1. bölüm

7.6K 141 5
                                    

Iyi okumalar .😘😘

Evet.. Yine şu lanet okul açılıyordu.  Kim bulduysa bu okul diye bir şeyi.  Hayır anlamıyorum  neden 7-8 yıl değilde 16 yıl( üniversite de dahil ) okumak zorunda kalıyoruz . Tamam bunu geçtim neden sabahın 9'unda ders başlıyor.Neden 11 veya 12 değil de 9 ?  Neyse ya başa gelen çekilir of!!. Ben size kendimi
tanıtıyım.  Ben Dolunay Sönmez.  17 yaşında.... kız  lisesine gidiyorum. Tek çocuğum allahtan yoksa kardeş falan çekemem .  Ama kardeş yerine koyduğum 3 değerlim var. Ela ,Kainat ve Nisan.  Neyse ben daha fazla konuşmayım  çünkü okulun ilk günü ve ben geç kalmak istemiyorum.  O keltoş müdür'ün dır dır'ını çekemem . Zaten birazdan Ela ve Kainat burada olur . Kainat ve Ela' nın evleri çok yakın oldukları için her sabah buluşup yoldan geçerken  de beni alıp hep beraber gidiyoruz . Annem bana bağırmadan ben hemen kahvaltı 'ya insem  iyi olacak . Üstümü değiştirip  hemen saçımı da tarayıp odamdan çıktım. Hemen  merdivenlere yöneldiğimde annemin yukarı çıktığını gördüm.  Kafasını kaldırıp bana baktı " hadi kızım kahvaltı yap da geç kalma okula"  "ama anne biliyorsun ben o okula gitmek istemiyorum." Dedim mız mızlanarak  " of dolunay biz daha bunu ne kadar konuşacağız?." " tamam anne sende haklısın " dedim . Benim okula gitmek istemememin nedeni okuldaki bazı s*rtüklerden dolayı çünkü bize her bulaştıklarında  kavga çıkıyor.  

Kahvaltımı  yaptıktan sonra kızların gelmesini bekledim.  Biraz geç kaldılar 5-10 dakika önce gelmeleri gerekiyordu ama neyse . Kapı çaldığında koşarak açtım kapıyı.  Karşımda Sinirle kainat' a bakan bir adet Ela vardı.  "Ne oldu kızlar geç kaldınız? " diye sordum." Şunun yüzünden geç geldik dolunay.  Bir türlü kalkmak bilmedi hanımefendi. " Dedi Ela Kainat'a bakarken . " Neyse hadi kızlar geç kalacağız.  Sonra o keltoş dır dır  etmesin. "
"Haklısın kanka ." Dedi Ela.  Hemen çantamı alıp çıktım.  Allah'tan okul bizim eve 10 dakika'dı.

Okula geldiğimizde yan okulun ögrencileride vardı.  Ha bizim yan okul erkek lisesi nasıl olduysa yanımızda.  Off şimdi yağız ve tayfası gelmesin diye dua ederek okul'un  kapısından içeri girdim.  Okul'un bahçesinde çok öğrenci yoktu daha  allahtan geç kalmamıştık.  Ela'ya  bakarak "geç kalmamışık." Dedim. " evet erkenden sınıflarımıza bakalım da çantalarımızı koyalım. " Dedi Ela. "Aynen . -ilerideki kalabalığa bakip- kızlar şuradaki kalabalığı görüyor musunuz?" "Evet " dediler aynı anda . " Galiba sınıflar orada yazıyor." Dedi kainat. "Galiba" dedim . Gidince görürüz. Kalabalığa doğru yaklaştığımızda  sınıflar yazmıyor du. Ama  üç tane çocuk vardı  . Uzakta olduğumuz için pek yüzleri belli olmuyordu onlara doğru yaklaştığımda    gördüğüm kişiyle hemen arkamı dönüp gidecekken o iğrenç sesi duyuldu. "Naber Dolunay." "Ne işiniz var burada Akbulut." Dedim bende . " kızlar çağırdı bizde kıramadık. "  bide kıramamış  ben senin kafanı bir kıracağım o olacak . Neyse ne ya uğraşmaya deymez.  Arkamı dönüp kızların olduğu tarafa gidecekken yeniden o gıcık sesi işittim. " Ne o dolunay  merak mi ettin?" " Ne merak edeceğim be seni." Dedim hemen.  "Bilmem belki kıskanmışsındır." "Ay haspam senin neyini kıskanacağım be ben." Dedim . Tiksintiyle ona bakarak "Benden uzak ol da ne halin varsa gör." dedim arkamı  dönüp kızların yanına doğru ilerledim . "Hadi kızlar sınıfa çıkalım. " " Ne oldu orda ." Diye sordu  Ela." Hiç birşey olmadı kanka . Neyse hadi gidelim." Dedim yürüyerek.  Sınıfa girdiğimde hiç sevmediğim bir manzarayla karşılaştım.  Bunlar gene mi geldiler daha demin aşşağıdaydılar. Neyse Dolunay bulaşma ki bulaşmasınlar.   Hemen cam kenarına gidip 2. Sıraya koydum çantamı.  Ela da yanıma çantasını koyunca kainat bize dik dik bakmaya başladı. "Ne var kızım ne bakıyon öyle dik dik." " Kusura bakmayın ama ben tek oturamam ikinizden biri benimle otursun." Dedi . " of Kainat bir kerede kendin otur ve kızım. " Dedi Ela sitemle . " Ama ela biliyorsun ben bunlarla anlaşamıyorum . Hem Dolunay Idil ile iyi anlaşıyor o onunla otur bizde seninle oturalım ha olur mu?" Dedi sorarcasına.  Ela' nın kulağına eğilip "Ne olur şununla  otur da çenesini çekmeyelim." Diye fısıldadım.  Ela onaylarcasına başını salladı ve arkama yani Kainat'ın yanına oturdu .  Kapıdan içeriye İdil girince direk oturacak yer aramaya başladı ."Benim yanıma oturabilirsin." dedim idil'e  . İdil kafasını sallayıp  çantasını yanıma koydu. "Nasılsınız kızlar görüşmeyeli." dedi idil yanıma otururken. "Nasıl olsun be idil hep aynı ." dedi Kainat direk. "İdil bizim yan okul ......lisesi değilmiydi .?" diye sordum merakla.  "Evet oydu da ne oldu?" diye sordu. Anlaşılan daha haberi yoktu."....erkek lisei taşınmış yan okula haberin yok mu?" of kainat ya . "Ne erkek lisesi mi hani bizim öğrencilerine gıcık olduğumuz lise?" dedi idil. "Aynen tamda o lise ."  duraksadım biraz" Birde şu uyuz yağız ve tayfası yok mu sinirler resmen." dedim. "Ama Dolunay neden öyle diyosun ki şimdi ?" dedi kainat . "Ela canım arkadaşım şu yanındaki salağı bir susturur musun  çakacağım ağzına 2 tane." dedim elaya . "Ben ne yaptım şimdi ya?" " Nermin teyze seni doğurduktan sonra yere mi düşürdü ha ne yaptı?" dedim birden ela ve idil bizim konuşmamıza  gülüyorlardı. "Anlamadım?" dedi Kainat . "Anlama zaten" dedim biraz kızarak Kainata. Kollarını birbirine bağlayıp sandalyeye dağa da sindi. Galiba şu an bana küstü. "Tamam tamam şaka yaptım . Birşey demiyorum ama sende şu diline sahip çık." dedim Kainat 'a " ben ne dedim şimdi ya." dedi. "Resmen erkekleri savundun şurada"dedi ela . "Ben savunma-" dım diyecekken içeriye hoca girdi . Galiba bu hoca okula yeni atanmıştı çünkü bizim okulda böyle yakışıklı hoca yoktu . Neyse ya dersi dinlemeye çalışıyım da bari okulda kalmıyım. Gerçi daha okulun ilk günü ama olsun. 



Merhaba arkadaşlar uzun bir bölüm değil ama olsun. Umarım bu bölümü beğenirsiniz . multide Dolunay ve Yağız var .    yaklaşık 950 kelime  

 Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum . 

🤗🤗

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin