Rozdział 12

4.1K 135 17
                                    

- Max!- wykrzyczała Bella i rzuciła w brata zwiniętym ręcznikiem a ten ze śmiechem zamknął drzwi. - Przepraszam cię za moje rodzeństwo.- odwróciła głowę w moją strone i zeszła z szafki. Widziałem jej rumieńce i przyspieszony oddech.
- Idziemy kończyć kolacje?- zapytałem zmieniając temat.

                            *
Pizza wyszła naprawde pyszna. Po skończonym posiłku jej młodsze siostry wyszły do kina z Harrym, Eleanor ze swoim chłopakiem na spacer a Max po prostu wyszesł. Zostaliśmy sami. Nareszcie!
- Yy Bella?
- Hm?- spojrzała na mnie blondyneczka.
- Może my też gdzieś wyjdziemy? Ten festiwal trochę nam się nie udał.
- A co proponujesz?
- Wyjście do klubu?
- No dobrze, ale musisz mi dać najmniej godzinę na uszykowanie się.
- No okey. To ja jadę do siebie przebiorę się i przyjadę po ciebie.
- Mhm.- wymruczała a ja poszedłem na korytasz ubrać moje białe trampki i bluzę.
      
                         Bella
Wbiegłam do siebie do pokoju i otworzyłam szafę. Kątem oka zerknęłam na zegar ścienny- 19:48. No dobrze do 21 powinnam się wyrobić.
Wybrałam biały koronkowy top odsłaniający cały brzuch a na niego jasno jeansowe ogrodniczki. Jako dodatki wybrałam złote bransoletki i wkręty. Do stroju idealnie pasowały białe tenisówki dlatego je wybrałam. *załącznik*
Weszłam do łazienki i poprawiłam swój makijaż. Z włosów zdjęłam opaskę i lekko je zakręciłam. Dochodziła 21 kiedy weszłam do salonu i usłyszałam pukanie. Otworzyłam drzwi.
- Ładnie wyglądasz.- uśmiechnął się zadziornie blondyn i zlustrował mnie od góry do dołu. Był ubrany w białą koszulkę z czarnym napisem. Na chudych nogach opięte były czarne spodnie. Muszę powiedzieć, że wygląda zabójczo!
- Dziękuje. Ty też niczego sobie.- uśmiechnęłam się.
- No to idziemy?
- Jasne.- powiedziałam i wzięłam białą torebkę na ramie.

Dlaczego mam poczucie, że w tym klubie coś się stanie? Chyba za dużo myślę... Ale ja się zakochałam. Kocham go jak idiotka. Gdyby tylko wiedział... Ale on napewno nie czuje tego co ja. Ugh...

**********
Szykujcie się na drame!!! Bła haha :)))
Dziękuje za wszystkie gwiazdki i zachęcam do zostawiania ich pod rozdziałami ;)
Następny rozdział pojawi się szybciej jeśli mnie nimi zmotywujecie :*

Napisz do mnie skarbie. Message Niall HoranOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz