47. Bölüm

551 29 7
                                    

Kendi ellerim ile  kitabıma video yaptım. Umarım beğenirsiniz. Böyle videolar için yorum yapabilirsiniz . isteğe özel başka videolar da yapabilirim özelden mesaj atmanız yeterli. 

"Sessizlik !" hakime hanım salondakileri susturmaya çalışıyordu. Evet hakim. Bu gün tam da şu anda boşanma davasındayız.

"Siz dolunay ateş !" diye lafa girdi hakime hanım . "Boşanma davası açma nedenini söyler misin ?" dedi. Ayağa kalktım ve konuşmaya başladım.

"Sayın hakim hanım (inşallah yanlış bir şey yazmıyorum dur :) ) Buraya aldatılmış kadınlar gelmiştir muhtemelen." dedim kafasını salladı ve devam etmemi istedi.

"İşte ben de o kadınlardan biriyim. Kocamın ! beni çok sevdiğini sanırdım. Ama bir iki bardak içki ile beni aldatabileceğini öğrendim. Hatta o aldattığı kadın geldi bizzat yüzüme söyledi ." dedim donuk bir bakış ile.

"Peki dolunay hanım oturabilirsiniz. - dereğe döndü ve - Sizin bir açıklama veya savunmanız var mı ?" dedi.

" Hakime  hanım ben karımı çok seviyorum. Tamam yaptım bir hata Ama bir şans verse ?" dedi .

"Ne şans verecek lan sana ." diye bağırdı arda.

"Sessizlik !" dedi hakim hanım. " Karınızı madem seviyordunuz neden aldattınız ?" diye sordu haim hanım.

Bu sefer devreye avukatı girdi.

"Sayın hakimim müvekkilim o geceye dair az şeyler hatırlıyor. Kendisi sarhoş olduğu için hiçbir şey hatırlamıyor. Çocuğun bile kendisinden olup olmadığı mechul." dedi.

Bu sefer benim avukatım kalktı ayağa.

"Sayın hakimim izniniz ile söze girmek istiyorum. Dolunay hanım aslında severek evlenmedi Hiç bir zaman derek beyi sevmedi. Derek bey de zaten kaçırarak evlendi kendisi ile. " dedi.

Hakim bana baktı ve "Doğru mu bu ?" diye sordu.

"Doğru 2-3 yıl önce ben 18 yaşıma girdiğim gece evimizden beni almanya ya kaçırdı. Sevdiğim adamı komaya sokma tehdidi edip evlendi. Bir yıl önce de tüp bebek ile hamile kaldım." dedim.

"Şimdi de 4 aylık bir kız ve bir oğlum var ." dedim.

Hakim biraz düşündü ve konuşmaya başladı .

" Karar için ara vermemiz gerek 40 dakikalık bir ara olacak. İsimleriniz okunduğunda tekrar salona giriniz." dedi ve ayağa kalkıp çıktı.

Dereğe baktığımda avukatı ile yanıma geliyordu. "Boşanacağımız da eline ne geçecek ?" dedi üzüntüyle. "Belki mutlu olacaktım. " dedim.

"Mutlu değil misin benimle ?" dedi. "Mutluydum derek bundan 5 ay önce çok olmasa da mutluydum ! " dedim kızgınlıkla.

"Sen hala anlamamışsın benim neden boşandığımı. Ben sana güvendim derek! beni sevdiğine o kadar çok inandırdın ki Seni soktum hayatıma. Ama artık seni hayatımdan kocam olarak çıkartıyorum sadece iki bebeğimin babası olarak kalacaksın !" dedim ve salondan dışarı çıktım.

Adliyenin bahçesine çıktığımda derin bir nefes aldım. Bebeklerim ne yapıyorlardır acaba ? Telefonumu elime aldım ve selinin numarasını tuşladım .

Çalıyor...

çalıyor...

"Efendim abla ?" arkadan bebek sesleri geliyordu.

"Nasılsın canım ?" diye sordum "Bebeklerim nasıl ?" diye eklerim .

"İyiler abla meriç uyuyor furkan ve masal da çok hareketliler gibiler maşallah." dedi

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin