"Bıraktığın için teşekkürler. " dedim ve arabadan indim. "Iyi akşamlar. " Dedi yağız o da arabadan inip. " inmene gerek yoktu." Dedim. "Olsun. ,sanada iyi akşamlar. " Dedi. Bahçeye doğru döndüğümde annemin bizi izlediğini gördüm. "Iyi akşamlar Nermin Teyze. "Dedi yağız. "iyi akşamlar evladım." dedi annem de. Yağız bana bakıp "Neyse ben gideyim." dedi arabasının etrafında dolaştı ve arabanın kapısını açtı tam binecekken annem seslendi" yemeğe kalsaydın evladım." dedi. "Yok Nermin teyze ben rahatsızlık vermeyim." dedi yağız. "Ne rahatsızlığı oğlum gel hadi sarma yaapmıştım belki sen de seversin. Dolunay çok sever." dedi annem. "Severim nermin teyze de size rahatsızlık olacak." "yok evladım neden rahatsızlık veresin. Siz içeri girin birazdan dolunay'ın babası da gelir zaten." dedi ve içeri geçti. Biz de yağızla salona geçtik. "Ee kardeşin yok mu?" diye sordu koltuğa otururken. "Hayır , kardeşim yok ama ayaz var o bana yetiyor." dedim. "Galiba seni çok seviyor " "Evet çok seviyor bebekliğinden beri yanlarındaydık ama 1-2 yıldır onlar Ankara' ya gitmişlerdi. Ne zamandır görüşemiyorduk. İşte bu son iki haftadır beraberiz." dedim. Sonra bende ona bir şey sordum. "Senin kardeşin yok mu ?" diye sordum. "Kardeşim değilde ablam var." dedi. "Ama onu hiç görmedim?" dedim."Görmemen normal.Evli çünkü yurt dışında yaşıyor." dedi. "Çocuklar hadi sofraya." diye bağıran annemin sesiyle ayağı kalktık. "Lavabo nerede ellerimi yıkayıp geliyim." dedi. "Şurdan sağa dön koridorun sonundaki kapı." Kafasını sallayıp ilerlemeye başladı. Bende annemin yanına gittim. "Anne yardım edeyim mi?" diye sordum "Yok kuzum geç otur sen ." dedi kafamı sallayıp sandalyelerden birine oturdum. Yağız da yanımıza geldi ve yanımdaki sandalye ye oturdu. Kapı sesi duyulunca"Ben bakarım" dedim ve kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda Teyzem , eniştem , arda ve onun kucağında ayaz. "Hoşgeldiniz teyze." dedim. "Hoşbuldum kuzum annen nerede?" diye sordu. "Mutfakta yemek yiyecektik. Geçin siz hepberaber yiyelim." dedim. "Enişte ver sen bana ceketini." dedim ve ardaya döndüm"Sende ver!" dedim kızgınca. Arda bu halime biraz şaşırmıştı. "Dolunay'ımm." dedi ve kucağıma geldi ayaz. "Efendim aşkım." dedim. " Yemek yiyelim mi? aşkım " dedim Ayaz da kafasını salladı ve kafasını boyun girintime koydu. Mutfağa geçtiğimizde herkes masaya oturmuştu. "Aa büyük bey de buyda." dedi ayaz. "Evet burdayım küçük bey , Nasılsın?" "iyiyim." dedi ve bana sarılmaya başladı. "Teyze hasta mı oldu ayaz?" diye sordum. "Evet , Biraz huysuz." dedi tamam anlamında başımı salladım. "Gel bakalım kuzum ee ne yemek istersin ben sana yedireyim." dedim ayaza. Ben ayazla ilgilenirken yağız bize daha doğrusu bana bakıyordu. "Ee oğlum senin kardeşin var mı?" diye sordu annem. "Kardeşim yok ama ablam var nermin teyze." dedi yağız. Annem yağıza sorular sormaya başladı akşam yemeğimiz de böyle geçmişti. Sofrayı topladıktan sonra herkes salona geçmişti . Ayaz ve arda oyuncaklarıyla oynuyordu. Arda ayaz'ın elinden oyuncağını alınca ağlamaya başladı." Arda ver çocuğa oyuncağını." dedi teyzem . "Dolunayy." diye ağlamaya başladı ayaz. Allahım belalım oldu bu benim iyice (:D) . "Oğlum bırak artık dolunayı ne istiyon bana söyle." dedi teyzem . "Dolunayy" diye tekrardan ağlamaya başladı ayaz. "Onun uykusu geldi ben uyutayım ." dedi teyzem . "Yok teyze ben uyututum. Siz sohbetinize devam edin." dedim ve ayaza döndüm. "Aşkım?" dedim sorarcasına "Efeydim." dedi Ayaz da. "Uyuyalım mı?" "Tamam" dedi ve hemen kucağıma geldi. Hemen hafasını boyun girintime koydu. Benim odama geldiğimizde yatağa oturmadım . Ayakta gezinmeye başladım belki böyle uyur. Yarımsaat kadar boyle ayakta gezindikten sonra ayaz sonunda uyumuştu. Odamın kapısı tıklatıldı ve içeri yağız girdi. "Uyudu mu?" "Evet uyudu. Sen neden geldin?" diye sordum. "Hiç gidecektim bir uğrayayım dedim. " dedi. "Çok masum değil mi?" dedi ayazı göstererek." Evet çok masum. " dedim ve devam ettim. "Keşke bizde onun gibi masum olabilsek." dedim. "Ulaş ile aranda ne geçti." diye sordu. "Aslında anlatırdım ama seni de başını şişirmeyim." dedim. "Hayır şişmez merak etme . Ben merak ettim." Dedi. "Tamam anlatıyım nerden başlamamı istersin?" diye sordum. "En başından anlatabilirsin." dedim. "Biz aslında onunla çok iyiydik yani sevgiliydik. 2 yıl sevgili kaldık aslında hala sevgiliydik ama.." anlatırken burnum sızladı galiba ağlayacaktım. "Ama?" dedi o da. "Aması şu aldattı beni . Onu başka bir kız ile öpüşürken gördüm , belki daha da ileri gitmiş'te olabilirler." dedim. " P*zeveng oğlu p*ezeveng. " diye mırıldandı. "Ama şimdi ise onun suçsuz olduğunu söylüyor. Keşke soy ismi gibi olsaydı." dedim hüzünle. "Soy ismi?" "Sadıkoğlu." dedim. Bir süre sessizlik oluştu . Odanın kapısı çalınca ikimiz de kapıya baktık. Arda gelmişti. "Neyse ben artık gideyim." Dedi yağız. "Tamam , iyi geceler."Dedim ben de. "Iyi geceler." Dedi arda. Yağız gidince arda ile tek kaldık oda da. "Kuzen." "Ne?" Diye cevap verdim. "Kızgınmısın?" Dedi. Cevap vermedim. "Cevap versene." "Beni sevmediğim birinin yanında yalnız başına bırakan adama ne cevap veriyim!" Dedim sinirle. "Ovv bayaa sinirlisin bana galiba." Dedi. "Sen beni yalnız bırakıp gittiğin kişinin yanına gitsene. " dedim sinirle. " konuşana ha konuşana. " "Neden böyle tepki veriyorsun ?" Dedi arda. Ah! Tabi başımıza gelenleri bilmiyo tabii." Neden mi böyle tepki verdim? Ben bu gün ne kadar korktum farkında değilsin. " dedim ağlamaklı ses ile. Arda bana yaklaşıp sarılmaya çalıştı ama izin vermedim. "Git ! Kimin yanindaysan onun yanına git arda. Ben orda çaresizlik içindeyken sen acaba neredeydin?" diye bağırdım. "Bağırma bana! Artık bu içimdeki duyguları saklayamadım. Ve gittim Ela'ya onu sevdiğimi söyledim .Nereden bilebilirdim senin böyle olacağını. " diye konuştu yüksek sesle. "Bağırma çocuğu uyandiracaksin." Dedim . "Tamam uyanmasın gel teras'a çıkalım orda devam edelim. " dedi bende kabul ettim ve teras'a gitmeye başladım. "Söyleyecek misin artık neden bu kadar tepki verdiğine. Altı üstü 5 saatliğine falan yalnız kaldınız. "Dedi. "Tamam anlatayım. Alışveriş merkezine girdik. Biraz dolaştık ve ben lavaboya gittim." Dedim "ee ne var bunda." Dedi. "Neden devamını dinlemiyorsun Arda?" Dedim. Devam etmem için işaret verdi. " lavaboya girdim ve kabinlerden bazı seseler geliyordu. Biraz tırsmadım değil. " dedim. "Sonra kabinlere yaklaştım ve .." Dedim ve duraksadım. " hadi be kızım anlat. "Sen hiç hamile kadın gördüm mu . Mutlaka görmüşsündür. Peki ya hastaneye yetiştirdin mi?" Dedim. "Hamile kadın ne alaka." Dedi arda da. "O kabinin içinde hamile bir kadın vardı hatta doğum başlamıştı bile." Dedim ağlamaya başlayarak. "Bunda ağlanacak ne var." . "Ben be..bebeklere birşey olacak sandım. O kadar korktum ve yerimden kipirdayamadim yağız hamile kadını arabaya taşırken hala şoktaydim. Yağız kullanacağı yerde ben kullandım arabayı. " dedim ve derin nefesler aldım. "Sonra hastaneye gelince kadını direk doğumhane ye aldılar. " dedim . Biraz ağlamammın biraz dinmesini bekledim. " iyi misin kuzen?" Dedi. "Kuzen devam etme istersen ben senin bu konularda hassas olduğunu biliyordum ama bu kadar değil.Seni yanlız bıraktığım için özür dilerim. " dedi. Ben bu konularda çok hassasim çünkü bundan 4 yıl önce benim kardeşim olacaktı fakat ne oldu bilmiyorum ama ölü doğdu. Aslında sağlıklıydı ama ne olduğunu bizde bilemedik ."iyiyim kuzen ama basın dönüyo." Dedim. Ayağı kalkmaya çalıştığımda gözlerim karardı biranda. En son duyduğum şey Arda' nın "Dolunay!" Diye bağırması oldu.
Yeni bir bölüm ile herkese merhaba lar. Bu bölüm pek içime sinmedi ama olsun. Teog' a girecek arkadaşlara başarılar diliyorum.
YORUM VE VOTELERINIZI BEKLIYORUM
🤗😚😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...