"Kusura bakmayın. Biz beyfendi yi yanlız sanmıştık. " dedi sarışın olan kız .
"Bir dahaki sefer bebekleri sevin babalarına yanaşmayın!" Dedim sinir bozucu bir şekilde.
"Yanaşmak? Siz bize ne dediğinizin farkındamısınız ?" Dedi.
" vallahi tatlım gayette farkındayım. Yaylanın hadi başka kapıya.!" Dedim.
Birşey demeden yanımızdan yürüyüp gittiler.
"Sen ne diye elin kızlarına bebekleri sevdiriyorsun ! Ya birşey verselerdi boğazlarına kaçıp allah korusun ölebilirlerdi !!" Diye kızdım yağıza . Ağzını açıp konuşacaktı ki "kapa çeneni yağız . Bebekleri kimseye sevdirme . " dedim.
"Maşallah evlâdım kaç aylıklar?" Diye sordu 65-70 yaşlarında bir teyze.
"5 aylıklar teyzecim." Dedim sevecence . Yağız bu halime şokla bakıyordu.
"Maşallah maşallah allah uzun ömürler versin yavrucuklarima ." Dedi.
"Amin teyzecim amin ." Deeim ve yanına oturdum .
"Senin yok mu teyzecim torun falan ?" Diye sordum.
"Var 4 tane . 3 erkek bir kız . " dedi.
"Allah bağışlasın . "
Dedim ve "ayazı sallarmısın?" Dedim yağıza.
"Maşallah birde bu bey mı var ?" Dedi teyze ve ekledi. "Ah be kızım senin yaşın kaç başın kaç ?" Dedi.
"Yok teyzecim . Ayaz benim teyzemin oğlu . Benim sadece bu üçüzler var ." Dedim yağız şaşkınlıkla bizi izliyordu.
"He tamam kızım. Yaşlılık işte ne yaparsın?" Dedi.
"Sallarım canım sallarım . " dedi ve ayazın elinden tutup salıncağa gitti.
"Beyin de pek yakışıklı maşallah ☺" dedi teyze.
"Maalesef teyzecim . " dedim .
Biz teyze ile muhabbet ederken masal ağlamaya başladı . "Kuzum ne oldu annem . " dedim ona yaklaşarak . Ve anladım ki kızım altını pisletmisti.
"Teyzecim bizim artık gitmemiz gerek tanıştığıma memnun oldum. " dedim ve yağıza seslendim .
"Yağız. .....yağız " ikinci seslenmemde duymuştu. "Gidelim hadi." Dedim kafa salladı ve ayazı omzuna alarak yanına geldi ."Paşa eğlendin mı?" Diye sordum.
"Hem de çok eğlendim . " dedi.
Yağızın saçları dağıtıyordu.
"Gidelim masalın altını değiştirmem gerek. " dedim."Tamam gidelim. " dedi ve ayazı omzundan indirdi .
"Iyi günler teyze ." Dedim ve ikizlerin arabasını itelemeye başladım.
"Yoğrulduysan yer değişelim " dedi.
"Tamam . " dedim . Ve Furkan'ın arabasını itelemeye başladım.◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
"Anne biz geldik. " dedim . Kucağımda furkan ile. Yağız da ikizleri almıştı kucağına .
Birşey demeden direk salona geçip oturdu.
"Sen furkanı al ben de masalın altını değiştirip geleyim ." Dedim . Kafa salladı ve furkanı aldı.Bebek odasına gittim ve masalın altını degistirdim.
Bebek odasından çıktığımda annemler de salondalardı.
"Kuzum biz dedik ki sen çok yoruluyorsun sizi beş günlüğüne tatile yollayacağız. " dedi annem.
"Bizi derken anne ?" Dedim.
"Yağız,sen ve arda ile ela ." Dedi teyzem.
"Gerek yok anne bebekler var. " dedim.
"Gideceksiniz kızım itiraz yok. Hatta babalarınız da aynı fikirde. " dedi annem.
"Bebekler var anne. Onları da götürelim. " dedim.
"Olmaz ben torunlarım ile kalacağım siz gideceksiniz." Dedi annem .
"Tamam peki nereye ?" Diye sordum.
"Istediğiniz herhangi bir yere. " dedi teyzem.
"Izmir bile mi?" Dedim alayla.
"Evet izmir de hatta oradaki eve de gidebilirsin." Dedi annem.
"Tamam gidelim. " dedim."Yağız oğlum senin valizini hazırla . Dolunay da hazırlasın. Ardaların zaten hazır." Dedi teyzem.
"Tamam yasemin sultan . " dedi yağız .♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
"Hadi Dolunay!" Aşağıdan ela bağırıyordu.
"Geldim " diye bağırdım ben de .
Hemen odadan valiz ile çıktım karşımda yağız geliriverdi. "Ben alayım onu." Dedi ve valizi aldı.
"Teşekkürler. " dedim peşinden gittim.
Merdivenlerden indiğimizde arda ve ela bizi bekliyordu.
"Hadi be kuzen amma oyalandınız ." Dedi.
Umursamadım ve bebeklerin yanına gittim yağız da pesimden gelmişti.
"Aşkalrım anneanneyi üzmeyin tamam mı ? Biz 5 gün sonra gelicez babayla. Ben sizi nasıl bırakıcam ya 😔😢 . " dedim gözlerim dolarken."Geleceğiz zaten dolunay ." Dedi ela .
"Sen de anne ol anlarsın." Dedim gözlerimi silerken. Bebekleri kucağıma aldım ve öptüm kokularını içime çektim.
Yağız da aynısını yapmıştı.
"Hadi siz gidin geç kalmayın." Demişti annem."Anne bak sütleri dolapta. Bezleri biterse hakan alır zaten birde ......" sozumu kesti.
"Ilk defa bebek bakmıyoruz. Senden çok şey biliyoruz kızım . " dedi annem.
"Ama anne ne yapayım bırakamıyorum. Gitmesem mi ki . Siz gidin ya ben gelmicem" dedim ardalara.
"Olmaz kanka ya hadi yürü . Annemler var yanında birseyim olmaz kuzularıma." Dedi ela.
"Tamam ya . " dedim ve kapıdan çıktım.
Annemin kucağında masal, teyzemde furkan, selin de meriç vardı.
El salladım anlamadan güldüler.
Tek araba ile havaalanına gidecektik ve oradan ızmir uçağına binecektik. Izmirde ise ayrı arabalar bizi karşılayacaktı .
Şoför bizi hava alanına bırakmak için arabada bekliyordu.
"Iyi eğlenceler kuzum " dedi annem .
"Saol anne." Dedim ve arabaya bindim. Benim yanıma ise yağız bindi onun yanına da ela bindi.Herkes arabaya binince havaalanının yolunu tutuk.
&&&&&&&&&&
Benim için pencere kenarında koltuk almışlardı. Yanımda ise yine! Yağız vardı. Gece nöbete kalmıştı . Uykusu vardı bu yüzden ama etrafa bakıyordu.Uçağın kalkacağını belirginlerinde ise kemerlerimizi bağladık ve uçak piste yaklaştı ve havalanmak için hızlandı .
Havalandigimizdan 5 dakika sonra bir tane kafa omuzuma düştü. Yana baktığımda ise yağızdı her ne kadar ona bu kadar yakın olmam yanlış olduğunu bildiğim halde ben de kafamı onun kafasına koydum. Ve uykuya teslim etim kendimi .
#############
Ela'nın ağızından ...
"Arda şunlara baksana ne kadar tatlı uyuyorlar. " dedim. Uçaktayız ve dolunay ile yağız uyuyorlardı. Ama tek fark yağız dolunayın beline sarılmış başı ise dolunayın omzundaydi.
Dolunay da kıpırdamadan yağızın göğsüne yatmış uyuyordu."Evet hayatım çok tatlılar. Keşke uyanıkken de böyle olsalar. " dedi.
"Keşke ama belki olurlar . " dedim ve ben de arda'nın omzuna başımı koydum ve uyumaya çalıştım. Ne de olsa önümüzde 1 saat vardı.{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
Yağız'dan...
Uyandığımda dolunayın beline sarılmış haldeydim.
Uçak durmuş ve yolcular iniyordu. Elâlara baktığımda gülüyorlardı.
Ellerimi çektim ve dolunayı uyandırmaya çalıştım.
"Dolunay hadi uyan . Geldik ." Dedim.
"5 dakika daha ." Dedi ve koluma sarıldı.
Elalar daha da gülmeye başladı .
"Dolunaycım kalk geldik . " dedim.Gözlerini açtı etrafa baktı ve tekrardan kapattı. 5 sanıye kadar sonra fal taşı kadar açılan gözleri ile beraber kollarını da çekti."Kusura bakma ben ..... şey ..... uyuya.." kekelemeye başladı.
"Önemli değil kalk hadi en son biz kaldık uçakta." dedim ve uçağın koridorundan çıkış kapısına ilerledim.
Peşimden de iki adet gülmekten karınları ağrıyan ela ve arda, bir adette utançtan kırmızı dolunay geliyordu.
Uçaktan indikten sonra İzmir Adnan Menderes Havalimanına girdik ve valizlerimizi bekledik.
Valizleri aldıktan sonra çıkışa ilerlerken dolunay konuşmaya başladı "Acıktım ben biryere mi gitsek ?" diye sordu.
"Tamam gideriz. Nereye gidelim istersiniz?" diye sordum.
"Bir yerde dururuz kardeşim hadi sen dolunayı al ben de karımı alayım." dedi arabaya ilerlerken. bizim için iki araba koymuşlardı otoparka.
"Tamam , hadi dolunay." dedim ve oradaki görevliden anahtarı alarak arabaya bindim ve ardayı takip etmeye başladım."
Evet herkese merhaba arkadaşlar. 1 haftadan uzun süredir bölüm gelmiyoru . pek vakit bulamadım :(.
ama bundan sonra olacak bu hafta sınav haftası olduğu için yazabilirsem tenefüslerde veya boş derslerde yazmaya çalışacağım.
umarım beğenmişsinizdir. :) yeniden görüşmek üzere hoşça kalın : :)
1111 kelime. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...