36.Bölüm

615 31 32
                                    

Arabadan indik ve eve doğru yürüdük. Dışarıda kimse yoktu. Evin kapısını çaldığımızda evin hizmetlisi açtı. 

"Hoş geldiniz dolunay hanım ." dedi. 

"Hoş bulduk canım. Annemler nerede ?" diye sordum. 

"Salondalar efendim." dedi. 

"Bana bir bardak soğuk su getirir misin ?" dedim . "Tabi." dedi ve mutfağa gitti. biz de derek ile salona girdiğimizde herkes oturuyordu. Yağız da oturanların arasındaydı. 

"Hoş geldiniz kızım." dedi annem . "Hoş bulduk annem . " Dedim annemin yanına otururken. 

"Ee anlatın bakalım bensiz neler yaptınız ?" dedim neşeyle. Göz ucuyla Yağıza baktığımda sadece bana bakıyordu. 

"Hiç vallahi işte nişandır okuldur sınavlar falan aynı." dedi Ela. 

"İyimiş. Arda kuzi sen napıyon?" dedim ardaya bakarak. Ama arda konuşmadı. 

"Arda ? ." dedim sorarcasına. 

"Ne var dolunay ?" dedi. "Bana neden böyle davranıyorsun." dedim yüksek sesle. 

"Nasıl davranmamı isterdin ?  Bırakıp gittin bizi sen." dedi. Bu dediğini üzerine Dereğe baktım. 

"Al bak yaptığını beğendin mi şimdi ? Herkes bana taraf tuttu Derek!" diye bağırdım.

"Tamam  meleğim sakin ol!" dedi derek sırtımı sıvazlarken. Yağıza baktığımda gözlerinden alevler fışkırıyordu.  "Nasıl sakin olayım derek  çek şu ellerini ! " dedim . Bunu demem ile ellerini çekti. 

"Arda biraz konuşalım mı ?" dedim. "Konuşmaya gerek yok!" dedi. 

"Sana anlatmam gerekenler var!" dedim . "Daha konuşacağımız ne kaldı ki ?" dedi. 

"Arda!" dedi teyzem.

"Of  tamam konuşalım.  Balkona çıkalım." dedi. "Tamam." dedim ve ayağa kalktım. Ardanın peşinden gittim. Kocaman bir terasa çıktı. İlerideki koltuklara gitti oturdu. Ben de gittim karşısına oturdum .

"Biliyorsun ben zorla evlendim arda." dedim titreyen sesimle. 

"Onu biliyoruz da razı olmuşsun baksana çocuğun..." sözünü kesti.

"Ben kimseye razı olmadım Arda . Ben hala yağızı seviyorum.." dedim.

"Karnında o itin çocuklarını taşırken de mi ?" dedi.

"Derek bana dokunmadı Dokunamadı ! bu bebekler de Tüp bebek merak etme . Kimse bana sahip olmadı !" dedim ve ayağa kalktım ve salona gittim. . 

"Konuştunuz mu dolunay ?" dedi teyzem. 

"Konuştuk teyzem oğlunun ağzının payını verdim Gelir şimdi." dedim. 

"Anne annem benim Yani bizim odamız neresi ?" dedim.  

"Burada da odanız var ama isterseniz evinize gidebilirsiniz." dedi annem. 

"O zaman eve gidelim biz nermin Teyze." dedi derek. 

"Sağdaki ev ." dedi annem.

Derek kafa salladı ve elimden tutup dış kapıya çekiştirdi. 

"Ben yürürüm derek." dedim ve önden gittim. Yan taraftaki evin kapısını çaldığımda bir tane kız açtı kapıyı. 

"Buyrun ?" dedi. Sanırım  bizim kim olduğumuzu bilmiyordu .

"Girebilir miyiz ?" dedim . 

"Siz kimsiniz ?" dedi . "Dolunay ateş." dedim Hala suratıma bakıyordu. 

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin