64.Bölüm-Final

1K 15 38
                                    

Uzun zaman oldu . Epey uzun ...  İlk göz ağrım... İlk kitabımı bu bölüm ile sonlandırmak istiyorum.  Bu hikayeyi unutmayacağım. Umarım siz de unutmazsınız....

----------------

Bu günü tarihe yazsınlar. Dolunay Yağız'ına , Yağız da Dolunay 'ına  kavuştuğu gündür bu gün. İki genç de hayatlarında olmadığı kadar mutlular. Çünkü hayalleri gerçekleşecekti. 

Heyecan ve hevesle hazırlandı gelin ve damadımız. Kusursuzdu her şey. Zaman, mekan, aileler , bebekler. Gelin ve damat. Her şey hazırdı . Tek kalan şey Damadın gelini alması idi. Gelin almamıza geçelim o halde .  

**********

Dolunaydan ...

Sonsuz mutluluk denilen şey bu sanırım. Heyecandan uyuyamamak . Ama çok dinç kalkmak. Neyse.. Her şey hazırdı. Benim gelinliğim, saçım, bebekler...  Her şey hazırdı Sadece yağızın gelmesi yetecekti. 

(Gelinlik ☝️)"Kızım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gelinlik ☝️)
"Kızım. Bir ömür boyu mutlu olun." Babam geldi ve bana sıkıca sarıldı . Kolumu beline sardım ve derin nefes aldım. 

"Ben bir ömür boyu mutlu olacağıma söz veriyorum baba. ". 

Babam ile konuşurken korna sesleri yaklaşmaya başladı. 

"Geldiler. " dedi  babam hüzünle. Benden ayrılmak istemiyordu bu apaçık ortadaydı ama mutlu olduğum için de seviniyordu. 

"Geldiler." dedim ben de heyecanla. Babam kuşağımı bağladı ve duvağı örttü ve anlıma son bir öpücüğü kondurdu. 

Yanıma geldi ve koluna girmem için uzattı. Ben de koluna girdim . Birlikte odadan çıktık ve yavaş adımlarla salona doğru ilerledik . Kapının  sesini duyması ile arda ayağa kalktı. "Bu şeref bana ait enişteciğim ?" 

"Tabi ki de oğlum." Dedi. Arda kapıyı açtı ve karşılarında durdu. Yağız tam içeri girecekken Arda elini ona uzattı . 'Para' der gibi . 

"Ne ?"  yağız anlamayarak sordu. 

"Para diyorum adettendir."  Yağız kafasını salladı . Ardaya bir miktar para verdi. Arda da yana çekilip geçmesine izin verdi. 

Yağız stresli bir şekilde yanıma geldi. Önce aile büyüklerinin elini öptü. Sonra benim yanıma geldi. Anlımdan öptü. "Seni seviyorum." dedi fısıltıyla. Gülümsedim bu dediğine. Ben de seni seviyorum adamım. Ben de seni ...

 Elimi tuttu ve yavaşça kapıya doğru ilerlemeye başladık. Davul , zurna eşliğinde arabaya bindik ve düğünün yapılacağı mekana doğru yol aldık. 
  Elimi avucuna aldı ve öpücük kondurdu. 

"Sevgilim... Çok güzel olmuşsun." 

"Sen de çok yakışıklısın hayatım. Hem de çok ...." dedim titreyen sesimle. 

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin