να μην σηκωθεί πάνω και της το κάνει χίλια κομμάτια . Τα Μάλια της είχαν αφεθεί ελεύθερα να πέφτουν στο ύψος των ωμών της ενώ τα χείλη της στόλιζε ένα κατακόκκινο κραγιόν . Ο Carlσηκώθηκε πρώτος από την θέση του πλησιάζοντας την . Πέρασε το χέρι του γύρω από την μέση της και την έσφιξε κοντά του μυρίζοντας λίγο από το άρωμα της .
"Tu es trés belle mon amour *" της είπε αισθησιακά , και η Νοέλια ένιωσα να ανατριχιάζει ολόκληρη . Το βλέμμα της όμως είχε καρφωθεί στον Αντώνη , ο οποίος ακόμα καθισμένος την κοιτούσε με θαυμασμό .
Είχα πράγματι αλλάξει από τότε που την είχε δει .ειχε μετατραπεί δεν ια γοητευτική και πολλά υποσχόμενη γυναίκα , αρκετά ώριμη και κυρία του εαυτού της . Εξέπεμπε από μακρυά μια αυτονομία και ανωτερότητα . Την θαύμαζε πραγματικά .
Θελωντας να μην δώσει στόχο σηκώθηκε κι εκείνος από την θέση του . Πλησίασε το ζευγάρι και έπιασε λεπτό της χέρι ανάμεσα στα δικά του . Το έφερε μέχρι τα χείλη του αφήνοντας ένα απαλό φιλί εκεί , στέλνοντας ρίγος και ταχυπαλμία σε κάθε σημείο του σώματος της .
"Είστε εκθαμβωτική ." Της είπε τελικά πριν την αφήσει να τους συνοδέψει στην στρωμένη τραπεζαρία . Δνε είχε καταλάβει πως πεινούσε υπερβολικά πολύ μέχρι που η πρώτη μπουκιά από τα μακαρόνια εισχώρησε στο στομα του . Μια έκρηξη γεύσεων έφερε την απόλυτη ηδονή στον ουρανίσκο του.
"Η μηνηστη σου είναι υπέροχη μαγειρίσσα θα ορκιζομουν πως είναι σεφ. ."
"Όχι είναι όμως μια πολύ επιτυχημένη γιατρός . Η καλύτερη στην Αμερική , ίσως και στον κόσμο ."
"Μωρό μου νομίζω πως υπερβάλεις . "
"Ποτε όταν μιλάω για εσένα ."
Ο Αντώνης ξεροβηξε αμήχανα θέλοντας να τους αναγκάσει να διακόψουν τα γλυκόλογα . Κάτω ΠΑΟ το τραπέζι είχε σφίξει το χέρι του σε μια γερή γροθιά , και το βλέμμα του εξέπεμπε προσποιητή αδιαφορία , για να μην δώσει δικαιώματα . Μέσα του ένιωθε να βράζει ολόκληρος από την ζήλια .
"Και ποτε με το καλό ο γάμος ;" πέταξε την ερώτηση που το έκαιγε τόση ώρα .
Ο Carl φάνηκε σαν να ήθελε να απαντήσει Μα η Νοέλια τον έκανε να καταπιεί τα λόγια του .
"Βασικά βλέπετε κύριε Χατζίου , η σχέση μου με τον Carl δεν είχε προχωρήσει σε τόσο μεγάλο στάδιο . Για τον ακριβείς δεν έχουμε συζητήσει ποτε το ενδεχόμενο ενός γάμου . Δεν είναι κάτι που θα θέλαμε αυτή τη στιγμή ."
Μίλησε κοιτάζοντας τον στα μάτια, κάθε της λέξη βγήκε αργά και σταθερά για να κάνει κατανοητό σε όλους ότι το πράγμα δνε πήγαινε στο σοβαρό . Τουλάχιστον αυτό εξέλαβε σαν μήνυμα π Αντώνης και ένιωσε ένα κύμα ανακούφισης να δροσίζει το αναμμένο κορμί του .
Ήπιε μια γερή γουλιά από το κρασί της κ ο εκείνος την μιμήθηκε . Καλό κρασί , κόκκινο και δυνατό , γαλλικής προέλευσης . Άφηνε μια απίστευτη αίσθηση στο στομα δίχως να σε ζαλίζει .
"Μα πριν ο Carl απευθύνθηκε σε εσάς με τον όρο μνηστή "
"Νομίζω πως πρέπει να εξασκησετε καλύτερα τα αγγλικά σας , δεν εννοούσε μνηστή , δηλαδή αρραβωνιασμένη . Απλώς συζουμε ."
Αυτό έπεσε σαν κεραμίδα στο κεφάλι του Αντώνη . Δεν γινόταν να συζούν . Την είχα δει την προηγούμενη νύχτα να βγαίνει στο μπαλκόνι του δικού της σπιτιού . Έπρεπε να ρώτησει να μάθει κι αλλά .
"Εδώ πέρα ;"
"Όχι στο δικό μου σπίτι ."
"Μάλιστα . Οι απαντήσεις στις σε όλες τις επόμενες ερωτήσεις του ήταν κοφτές σχεδόν τυπικές . "Ναι," "όχι ", "ίσως " ,"θα δείξει ο καιρός " , οι φράσεις που χρησιμοποιούσε εναλλάσσοντας τες .
YOU ARE READING
Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}
RomanceΗ Νοελια απο τότε που ήταν μικρό κορίτσι ονειρεύοταν να περάσει στη σχολή που ήθελε και να φύγει απο το απεχθές ορφανοτροφίο στο οποίο μεγάλωνε μετά το θάνατο της μητέρας της. Οταν πλέον τα καταφέρνει οι ελπίδες τηε αναπτερόνονται και το μέλλον της...