Dolunaydan....
Odanın kapısı çaldı ve içeri bir tane hemşir girdi (bilmeyenler var ise hemşirenin erkeğine deniyor.) Hemşire baktığımda çook yakışıklıydı. Ama ben umursamadım. Geldi ve serumumu çıkardı. Sonra konuşmaya başladı"Stres yapmamanız gerekir aksi taktirde bebeklerinize birşey olabilir . Her neyse geçmiş olsun." dedi ve odadan çıktı. Derek ve ardaya baktığımda hemşir'e sinirle bakıyorlardı.
"Adama öyle bakmayın ! neyse ben eve gitmek istiyorum!" dedim çatık kaşlarım ile.
Derek yanıma geldi ve koluma girdi. Hemen odadan çıktık ve hastane koridorunda yürümeye başladık. Danışmanın orada bana tanıdık bir yüz gördüm . Daha dikkatli baktığımda bunun Yağız olduğunun anladım .
Bizi fark etti ve yanımıza geldi. "İyi misin ?" diye sordu bana. " bilmem İyi miyim ? " diye sordum ben de. Dördü de bana salakça baktı.
"Eve gidelim lütfen orada konuşuruz." dedim. "Tamam sevgilim." dedi derek ve yürümeye başladı. Biraz da olsa sancım vardı . Yavaşça çıkışa doğru ilerledik . "Arda sen arabayı getir." dedi Derek. Arda kafasını salladı ve gitti. Yağıza baktığımda bana bakıyordu "Sen neyle geldin ?" diye sordum .
"Kendi arabam ile ." dedi. Kafamı salladım.İçim kan ağlaya ağlaya o soruyu sordum .
"Kız mı erkek mi ?" diye sordum . Hüzün le bana baktı. "Erkek." dedi.
"Sevindim." dedim zoraki gülümsemeyle. Arda arabayla geldiğinde yağıza baktım "Evde görüşürüz." dedim ve arabaya bindim. Derek de yanıma binecekti ki durdurdum.
"Ela sen bin yanıma." dedim . Ela hemen yanıma bindi. Derek de mecbur öne bindi .
⛧⛧⛧⛧⛧
Evin önüne geldiğimizde direk arabadan indik. Annem ve Teyzem bahçede oturmuş muhabbet ediyorlardı.
"Size en iyi hastanede bir oda alalım ." Dedi teyzem.
"Anlamadım anne?" Dedi ela.
"Hep hastaneye gidiyorsunuz ya ona diyorum " Dedi. Hemen atıldım.
"Hiç kusura bakmayın hanımlar birinizin oğlu diğerinizin damadı beni bu hale getirdi!" Dedim.
"Onlar kavga etmeselerdi dolunay hastaneye kaldırılmazdı. " Dedi ela da.
"Anne bu gün sizde kalacağım. " dedim.
"Neden ki güzelim evimiz var ?" Dedi derek.
"Senin benim yanında uyuyacağın ne malum derek ? " dedim ."Ama..." Dedi ki sözünü kestim.
" gelsen bile salondaki koltuklarda yatarsın ! Kavga etmeden önce dusunecektin! " dedim. Ardaya baktığımda sırıtıyordu.
"Sen neden sırıtıyorsun? " dedim.
"Şunun tipe baksana." Deyip kahkaha atmaya başladı.
"Seni de affetmiş değilim.! " dedim."Ha bu arada Derek." Dedim ona yaklaşarak.
"Bir şartla eve gelirim." Dedim.
"Ne istersen isterse yaparım yeter ki gel." Dedi. 😏
"Sanırım aşeriyorum. " dedim."Aş..aşer..aşeriyormusun?. " Dedi. 😂😂.
"Evet aşeriyorum. " dedim.
"Tamam şöyle adamlar alsın. " Dedi.
"Adamlar değil derek sen alacaksın bu kadar kolay değil. Neyse erik ve muz istiyorum😆." Dedim.
"Haziran'ın ortasında sana erik ve muzu nasıl bulayım ben ?" Dedi.
"Bulacaksın derek . Hem de kendin . Istersen baran ile gidebilirsin ." Dedim."Bulacağım o meyveleri neyse sevgilim ben gideyim aramaya " Dedi ve yatağımdan öpüp gitti.
Annemlere baktığımda gülüyorlardı.Arda ela ve ben de onlara katıldık."Hanımlar. Arda neye gülüyorsunuz böyle ?" diye sordu Yağız.
"Derek itine gülüyoruz kardeşim yüz ifadesini görmen lazım :D" dedi arda hala gülerken.
"Ne olmuş dereğe" dedi şaşkınca. "Dolunay ben aşeriyorum dediğindeki yüz ifadesi çok komikti." dedi ela.
"Çocuk istemesi o kadar kolay değil. İstediyse bunun bir cezası olmalı. Beni sev....sevdiklerimden ayırmasının bir bedeli olması gerekir." dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...