Το σκοταδι των ματιων του

1.5K 91 4
                                    

Πεταρησε τα βλέφαρα της κουρασμένα. Μια απαίσια μυρωδιά της έφερε αμέσως αναγούλα . Το βλέμμα της έπεσε στο μοναδικό παραθυρο του δωματίου . Το φεγγάρι είχε κάνει την εμφάνιση του ,με την συνοδεία των αστεριών στο πλάι του . Ένιωθε τα άκρα της να πονάνε υπερβολικά πολύ και όταν προσπάθησε να τρυψει τους καρπούς της συνηδητοποιησε πως ήταν δεμένη στο σκουριασμένο κρεβάτι . Ήθελε να φωνάξει Μα ένιωθε αδύναμη να το κάνει . Ξανά έκλεισε τα μάτια της εξαντλημένη και προσπάθησε να ξεκαθαρίσει τα γεγονότα στο μυαλό της .
Όταν οι αναμνήσεις επανήλθαν άνοιξε σοκαρισμένη τα μάτια της και με όλη της τη δύναμη προσπάθησε να απελευθερωθεί από τα δεσμά της .
Οι ποτισμένοι με υγρασία τοίχοι την έκαναν να ανακατεύεται .
Βήματα ακούστηκαν απ έξω και η Νοέλια έκλεισε σφιχτά τα μάτια της προσποιούμενη την κοιμισμένη .
Η πόρτα άνοιξε ξαφνικά και ο Χέρμαν έκανε την εμφάνιση του με ένα διαβολικό και συνάμα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπο του .
Τα βήματα έγιναν ολοένα και πιο κοντινά μέχρι που σταμάτησαν τελείως . Ένιωσε το χέρι του να χαϊδεύει τα μαλλιά της και την βαριά φωνή του Μα της μιλάει .
"Ξέρω πως είσαι ξύπνια πριγκίπισσα ".
Η κοπέλα δνε άνοιξε τα μάτια της , παίζοντας πεισματικά τον ρόλο της .
Το χάδι στα μαλλιά της μετατράπηκε σε τράβηγμα κάνοντας την να ουρλιαξει από πόνο .
"Όταν σου μιλάω θα μου απαντάς αν θέλεις να τα πάμε καλά ."
"Παράτα με " του αντί γύρισε ψιθυριστά νιώθοντας τις δυνάμεις της να την εγκαταλείπουν για ακόμα μια φορά .
Το χέρι του απλώθηκε με δύναμη στο πρόσωπο της αφήνοντας ένα μεγάλο κόκκινο σημάδι και ένα ανηποφορο τσούξιμο που την έκανε να δακρύσει .

"Να μάθεις να σέβεσαι ! Έλεος !"
"Μα σε βαστώ εσένα ; Ζκοτωσε με καλύτερα ."
"Θα γίνει κι αυτό μην βιάζεσαι ... για την ώρα όμως είσαι χρήσιμη στον μεγάλο για να πιάσει τον αδερφό σου . "
"Δεν θα καταφέρετε τίποτα ! Γι αυτό καλύτερα να με αφήσετε τώρα πριν είναι αργά ."
Η παλάμη του την έπιασε με βία από το σαγόνι τόσο δυνατά που η νοελια νόμιζε πως θα το έσπαγε .
"Ο αδερφός σου είναι αδύναμος μπροστά μας ! Και είμαι σίγουρος πτι θα έκανε ότι του ζητούσαμε για να σώσει την αγαπημένη του αδερφή . "
"Δεν θα υπόκηψει τόσο εύκολα "
"Ωωω όμορφη μου ....είσαι τόσο αφελής . Νομίζεις ότι θα στηριχτούμε μόνο στα λόγια ; Σίγουρα θα δεχθεί όταν βλέπει ότι του στέλνουμε "
"Τι...τι εννοείς ;"
"Μην είσαι ανηπομονη πριγκίπισσα . Ξεκουράσου τώρα ...θα είναι η τελευταία σου ευκαιρία ."
"Γαμωτο ! Πες μου τι εννοείς !"
"Επιβαρύνεις την θέση σου με το να με εκνευρίζεις . Δνε θέλω να καταστρέψω για πάντα το όμορφο προσωπάκι σου . "
Ο Χέρμαν γύρισε την πλάτη του προχωρώντας μέχρι την πόρτα .
"Αα και στη θέση σου δεν θς προσπαθούσα να παοδρασω . Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να τραυματίσεις τον εαυτό του γρηγορότερα . "

Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}Where stories live. Discover now