Καλο σημαδι

1.5K 97 7
                                    

"Σε ποσο καιρό θα είσαι έτοιμος για να προχωρήσεις ;"
"Σε λίγες μέρες , την Παρασκευή . Έχω σχέδιο ."
"Κανόνισε να τα θαλάσσωσεις."
"Ποτε αφεντικό ."

Ξύπνησε με τον Carl να έχει εγκλωβίσει το σώμα της στην αγκαλιά του . Μύρισε το άρωμα του και χαμογέλασε πάνω στο στέρνο του .
Ένα μουγκρητό ακούστηκε από τηβ πλευρά του και τηβ επόμενη στιγμή τα μάτια του άνοιξαν . Την κοίταξε χαμογελαστός και της χάιδεψε απαλά τα μαλλιά .
"Καλημέρα !" Του είπε εκείνη πρώτη .
"Bonjour αγάπη μου ! Κοιμήθηκες καλά ;"
"Πάντα όταν κοιμάμαι στην αγκαλιά σου . "
Της χάρισε άλλο ένα γοητευτικό χαμόγελο και την φίλησε παθιασμένα στα χείλη πριν την αφήσει ελεύθερη για να σηκωθεί .
Το πρόσωπο της πήρε μια παραπονεμένη έκφραση καθώς η ίδια δεν ήθελε να τον αποχωρίστει από τόσο νωρίς .
"Τόσο μεγάλη ατυχία να δουλεύεις όσο έχω ρεπό .."
"Ούτε εγώ το θέλω μωρό μου αλλά ξέρεις πως είναι η δουλειά μου . Εξάλλου μόνο δυο εβδομάδες έχουν μείνει κεχρί το ταξίδι μας ."
"Ναι ! Ευτυχώς θα σε έχω δικό μου για 10 ολόκληρες μέρες ! Και που ; στην Ταϊλανδή ! "
"Χαίρομαι που σου αρέσει ο προορισμός που διάλεξα ! "
"Γίνεται Να μην μου αρέσει ;"
Σηκώθηκε και η ίδια από το κρεβάτι και τον πλησίασε δίνοντας του ένα απαλό φιλί .
"Θα πάω για μπάνιο , δεν θα σε προλάβω . Καλή δουλειά "
"Σε ευχαριστώ mon amour "

Χώθηκε με ευχαρίστηση στην μεγάλη μπανιέρα και απόλαυσε ένα δροσιστικό μπάνιο , κάτι που χρειαζόταν περισσότερο από όλα . Όταν βγήκε απόλαυσε τον καφέ της και μαγείρεψε κάτι για το μεσημέρι , όταν το κινητό της χτύπησε .

"ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ . ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΓΟΝ . ΕΛΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ . ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΑΓΝΟΗΣΕΙΣ ΝΟΕΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ .

ΑΝΤΩΝΗΣ ."

Διάβασε και ξαναδιάβασε το μήνυμα μέχρι να συνηδητοποιησει τι της ζητούσε . Το τελευταίο πράγμα που ήθελε ήταν να βρεθεί μόνη μαζί του .

"Ξεχνά το δεν πρόκειται να έρθω "
Η απάντησε ήρθε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα λες και κυριολεκτικά κρέμονταν πάνω από το κινητό .

"Γαμωτο Νοέλια είναι σοβαρό σου λέω ! Άφησε τον εγωισμό σου στην άκρη για μια φορά και έλα εκεί που σου ζητάω "

Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora