20 . Bölüm

967 40 39
                                    

İYİ OKUMALAR.  İSTER ŞİMDİ AÇIN ŞARKIYI İSTER DEDİĞİM YERDE . kAFANIZA GÖRE :d ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR . 

Yağız o kadar sıkı sarıldı ki bana neredeyse nefes alamayacağım. "Yağız ." Dedim kolları arasında. "Efendim baş belam." Dedi. Neden sizce yüzümde bir tebessüm oluştu. "Bıraksan diyorum artık nefes alamıyorum. " dedim. "Hayır. " Dedi ama biraz kollarını gevşetti. "Seni asla bırakmam dolunay . Ne pahasına olursa olsun . "Dedi. "Bende seni bırakmayacağım sırığım ." Dedim. Bu dediğime güldü ve kollarından serbest bıraktı. "Hadi aşağıya inelim merak etmesinler ." Dedi. "Yağız.? Sen burada böyle bir yer olduğunu nerden biliyordun? " diye sordum. "Burası bizim de oradan biliyorum Dolunay'ım. " Dedi. "Tamam ama bu dediğini ayaz duymasın. " dedim gülerek . "Neyi?" Dedi. "Dolunay'ım dedin ya onu ." Dedim. "Duyarsa duysun 😏 rahat ol . " Dedi ve elimi elleri arasına aldı ve aşağı inmeye başladık.

Aşağı indik ve Arda'ların yanına gittiğimizde ela bir elimize birde yüzümüze bakıyordu. "Noluruz lan ." dedi Miraç. "Sizin kavga ediyor olmanız gerekmiyormuydu ?" dedi kainat. "Neden kavga edelim kainat ?" dedim. " Bilmem siz hani kavga ediyorsunuz ya hep ondan demiştim." dediğinde Ela anlamış olacak ki . "Şimdi siz..." dedi "Siz...." dedi tekrardan ve ufak çaplı çığlık atıp sarıldı hemen bana. "Hayırlı olsun kankamaa." dedi bana sarılırken. "Teşekkürler kanki ." dedim ve ben de sarıldım ona." Hayırlı olsun kuzen ." dedi Arda da. "Sağ ol kuzen ." dedim ben de . " Demek yenge hanım da seviyormuş seni ha kardeşim." talha bunu dediğinde birazıcık kızarmış yani utanmış olabilirim. "Aynen kardeşim ben bir ara beni restoran da kovalayacağını bile düşündüm." dedi. "Aslında keşke kovalayıp öyle kararımı söyleseydim." dedim. "Hadi canım." dedi Yağız. "Aynen canım ." dedim ben de . "Bir durun ya canım falan olan var olmayan var yani ." dedi kainat. "Seni kim alıp ne yapsın e be salak arkadaşım ." dediğimde herkes güldü. Ama Miraç hemen araya girdi. "Ne biliyorsun belki birisi alacak onu ." dedi. Bu dediğine güldüm ve "Kesin keriz birisi alır bunu :D" dedim ve hemen güldüm. "Sana ne oluyor kardeşim he hayırdır ? kızın dili yok mu ?" dedi Yağız. "Var ama ben şey için demiştim.... Aman neyse size de laf edilmiyor ha." dedi hemen.

Saate baktığımda 10:27 yazıyordu. "Artık kalksak mı ?" dedim. "Ne güzel oturuyorduk ya ? " dedi yağız. "Annem geç kalmayın dedi." dediğimde arda gülmeye başladı. " Allah yardımcı olsun kardeşim ahahah teyzemin aahhahah dilinden ahahah düşmezsiniz ahahah." dedi . "Sen söylemezsen öğrenmez demi arda." dedim bende.

"Vallahi kızım ben kendime güvenemiyorum bu konularda." dedi ve tekrar gülmeye başladı. " Ben de kendime güvenmesem mi acaba teyzeme gelinin Ela olduğunu söylesem mi ki 🤔😆" dedim ve sonra bir piç smile yaptım .

Bu dediğime  herkes gülmüştü. " Tamam be kızım biraz uğraşalım dedik onu da burnumuzdan getirdin. " dedi Arda. "Neyse ne Hadi gidelim artık." dedim ve ayaklandım. "Hesabı nasıl yapacağız." dedi arda. "Herkes kendi yediğini versin  🙄" dedi Miraç.  Talha kafasına vurup" Acaba senin kafana vura vura mı böyle beyinsiz oldun Miraç ?" dedi. 

"Ben ne dedim şimdi kardeşim ?" dedi . "Kızlara hesap mı ödetilir." dedi Yağız. "Bence ödetilir kız ve erkek eşit sonuçta :D" dedi Miraç . "Kimse hesap ödemeyecek." dedi Yağız. "Olmaz ki öyle." dedi arda. "Burası babaannemin kardeşim bana ve arkadaşlarıma her şey beleş." dedi. "Tamam o zaman. " dedi arda. Herkes ayaklandı . "Ben kızları bırakırım." dedi Arda. "Tamam sen kızları bırak ama Dolunay benimle gelecek." dedi Yağız. 

"Tamam ama eve geç kalmayın." dedi Arda. "Tamam kuzen . Hadi herkese iyi geceler." dedim ve yağızın arkasından yürümeye başladım. Arabanın yanına geldiğimizde yağız şoför koltuğuna oturdu ve ben de onun yanına oturdum. 

 Yağız arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Ama gittiği yer bizim eve giden yol değildi. "Yağız ?" dedim. "Efendim prensesim ?" dedi . "Eve gitmiyor muyuz ?" dedim. "Biraz baş başa kalacağımız bir yere gidiyoruz sadece zaten orası da sahil kenarı hatta bak geldik." dedi ve arabayı durdurdu . "Hadi in aşağıya ." dedi ve kemerini çözüp arabadan indi. 

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin