8. bölüm

1.3K 56 2
                                    

"Dolunay?" "O kadar çok Dolunay diyorsun ki ismimi değiştireceğim Az kaldı." dedim sinirle. "Bekle konuşmamız gerek."  "Tamam konuşalım hadi konuş ne istiyosun" dediğimde mal mal suratıma baktı. "Ne bakıyosun mal mal suratıma  konuşalım dedin tamam dedik . Ama konuşmuyosun . " dedim ve tam yürüyecektim ki kolumdan biri tuutu ben yağız tuttu sanarken meğerse Ulaş pisliği tutuyormuş. "ne var?" dedim kaşlarım çatık bir şekilde. "Küçük bir hata yüzünen neden  böyle yapıyorsun ki. Meleğim seni çok özledim" dedi Ulaş . Yağıza baktığıma çenesinin kasıldığını  farkettim. "Lütfen git burdan kavga çıkmdan" dedim . "Ama seni çok özledim ben dolunayım lütfen affet." dedi ve sarılmaya başladı. Var gücümle onu ittirmeye çalıştım ama hayvan gibi güç vardı şerefsizde. "Bı-bıraksana !." dedim sinirle. Bir anda kolundan biri tuttu ve kendine çekti ve birtane yumruk geçirdi yüzüne. "Oğlum ben daha seni döveli 1 hafta olmadı sen hala dayak istiyorsun. " meye başladı yağız. "Yağız bırak şunu hadi işimizi halledip gidelim" dedim ama dinlemedi.  Ulaş yağızı üstünden atıp bir tane de yağız a geçirdi . İçim acımadı değil nasıl vurdu ya. "Ulaş." dediim sinirlice bir an ikiside bana baktı." Bırak onu . ve beni birdaha arayıp sorma ." dedim "Senden kolay kolay vazgeçmem dolunay. Sen hala  beni seviyosun" dedi. "Sen kendini ne sanıyosun be  salak. Sen git  beni aldattığın o s*rtüğün yanına birda ha sakın dönme ulaş." dedi sert bir sesle . Yağız ayağa kalkıp yanıma geldi "Ne alacaksan al da gidelim yoksu bunda surat diye birşey kalmayacak." dedi yağız kafamı salladım ve çikolatalardan ayazın sevdiğinden aldım ve kasaya geçip ödedim. Arabaya bindiğimizde arda söylenmeye başladı. "Alt tarafı bir çikolata alacaksınız . Marketi değil" diyordu. "Ne aldınız göster bakıyım." dediğinde elimdeki çikolatayı gösterdim.  "İnsan bikuzenine de alır." dedi. Cebimden diğer çikolatalarıda çıkarttım ve yağız ve arda ya uzattım  "Ne ara aldın ben örmedim bunları" dedi yağız. "Aldım bir ara işte." dedim bende "Hadi gidelim artık burda çok bile kaldık." dedim. 

*************

Kapının önüne geldiğimizde yağız da indi arabadan ona teşekkür eip eve girecekken bahçeden annem bize bağırdı"Genemi siz ?" "Gene biz anne beğenemedin mi?" dedim "Sen anneyle nasıl konuşuyorsun kız geliyo vallahi bak terlik." dedi annem. Ardanın arkasına geçip" Tamam anne bişey demedim ben ya." dedim. Arda arkasını dönüp bize gülerek bana yağıza baktı. "Sende gelsene yağız bi şeyler ikram etsin dolunay sana." dedi. Tabi benim gözler ototmatikman açıldı"Senin ağzına sıça.." sözümü tamamlamadan yağızın sesi duyuldu"Olur." "Dolunay'ım. " diye uykulu bir sesle yanıma geldi ayaz. "Bu abi kim?" Dedi kucağıma gelirken. "Bu abi... arkadaşımız. " dedim tereddütle. "Merhaba küçük bey ,yağız ben." Dedi. Elini  uzatarak ayaz' a " Merhaba büyük bey bende Ayaz." Dedi yağız' ı taklit ederek. "Içeri geçin çocuklar kek yapmıştım yersiniz." Dedi annem. Ayaz boyun girintime soktu kafasını nedense orayı çok seviyordu ama benimde huylanmama neden oluyordu. "Dolunay'ım?  Bu dur sana uyuyacağız şurada." Dedi ayaz . " sen ne oldun böyle ayaz bıraksana kızı  yeni geldik daha ." Dedi arda. Ayaz omuzunu silkti" hayır . Bırakmayacağım. " Dedi ve daha sıkı sarılmaya başladı.  "Tamam bebeğim hadi kapa gözlerini sen , bakma abine. " dedim arda ya  kaş göz haraketleri yaparak.
10 dakika sonra.. ...
Ben tekli koltukta ve kucağımda uyuyan ayaz. Karşımdaki koltuklarda oturan arda ve yağız.  Muhabbet ediyorlardı. "Uyudu galiba dolunay." Dedi arda ayaz a bakarak. Bende baktığımda mışıl mışıl uyuyordu . "Ben yatırıp geliyorum." Dedim ve ayağı kalktım yağız bana bakiyordu onu aldırış etmeden sessizce anneme seslendim. "Anne"  dedim sesimi duyacak oldu ki yanıma geldi tam bağıracaktı ki ayaz'ın uyuduğunu gördü ve " biz bu yaramazi uyutmaya çalışıyorduk ama uyumuyordu.  Bir işe yaradın sonunda" dedi annem. "Nereye yatıracağım? " diye sordum. "Senin yatağına orayı seviyor." Dediğinde kafamı salladim ve odama çıktım.  Ayaz' ı  yatağa yatırıp odadan çıktım ve ardaların yanına gittim tam koltuga oturacakken kapı çaldı " of" diyerek kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açınca karşımda Ela'yı gördüm.(Ela' nın giydikleri) 

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin