Dolunaydan ....
"Kanka kalk .... dolunay kalksana" bana seslenen kız sesi ile gözlerimi araladım .
"Ne var !?" Dedim uyku sersemi .
"Kanka hastaneye gidicez ya !" Dedi Ela. Doğru biz bu gün hastaneye gidecektik.
Ama ben buraya nasıl geldim.
"Ben buraya nasıl geldim ? Arda mi çıkardı?" Dedim. Sırıttı ve "arda değil yağız kucağında çıkardı. " dedi. Ne!? Biraz hafızamı zorladığımda dun gece geldi aklıma.
"Arda kaldıralım dedi ama yağız izin vermedi odana kadar getirdi hatta baktım bir 10 dakika yanında durdu ve cıktı . " dedi. Kafamı salladım. Ve yataktan kalktım.
"Giyimeyim ben şunları çıkarayım. Sessizce gidelim ." Dedim.
Hemen banyoya girdim ve elimi yüzünü yıkadım. Diğer işlerimi de hallettikten sonra çıktım ve üzerimi giyinmek için dolaptan kıyafet seçtim kendime(Dolunayın kıyafeti 👆)
(Elanın kıyafeti 👆)
Elmaya baktığımda giyinikti . "Hadi gidelim . Ben aldım anahtarı." Dedi.
Kafa salladım ve merdivenlerden indim . Sessizce dış kapıdan çıktık ve arabaya ilerledik.
"Sen kullan hala midem bulaniyo ." Dedi ela ve anahtarı bana verdi.
Aldım ve sürücü koltuğuna oturdum.
Arabayı çalıştırdım ve özel bir hastaneye sürdüm çünkü orda daha hızlı oluyordu işlemler .#########
"Durdur arabayı kanka ." Dedi ela ağzını tutarak. Arabayı yavaşlardım ve sağa çektim.
Arabadan indi ve kusmaya başladı. Arabada olan suyu aldım ve yanına gittim saçlarını tuttum yüzüne gelmesin diye.
Kusması bitince suyu uzattım.
"Rahatladın mi ?" Dedim. Kafa salladı ve derin nefes aldı . "Gidelim." Dedi arabaya binerek.
Ben de sürücü koltuğuna oturdum ve arabayı haraket ettirdim.10 dakikanın sonunda hastaneye gelmiştik.
Elaya bazı testler yaptılar. Şuan bir odada yatıyordu ela ve ben de yanında duruyordum .
Içeri genç doktor girdi ve gülüyordu.
"Neyi var doktor ?" Dedim.
"Endişelenme küçük hanım." Dedi güldüm.
"Küçük hanım? " dedim.
"Küçük değil misin ?" Dedi.
"3 bebeğin annesi olduğum için bence artık küçük değilim . " dedim. Şaşırmıştı.
"Neyse sonuçlar?" Dedim.
"Tebrikler ailenize yeni birisi katılıyor." Dedi.
"Yanı Hamile mi?" Dedim şaşkınca . "Evet hamile arkadaşınız şuan 2 aylık.." Dedi. Gülerek alaya sarıldım gözlerimden yaş akıyordu. "Teyze ve hala oldum inanamıyorum." Dedim . A da ağlıyordu.
"Ben nasıl bakıcam ona ." Dedi bana. "Tek değilsin ben varım dert etme ." Dedim
"Teşekkürler doktor bey biz çıkalım mı?" Dedim.
"Hayırlı olsun tabi çıkabilirsiniz . " dedi.
Ela yataktan kalktı ve bana tekrar sarıldı.
Gülerek hastaneden çıktık ve arabaya bindik.
"Birşeyler alalım da işkillenmesinler." Dedim kafa salladı .
Yol üstünde markete girip birşeyler aldık. Eve gitmeden de fırından simit ,boyoz, börek aldık.Evin önüne park ettim arabayı ve indim bagajdan aldıklarımızı aldım. Ela kapıyı açtı .
"Dolunay ?" Uykulu gözlerle bana bakan yağıza baktım . "Efendim ?" Dedim.
"Nerdeydiniz." Dedi .
mArkete gittik biraz da hava alalım dedik." Dedim."Tamam ." Dedi ve koltuğa attı kendini.
Ela ile mutfağa gittik ve kahvaltıyı hazırladık.
Arda da uyanınca hep beraber kahvaltı masasına oturduk."Sizin de bi küçük çocuğunuz olsa ne güzel olur ." Dedim.
Ardaya bakarak.
"Evde 4 tane veledin sesi cikiyo benimkine nasıl dayanacaksınız ." Dedi arda.
"Bebeklerime velet deme !" Dedim yalancı bir sinirle.
"Velet değiller mi?" Dedi.
"Yağız birşey de suna ." Dedim.
"Arda." Dedi arda ona baktı.
"Birşey kardeşim . " dedi gülerek.
"Of sinirsiniz." Dedim arda ve yağız gülüyordu.
"Arda sana birşey diyeceğim. " dedi Ela.
"Şöyle hatun." Dedi.
"Bizim küçük bir veledimiz olacak." Dedi.
Ardanın elinde olan çatal tabağa düştü .
"Saka demi." Dedi .
"Yoo gayet de gerçek artık evde 4 değil 5 velet olacak." Dedim.Arda ayağa kalktı ve elayı döndürmeye başladı .
"Vallaha ben hamile olduğumda böyle sevinmedim ." Dedim. Yağız da "valla ben az kala kaybediyordum . " dedi. Arda durdu ve elayı sarılmaya başladı .
"Kaç aylık?" Dedi.
"2 aylıkmış ."Dedi ela.
"Tebrikler kuzen ." Dedim ve sarıldım. O da belime sımsıkı sarıldı.
"Sabah o yüzden yoktunuz ." Dedi yağız.
"Hastaneye gittik." Dedim.
"Bir-kac vitamin falan yazdı . " dedi Ela .
Yağız la da sarıldılar . "Ee bu haberi annemlere verelim mi ?" Dedim.
"Tamam ac görüntülü ." Dedi.
Kafa salladım ve telefonumdan annemi görüntülü olarak aradım.
Çalıyor ..
Çalıyor..
Ve görüntü geldi.
Ekrana baktığımda ayaz vardı.
"Kuzum napıyorsun . " dedim.
"Dolunay al bebeklerini bunlar çok ağlıyo . " dedi.
Hep beraber güldük.
"Anneme verirmisin ?" Dedim. Kafa salladı ve anneme versi telefonu.
"Anne nasılsın." Dedim.
"Hamdolsun iyiyim kızım siz ." Dedi.
"Iyiyiz anne babamlar ordadır bi onları da çatırdama teyzemi falan. " dedim kafa salladı ve annemlerin yanına gitti.
"Bey kızın istiyo yasemin siz de gelin ." Dedi.Hepsini telefonda görünce gülümsedim arda konuştu. "Baba size birşey diyeceğiz . " dedi.
"Söyle oğlum." Dedi eniştem.
"Baba eve bir tane daha besson almak gerek." Dedi ela.
Teyzem ve annem şaşkınca bakıyordu babam da anlamış ki gülüyordu.
"Hayırlı olsun evladım." Dedi.
"Saol eniştem." Dedi arda.
"Ben anlamadım?" Dedi teyzem .
"Valla ben de ." Dedi annem.
"Torun geliyo torun ." Dedim ben de.
"Nee sen evli değilsin. Nasıl olur . " diyorlardı.
"Ben değil anne ha elâların bebeği oluyo ." Dedim.
"Torun geliyomuş erdem ." Dedi teyze sevinçle.
"Allah analı babalı büyütür ınsallah." Dedi eniştem.
"Siz gelin ben gelinime neler yapicam ." Dedi teyzem.
"Aha yandın knk . " dedim.
"Neyse guzel ailem gelince konuşursunuz . Ben kapatıyorum melekelerimi öpun bizim için . " dedim.
"Tamam kızım kendinize iyi bakın . " dedi babam ve telefon kapattı .
"Ee şimdi ne yapacağız . " dedim.
"Sinemaya gidelim ." Dedi yağız.
"Tamam siz hazırsanız çıkalım . " dedi bize arda. Kafa salladık ve kahvaltıyı toplayıp evden çıktık. Arabalara bindik ben her zamanki gibi yine yağızlaydım
"Dün gece için ... Yatağıma götürdüğün için yani saol. " dedim.
"Ne zamana kadar böyle soğuk davranacaksın?" Dedi bana .
"Anlamadım. " dedim.
"Ben seni seviyorum . Sen de beni seviyorsan artık ayrı olmamızın manası yok." Dedi.
"Yağız ben şey ...." Dedim.
"Tamam düşün ve eve gidene kadar ya benim olursun ya da artık birdaha olamayız." Dedi.
Sustum. Sadece susmakla yetindim.
Kısa sürede alışveriş merkezine geldik ve arabaları yan yana park ettiler.
Arabadan indim ve elanın koluna girdim . Biz önden onlar arkadan geliyorlardı.
Elaya arabada olan her şeyi anlattım.
"Ne bekliyorsun sen de onu seviyorsun işte. Uzatma bence gidene kadar düşünme onu sevdiğini söyle." Dedi.
"Bence bu çok uzadı . " dedi.
Kafa salladım ve arkaya baktım yağız bana bakıyordu.
Gülümsedim ve önüme döndüm.
Sinemanın olduğu kata geldik ve bir komedi filmi seçtik.
Sinemaya girdik ve koltuklarimiza oturduk.
Film başladı.
Yarım saat sonra film birden gitti . Salon kap karanlık oldu.
Ekranda bir video oynamaya başladı. Ekrana baktığımda bebeklerimin fotoğrafları vardı .
Benim ve yağızın bazı fotoğrafları vardı.Ekran yine karardı ve bu sefer yağız çıktı ekrana ama o benim yanımdaydı . Şaşkınca ona baktım ve tekrar ekrana baktım.
"Tam 3 yıldır seni hayalini kuruyorum ben sevgilim. Ama hesapta bebeklerimiz yoktu. Ama onlar olunca daha da güzel oldu herşey. Ben seni tam 3 yıldır bekliyorum. Tam zamanı.
Artık benim meleğim çocuğumun pardon çocuklarımın annesi olur musun ?" Dedi.
Ve devam etti.
"Dolunay sönmez değil de dolunay Akbulut olur musun ?" Dedi. Şaşkınca yanıma baktığımda yere diz çökmüş ve elinde küçük kutu ile yağız vardı."Olur musun ?" Dedi.
Kafamı salladım ve "olurum ." Dedim. Ama sesimi ben de duyamıyordum.
"Duyamadım.?" Dedi.
"Olurum." Diye bağırdım ve onun ayağa kalkmasıyla ona sarıldım.Artık gerçekten mutlu olmayı ikimiz de hak ediyorduk.
Merhaba arkadaşlar umarım begenirsiniz. Metin arası yorum yaparsanız sevinirim .
🙂 iyi tatiller herkese
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...