"İstanbul'a döndüğümüzde düğün hazırlıklarına başlarız." dedi yağız.
"Sence acele etmiş olmuyor muyuz?" dedim ve devam ettim. "Ben yeni boşandım hem." dedim.
"Her şeye geç bile kaldık meleğim ben artık sadece ben ve bebekler ile ilgilen istiyorum." dedi.
"Sen bilirsin." dedim ve kafamı göğsüne koydum . Evlenme teklifinden sonra eve gelmiş yemek yemiştik şimdi de televizyon izliyorduk .Olanları annem ve teyzeme anlattığımızda çok sevinmişlerdi.
"Güzelim ben diyorum ki seni ailem ile tanıştırayım." dedi.
"Ama senin ailen burada değildi ...yurt dışındalar dı ." dedim.
"Geldiler . Hatta yarın gidebiliriz. " dedi.
"Bilmem ki ya sevmezse annen birde ablan var ." dedim.
"Ben sevdiysem seni onlar da sevecekler sen dert etme." dedi elini omzuma atarak.
"Siz oturun biz Dolunay ile muhabbet edelim kız kıza ." dedi ela.
"Tamam." dediler, ayağa kalktım ve Elayı takip ettim.
Benim odama gitti ve yatağın üzerine oturdu. "Korkma kanka annesi biraz sert olsa da ablası çok iyi birisi." dedi.
"Sen nerden biliyorsun ?" dedim. "Sen kaçırıldığında ailesi Asya'nın hamile olduğunu duymuşlar ve gelmişlerdi." dedi.
"Ve geldiklerinde yağızın seni sevdiğini de öğrendiler." dedi.
"Yarın inşallah bir terslik olmaz." dedim. "Olmaz dert etme sen " dedi.
"Kanka bu mide bulantılarım ne kadar sürecek daha." dedi ela merakla.
"Daha sürer kanka hemen bitmez " dedim .
"Ama sabret bu zorlukların sonunda bir meleğe sahip olacaksın." dedim.
"Haklısın ben anneliği hep merak etmişimdir ve şimdi de merakım son bulacak." dedi.
Gülümsedim . "Ama bu gün nasıl evlenme teklifi etti sana." dedi ela. Bu dediğine güldüm.
"21 yaşında bir evlilik yaptım ve boşanma ile sonuçlandı ve ilk defa evlilik teklifi aldım." dedim.
"Sen artık Derek'i düşünme . Acaba evleneceğinizi duysa ne yapar." dedi.
"Bir şey yapamaz." dedim.
"Aynen neyse kanka benim uykum geldi." dedi ayağa kalktı bana sarıldı ve yanaklarımdan öperek "İyi geceler kuzum." dedi.
"Sana da kuzu." dedim gülerek.Odamdan çıktı ve kapıyı kapattı. Üzerimi değiştirdim ve pijamalarımı giydim . Tam yatağa girecekken kapı çaldı. Yatağa oturdum ve "Gir." dedim
Kapı açıldı ve içeri yağız girdi."Güzelim uyumamış." dedi.
"Uyuyacaktım .Ama sen geldin." dedim.
"O zaman beraber uyuyalım mı ?" dedi.
"Bilmiyorum uygun olur mu ?" dedim.
"Hadi ama Dolunay evleneceğiz merak etme sadece sarılacağım ." dedi.
"Tamam . " dedim ve yatağın diğer tarafına kaydım . O da yatağa girerek beni göğüsüne yasladı ve belime sarıldı . "Hala inanamıyorum ben meleğim artık benim soy adımı taşıyacağını düşündükçe içim bir tuhaf oluyor." dedi.
"Ben de inanamıyorum." dedim. Saçlarımdan öptü ve "İyi geceler meleğim." dedi.
"Sana da her şeyim." dedim ve beline sarılarak gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...