3. bölüm

3K 86 7
                                    

"Bırak kolumu." dedim kolumu tutan şahsa . "Konuşmamız gerek." "Ne hakkında?" "Özel" "O yabancı değil ne diyeceksen de işim gücüm var seninle uğraşamam." "Beni 1 kere bile dinlemedin! " diye bağırdı ne bağırması kükredi resmen . "Bağırma sokak ortasında" "tamam gel şu tarafta konuşalım" dedi. "Tamam . Ela ben 5 dakıkaya gelirim" dedim . "Dinliyorum." dedim umursamazca. "Yüzüme bak." bakmadım . "Yüzüme bak dedim sana dolunay!" sinirle baktım yüzüne yüzünde pişmanlık vardı. "Senin yüzüne bakmak isteyen kim Ulaş! sen beni aldattın senin ne yüzünü ne de adını duymak istiyorum . Bir daha karşıma çıkma" diye bağırdım. "Ben ... ben sana ihanet etmedimde aldatmadım da... beni bi dinlesen..." dedi kekeleyerek. "Tamam dinliyorum ne anlatacaksan anlat" dediğime gözlerinde parlama gördüm . "Ben seni al..aldatmadım Dolunay . Dolunay'ım . Ne olur affet beni benim hiç bir günahım yok." dedi. "Günahtan bahsediyo ya bie hiç suçum yok diyor ben seni gözlerimle gördüm be Ulaş o s*rtükle öpüşüyordun .Senin neren suçsuz." diye bağırdım. "Sen demekki beni sevmemişsin ulaş keşke soy adım gibi aşkına sadık kalsaydın. " dedim gözlerim mi doldu? Neyse ."Lütfen ağlama Dolunay'ım" "Bana Dolunay'ım deme. Artık sen benim için bir yabancıdan farksızsın. " dedim ve arkamı döndüm. Ela ve Ege kavga ediyorlardı. "Hepsi onun suçu aldatmasaydı böyle olmazdı Ege bana onu savunma ben onun ne mal olduğunu biliyorum ." Diye bağırıyordu Ela . "Bak kızım düzgün konuş yoksa ..." "yoksa ne ege yoksa ne ? Gidin başımızdan bende elayı da rahat bırakın " dedim ve ulaş' a baktım "O öptüğünüz kızların yanına gidin ve mümkünse dönmeyin " dedim "Dolunay bak ben suç.." lafını kestim."suçsuzsun anladık. Ela gidelim mi artık. " dedim Ela da onaylayinca eve doğru yol aldık. "Ne yüzle karşına çıkar bu salak ya ."Diye söyleniyordu Ela . "Boşver kanka " dedim evin önüne gelince. "Neyse kanka 1 saat sonra aşağıdaki parka gel ." Dedim " tamam kanka görüşürüz. "

Kapının önüne geldiğimde cebimde anahtarım olduğunu anladım ve içeri anahtarla girdim. Salona girdiğimde kuzenim arda'yi gördüm ilk bu şaşırdım . " Ne oldu kızım niye öyle bakıyım arda'ya." Dedi annem . "Anne bu Ankara'da degil miydi? " "Kızım benim adım bu değil arda . Hem sen özlemedin mi beni doli?" Diye sordu.Bana doli denmesini sevmezdim ama yakınlarım söylediğinde pek sorun etmiyorum ama yinede sinir bozucu bir isim . "Ya tamam ardiş'te bana doli deme o nasıl bir takma isimdir ya." dedim. "Sende bana ardiş deme bende sana doliş demiyeyim." "Anlaştık kuzi." dedim "He bu iyi." "Ee kuzi sen neden geldin buraya?" diye sordum."Oralar sensiz çok sıkıcıydı be kuzi bende senin hasretine dayanamadım geldim." dedi. "Ee teyzem,eniştem, ufaklık? onlar nerede?" diyesordum. "Onlar bizim evdeler hatta akşama yemeğe davet etti annem sizi bende seni alıyım biraz gezeriz , sonra bizim eve geçeriz ." Onaylarca kafamı salladım. "Anne Arda ile gezmeye gidicez biz. Akşamada teyzemlere gidicekmişiz siz gidin biz geliriz." diye bağırdım. "Tamam kızım akşama geç kalmayın. " dedi annem . "Tamam teyzem ben akşama getiririm dolunay'ı" "Kuzen ben böyle gelemem sen beni bekle ben 10 dakikaya hazırlanırım." dedim ve koşarak odama gittim . Hemen dolabımın karşısına geçtim .(giydikleri aşşağıda 👇👇)

(giydikleri aşşağıda 👇👇)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin