29.Bölüm

693 29 14
                                    

Ben geldim  Nabersiniz ? biliyorum saçma bir şeydi. Neyse .  Multideki şarkıyı size söylediğim yerde açın öyle daha da eğlenceli olacaktır. :D  diğer bölüm sezon finali olabilir. haberiniz olsun :D 

"Evleneceğiz!" dedi derek.

"Ne ! sen manyak mısın be adam ne evlenmesi . Ben seninle evlenmem zaten zorla kaçırdın beni. Birde evlenemem seninle. Hem ben yağızla evleneceğim." dedim bir hışımla.

"Tamam bunu sen istedin." dedi ve beni sırtına aldı.

"Yaa bıraakk imdatt yardım edin." diye bağırmaya başladım. Kapıdaki korumalar koşarak eve girdiler ve beni Dereğin sırtında gördüler.

Derek kafasının sallayınca korumalar dışarı çıktılar.

"Bırak beni derek. Evlenmeyeceğim seninle." dedim.

Merdivenlerden çıktı ve benim olan odaya girdi ve beni yatağa yatırdı . ve yaklaşmaya başladı o kadar yakını ki burunlarımız birbirine değecekti.

"Beni sana tehdit ettirmeye zorlama . Yoksa benim ile evlenmezsen çok sevdiğin kişinin canı çok yanabilir." dedi.

"Evleneceğimiz zaman da acıyacak." dedim.

"Komada olması daha mı iyi ?" dedi.

"Evlenmeyeceğim uğraşma." dedim.

"Sen durumun ciddiyetini anlamadın galiba? Tamam adamlarımı senin gözünün önünde arrayacağım ve komut vereceğim." dedi ve telefonunu çıkardı.

"Yapamazsın." dedim tereddüt ile.

Telefon çaldı...

çaldı...

çaldı...

"Alo efendim ağabey ?" dedi karşıdaki kişi . "Baran koçum şu yağız denen herif var ya." dedi derek bana bakarak.

"Evet ağabey var." dedi baran denen herif. "Onu komaya sokana kadar dövün." dedi Derek.

"Tamamdır ağabey olmuş bit." dedi. Hemen araya girdim.

"Ne demek olmuş bil hayır sakın dövmeyin Allah kahretsin ! yapacağım dediğini ." dedim bir çırpıda.

"Anlamadım şimdi dövmek var mı yok mu ?" dedi Baran.

"Yok." dedim ve dereğe baktım.

"Yok koçum ." dedi.

"Tamam ağabey. Başka bir isteğin var mı ?" dedi . "Nikah memuru!" dedi.

"Anlamadım ağabey nikah memuru mu ? " dedi baran.

"Evet en kısa zamanda ve iyi bir organizasyon şirketi bul cumartesiye her şey hazır olsun ." dedi.

"Ama ağabey bu gün perşembe nasıl hazır olacak *" dedi baran.,

"Orası da senin sorunun koçum neyse sen hazırlıklara başla . " dedi derek ve telefonu kapattı.

"Böyle yaparak kendinden soğutuyorsun beni !" dedim sinirle.

"Garantiye alıyorum her şeyi meleğim." dedi.

"Organizayon istemiyorum sadece evdekiler olsun ." dedim.

"Olmaz seni herkese tanıtmam gerek." dedi ve yanağımdan öptü.

"Defol derek." dedim.

"Tamam KARICIĞIM" dedi. gülerek.

"Derek !" diye bağırdım.

"Derek senden bir şey isteyeceğim." dedim.

"Ne istersen emrine amade." dedi.

"Ela." dedim. "Ne elası ?" dedi.

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin