18. Bölüm

969 46 6
                                    

"N'aber? Dolunay." dedi Ulaş. "Git başımdan ulaş seninle uğraşamam !" dedim bıkkınca. "Pek sanmam." dedi. "Neyi sanmazsın ?" dedim. "Senin başından gitmeyi. Demiştim sana senden ayrılmam diye. Hatta bak o kadar yakınız ki." dedi sınıfı göstererek. "Sen mi yaptın ?" dedim. "Neyi ? " dedi. "Aynı sınıfta olmamızı." dedim. "Bir bakıma ." dedi sırıtarak. 

  Hemen yağız'ın oturduğu sıraya gittim. Ne yapabilirdim Gidip tanımadığım birinin yanına mı oturayım veya Ulaş'ın yanına mı ? bence Yağız'ın yanı gayet mantıklı.  Yağız en arka sıralardan birine oturmuştu.  Yanına oturduğumda sıradan kafasını salladı ve bana baktı şaşkınca. "Neden öyle bakıyorsun ?" dedim. "Ne bileyim ben kızlardan birinin yanına oturursun diye düşünmüştüm." dedi. "İstersen kalkabilirim." dedim ve ayağa kalkacağım sırada kolumdan tuttu. 

"Sana kalk diyen olmadı sadece şaşırdım." dedi. "Tamam o zaman. Zil çalmasına 10 dakika var kantine gideceğim ben ." dedim Yağıza bakarak. "Tamam hadi gel beraber gidelim." dedi. Kafamı salladım ve ayağı kalktım. Tam sınıftan çıkacağımız zaman Ela'lar  ile karşılaştık. "Sizin sınıf burası mı kanka ? ." dedi ela. "Evet kanka . Siz de mi aynı sınıftasınız ?" dedim. "Evet kuzen aynı sınıftayız. " dedi arda.   "Tamam kuzen biz de kantine gidecektik gelecek misiniz ?" dedim.

"Tamam  gidelim." dedi ikisi de. Hep beraber merdivenlere yöneldik ve kantine doğru inmeye başladık. 

Kantine geldiğimizde o kadar çok sıra yoktu. "Ne istersiniz ?" dedi arda bana ve elaya bakarak. "Ben bir şey istemiyorum canım."  dedi Ela . "Tamam hatun , Sen ne istiyosun kuzen ?" dedi. "Vallahi bana bir çikolata alsan güzel olur." dedim. "Tamam kuzen." dedi ve gitti. 

Arda 5 dakikada almıştı alacaklarını ve yanımıza gelmişti. Saate baktığımda zilin çalmasına az kalmıştı.  "Sınıfa çıkalım mı ?" dedi yağıza. "Tamam çıkalım hadi. " dedi . "Çıkışta görüşürüz kuzen." dedim. "Tamam kuzen görüşürüz." dedi arda da. Hemen sınıfa çıktık yağızla ve sıramıza oturduk. 

Hoca gelmesiyle herkes ayağa kalktı.  Hoca oturmamızı işaret edince oturduk. Hoca bizim olduğumuz tarafa baktı ve yaklaşamaya başladı. Hoca 35'li  yaşlarda  bir kadındı. "Siz  şu erkek ve kız lisesinden gelenler misiniz ?" dedi. Hepimiz kafamızı olumlu anlamda salladık. "Tamam öyleyse kendinizi tanıtın." dedi kadın. Sırasıyla Esma-Zeynep -Yasin-Berkay -Mert . Kendilerini tanıttı ve sıra bana geldi.  "Sen kızım adın ne ?" dedi. "Dolunay hocam." dedim hemen.  "Tamam doluany'cım oturabilirsin. Sen adın ne ?" dedi yağızı göstererek. "Yağız hocam." dedi soğuk sesiyle. İlk kez onu böyle mesafeli konuştuğunu gördüm. Ya Ulaş la falan da konuşuyordu ama bu sefer bir değişik. "Tamam. Ben de sizin Kimya hocanızım . Adım Sıdıka." dedi Hepimize bakarak. "Neyse dere geçelim artık. Açın kitaplarınızı." dedi ve ders anlatmaya başladı. 

*********

 "İyi günler çocuklar." dedi ve çıkmıştı sınıftan sıdıka  hoca . Sınıfa bir göz attığımda bazı kızlar bana bakıyordu . Özellikle de Asya öldürecekmiş gibi bakıyordu hemde.
Ona aldırmadan sıradan kalktım ve kızlar tuvaletini aramaya başladım. Zaten o kadar da uzakta değilmiş. 
Hemen  kapıdan girdiğimde 1- 2 kız vardı sadece. Hemen  işini hallettim ve aynanın karşısına  geçip saçımı düzeltmeye başladım. 
O sırada da içeriye Asya ve Eylül girdi. Onlarla hiç muhatap olmadım ama kendileri  bana doğru gelmeye başladı ve Asya dibimde durdu. "Ne oldu ?" Dedim sorarcasına. "Yağız. " Dedi dik dik  bakarken. "Ee Ne olmuş Yağıza ." dedim umursamazca. "O benim ." dedi. Ne hakla böyle konuşuyordu ki ? . "Öylemi ?" dedim ve kollarımı  önümde birleştirdim . "Öyle .!" dedi  inatla. 

"E senin ise neden senin yanında değil ?" dedim. "Daha zamanı var ama o bana gelecek ." dedi hırsla. "Neden gelecek ?" dedim. Ben de onu sinir etmek için sakin duruyordum. "Çünkü ben onu seviyorum ve o da beni sevecek." dedi.  "Bence sen onu sevmiyorsun Asya kendini kandırma." dedim ve kapıya doğru ilerledim. Tam kapıdan çıkacağım da kolumdan tuttu. "Sen ne demek istiyorsun ?" dedi Şaşkınlıkla. "Ne demek istediğimi kendin anlamaya çalış ." dedim ve dışarı çıktım. Sınıfa giderken sırıtıyordum. 

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin