Caroline Brooks (παρτ 1)

2.4K 132 9
                                    

Η Caroline Brooks γεννήθηκε στην μέση του χειμώνα ,στο ανατολικό Λονδίνο , μια από  τις πιο πολυσύχναστες και πιο πλούσιες περιοχές της πανέμορφης πόλης . Ο ερχομός της ήταν ένα απρόσμενο Μα ευχάριστο γεγονός για του γονείς της που χρόνια προσπαθούσαν να αποκτήσουν παιδιά . Ο πατέρας της Harold Brooks , ένα από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματιες της Ευρώπης είχε γνωρίσει την Γαλλίδα μητέρα της Solen η οποία ήταν αξία δικηγόρος με μια μεγάλη λίστα σημαντικών πελατών , σε ένα τεπαγγελματικο του ταξίδι στην Ιταλία . Ο έρωτας μεταξύ τους ήταν μάλλον επισοδειακος ωστόσο γρήγορα τους οδήγησε στα σκαλιά της εκκλησίας . Για χάρη του γόη Harold  η Solen εγκατέλειψε την καριέρα που είχε χτίσει στο Παρίσι και ακολούθησε τον σύζυγο της στο θορυβώδες και βροχερό Λονδίνο , ξεκινώντας κυριολεκτικά τα πάντα από την αρχή . Μέχρι η ίδια να προσαρμοστεί ο Harold ήταν πάντα στο πλευρό της , στηρίζοντας την σε κάθε της βήμα σωστό ή λάθος . Ήταν περήφανος για τις ικανότητες της γυναίκας του και πίστευε ότι θα μπορούσε να ανταποκριθεί άριστα στα καθήκοντα της ως σύζυγος επιχειρηματία .
Τα πρώτα χρόνια του γάμου τους πέρασαν ανέμελα με εκληλωσεις , ταξίδια και διασκέδαση , όταν το ζευγαρι αποφασισε να αποκτήσει απογόνους . Μια αποτυχημένη εγγυμωσυνη βύθισα στην θλίψη την Solen και τους απέτρεψε να ξανά προσπαθήσουν μέχρι που τα ευχάριστα νέα για τον ερχομό της μικρής Caroline έφεραν ξανά την ευτυχία στο σπίτι . Καθόλου Δεβ τους πείραξε όταν έμαθαν πως θα γεννιούνταν ένα πανέμορφο κοριτσάκι , αντιθέτως ο Harold κλασικός χαζομπαμπάς , πριν ακόμα η μικρή γεννηθεί είχε αρχίσει να κάνει όνειρα για το μέλλον της κόρης του .
Τα πρώτα χρόνια της ζωής της η Carol όπως συνήθιζαν να την φωνάζουν , τα πέρασε μέσα στην πολυτελέστατη μεζονέτα τους , λίγο έξω από το Λονδίνο , περικυκλωμένη από νταντάδες .  Μητέρα της αν και εργάζονταν τις περισσότερες ώρες της ημέρας φρόντισε για την σωστή ανατροφή της , έτσι ώστε η κόρη της να μπορούσε να ανταπεξέλθει στον επιχειρηματικό κολοσσό που θα είχε να αντιμετωπίσει όταν θα μεγάλωνε .
Η Carol ωστόσο ένιωθε μοναξιά και εύχονταν να μην ήταν καθόλου πλούσια . Στα 6 της χρόνια στο κόσμο ήρθε η μικρότερη της αδερφή . Ένα κοριτσάκι με ξανθά μαλλιά και καταπράσινα  μάτια σαν την μητέρα της . Πήρε το όνομα Emerald και έγινε λατρευτή από όλους ειδικά από την Carol  που έβλεπε τηβ μικρή της αδερφή σαν την ευκαιρία για να βρει συντροφιά .
Στα 7 της χρόνια , όταν πλέον είχε έρθει η ώρα να πάει στο σχολείο , ήρθε για πρώτη φορά αντιμέτωπη με την αυστηρών ηθών μητέρα της . Η τελευταία επιθυμούσε τον εγκλεισμό της σε ιδιωτικό σχολείο . Αντίθετα  η Caroline τρόμαζε ακόμα και στην ιδέα . Αυτό που ονειρεύονταν από μικρή ήταν να είναι ελεύθερη και έβλεπε την ελευθερία της να κάνει φτερά .
"Μα μαμά εγώ δεν θέλω να πάω εκεί πέρα ! Θα είμαι σαν φυλακισμένη !" Της είχε πει με παράπονο στην φωνή της .
"Νεαρά μου εσυ δεν ξέρεις τι είναι καλύτερο για εσένα όποτε θα το αποφασίζω εγώ πήγαινε στο δωμάτιο σου τώρα χωρίς αντιρρήσεις "
Το μικρό κορίτσι , μην μπορώντας να αντιταχθεί στην μητέρα της υποχώρησε και σελ γιούς μήνες βρίσκονταν εσωκλιστη  σε ένα από δα μεγαλητερα και πιο ακριβά ιδιωτικά σχολεία της Ελβετίας. Τους πρώτου μήνες της προσαρμογής της εκεί , είχε σκεφτεί πως ίσως να μην ήταν και τόσο άσχημη απόφαση να περνάειηνες μακριά πα ο την μητέρα της ωστόσο γρήγορα άλλαξε γνώμη . Οι συμμαθητές της , κάθε άλλο παρά την συμπαθούσαν . Όχι επειδή ο χαρακτήρας της ήταν ανάρμοστος και η συμπεριφορά της αποθητικη . Η αιτία ήταν ο υπερβολικός της πλούτος . Τα παιδιά , κακομαθημένα πλουσιόπαιδα κατά την πλειοψηφία , την θεωρούσαν σαν αντίπαλο , σαν την απόλυτη κορυφή και την απέφευγαν επιδεικτικά .
Ο πρώτος χρόνος στο σχολείο ήταν ο χειρότερος γι 'αυτήν . Στο τέλος της χρόνια , κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών που πάντα τις περνούσε με τον πατέρα της ταξιδεύοντας σε όλη την Ευρώπη , του είχε αφηγηθεί τα πάντα . Όλα αυτά που φοβόταν να αναφέρει μπροστά στην μητέρα της .
Θυμάται ακόμα και τώρα εκείνο το απόγευμα στα μέσα του Αυγούστου που είχε μπει μέσα στο γραφείο του μπαμπά του στην Ισπανία όπου και περνούσαν τις τελευταίες δυο εβδομάδες των καλοκαιρινών διακοπών . Είχαν προηγηθεί ταξίδια στην Σουηδία , την Ιταλία και την Ελλάδα  και είχε περάσει υπέροχα . Ωστόσο όταν σκέφτονταν ότι έπρεπε να επιστρέψει πίσω στην φυλακή της μια μελαγχολία τηβ είχε πιάσει και η άρνηση φύτρωνε μέσα της .
Εκείνο το απόγευμα λοιπών είχα βρει τον πατέρα θα στην καρέκλα του πίσω από ένα τεράστιο ,ή έτσι της φάνταζε τότε βουνό από χαρτιά , όλα έγγραφα που έπρεπε να εξετάσει .
"Μπαμπά να σου μιλήσω λίγο ;"
"Βεβαίως πριγκίπισσα μου , τι έγινε ; Αμα θέλεις να πάμε βόλτα σε λίγο θα έχω τελειώσει μπορούμε να πάμε μαζί ."
"Όχι δεν θέλω βόλτα ..."
"Τότε τι έχει γίνει ;"
"Δεν θέλω να ξαναπάω σε εκείνο το σχολείο "
"Carol αυτή είναι η απόφαση της μητέρας σου , ξέρω πως δεν συμφωνούσες από την αρχή όμως πρέπει να την σεβαστείς "
"Μα εκεί πέρα δεν έχω κανέναν φίλο , όλοι με αποφεύγουν και με κοροϊδεύουν "
"Σε αποφεύγουν ; Μα για πιο λόγο ;"
"Επειδή είσαι πιο πλούσιος από τους δικούς τους γονείς ." Του είπε σκύβοντας το κεφάλι της έτοιμη να κλάψει .
"Carol σταματα να κλαις και κοίταξε με ! Εγώ δεν σου έχω μάθει να κλαις με το παραμικρό το κατάλαβες ;  Η κόρη μου δεν θα τα παρατάει έτσι , δεν το δέχομαι . Θα μάθεις να τους αγνοείς , να βγαίνεις από πάνω , να τους δείχνεις πως τα λεφτά που έχεις δεν είναι αυτά που σε κάνουν διαφορετική αλλά το μυαλό σου "
Τα λόγια του πατέρα της την είχαν ταράξει για τα καλά . Ήταν η πρώτη φορά που κατά κάποιο τρόπο την μάλωνε , που της είχε μιλήσει τόσο σοβαρά . Έχοντας όλα αυτά στο μυαλό της πήγε με αναπτερωμένο το ηθικό της πίσω στο σχολείο . Ακολούθησε κατά γράμμα τις συμβουλές του πατέρα της και κατάφερε να ξεκόψει κάθε κακό σχόλιο που θα έλεγαν γι αυτή . Εξακολουθούσε να είναι το ίδιο ντροπαλό κορίτσι με την ευγενια και τις καλές προθέσεις , σε όσους το άξιζαν , ωστόσο δεν χαρίστηκε ούτε στιγμή σε όποιον τολμούσε να την προσβάλει . Με πρότυπο τον πατέρα της κατάφερε να επιβληθεί και στην τεταρτη τάξη να αποκτήσει τους πρώτους της φίλους , με τους οποίους δέθηκε μέχρι και την τελευταία της του δημοτικού όπου αναγκαστικά αποχωρίστηκαν ο ένας τον αλλον και η ίδια έμεινε πάλι μόνη της , με μόνη της παρέα την Emerald η οποία μόλις είχε αρχίσει την πρώτη τάξη .
Την πρώτη μετά ου θα πήγαινε στο γυμνάσιο γνώριζε πως θα αντιμετώπιζε τις ιδέα δυσκολίες , από την πρώτη στιγμή που θα περνούσε την μεγάλη πύλη την πρώτη μέρα.

Χελοου ! Δεν άργησα καθόλου θα έλεγα 😂 Τα επόμενα δυο κεφαλαία θα εξιστορηθουν την υπόλοιπη ζωή της Carol μεχρι και την εποχή που διαδραματίζεται η υπόλοιπη ιστορία .
C_Ciel ήξερα πως το περίμενες καιρό 😂😂 ορίστε λοιπόν σου παραδίδω το πρώτο μέρος

Τα σχόλια δικά σας

Χτισμένη στο ψέμα {TYS17}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant