O kadar çok geç kaldığım için çok özür dilerim. Hem yazacak bir şey bulamadım hem de hastane, okul, sınavlar derken zaman bulamadım. Bu bölümün özel bir bölüm olmasını istiyorum . Benim için oldu ama sizi bilemem . Bu bölüm kısaca yağız ve dolunayın kavuşmaya adım adım yaklaştığı bölümlerden birisi.
Önce evlenme teklifi . Ardından aile tanışması ve kız isteme . Söz dü nişandı derken kınayı da bu bölümde yapmış olduk. Sıra en güzeline geldi Düğün. Bu bölüm ile ilgili düşüncelerinizi çok merak ediyorum. Ara yorum yaparak belirtirseniz çok sevinirim .
Bölümde şarkı ve resim çok kullanmaya özen gösterdim . iyi okumalar :)
Günlerdir düğün telaşı için koşuşturup duruyorduk. Sonunda gelinlik, damatlık, bebeklerin elbiseleri, organizasyon gibi işleri halletmiştik.
Nikah tarihi için de cumartesi yani 2 gün sonrayı almıştık. Yarın kına olacağı için kızlarla oturmuş taç yapıyorduk. Dağıtacağımız için.
" Heyecan var mı kuzen ?" nisanın sorusu ile ona çevirdim bakışlarımı.
"Olmaz olur mu kuzen. Hayalim gerçekleşecek. Yağız ile evleneceğim !"
" Ayy ben de evlenmek istiyorum yaa ." Nisan böyle deyince salondaki herkes gülmeye başlamıştı.
"İnşallah Talha ile mutlu bir yuvanız olur canım." dedim ve taçları yapmaya devam ettim.
"Kızlar hadi bırakın onları da siz dinlenin. Yarın çok yorulacaksınız. Kızlar yaparlar." dedi annem yardımcıları göstererek. Kafamızı salladık onaylarcasına ve Yerden kalkarak koltuklara oturduk.
"Ee Yeter sultan , nermin sultan ve yasemin sultan . Elbise aldınız mı düğüne ?" Yarenin sorusu ile annemler gülümsedi ve kafalarını salladı.
"Hanımlar ben bi çocuklara bakıp geliyorum." dedim ve hızlıca salondan çıkarak bebeklerin odasına geldim. Kapıyı araladığımda içeride Yağız vardı.
"Meleklerim. Sadece iki gün kaldı sabredin. Kocaman bir aile olmamıza sadece iki gün kaldı. Anneniz de ben de bundan sonra hep birlikte olacağız." Teker teker hepsinin anlından öptü ve onlar ile oynamaya devam etti.
Kapıyı tamamen açıp içeri girince kapattım.
"Evet melekler babanız çok haklı. Bundan sonra hep beraber olacağız." dediğim ile yağız kafasını bana çevirdi ve elini uzattı. Elini tutmam ile direk koltuğa oturdu.. Ee otomatikman ben de onun kucağına oturmuş oldum .
Ellerini belime sardı ve bir eli ile saçlarımı okşadı.
"Hala inanamıyorum. Senin benim olma hayalim. Sonunda gerçekleşecek." Kafamı salladım ve anlımı anlına yasladım . Yeni çıkmış sakallarını okşarken gözlerini kapattı.
"Sadece iki gün... iki gün sonra her şeyim ile seninim Yağız'ım..." dedim ve dudaklarımı dudaklarına hapsettim.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Yağız ile odada biraz çocuklar ile oynadıktan sonra salona geçmiştik. Yemek vakti yaklaşmıştı artık. Babamlar da geldikten sonra yemek masasına geçtik ve yemeklerimizi afiyetle yemeye başladık .
"Büyük gün yaklaştı. Hayırlısı bakalım .Siz mutlu huzurlu olun her daim." babamın dediği ile sofradaki herkes amin demişti.
"Amin ali baba amin. Siz hiç düşünmeyin. Ben Dolunayı hiç üzmeyeceğim." dedi yağız elimi tutarken. Babam gülümsedi ve kafa salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...