merhaba arkadaşlar . Umarım beğeneceğiniz bir bölüm olur. umarım beğenirsiniz.
"Dolunay!" Dereğin bağırmasıyla kucağımdaki meleğe hala bakmaya devam ettim. Birden ortalık sessizleşti.
"Bağırma.! Görmüyor musun kucağımdaki meleği uyandıracaksın." Dedim. Hala bebeğin yanağını okşarken.
"Onun çocuğu senin kucağında ne işi var ." Dedi sinirle.
"Bu seni ilgilendirmez! " dedim. Hemşire de bizi izliyordu.
"Almak ister misin? " dedim yağız'a.
"Ben canını acıtırım alamam kucağıma." Dedi.
"Birşey olmaz . Al bakalım. " dedim ve kucağına bıraktım bebeği. Sinir ile Dereğe döndüm. Bana yaklaştı ve sarıldı.
"Çok korktum." Dedi . Kendimden uzaklaştırdım ."Neden? " diye sordum .
"Sana size birşey oldu diye çok korktum !" Dedi.
"Bana ,bize birşey olmadı. Asya'nın sancısı tuttu ben de yardım ettim . Hepsi bu ." Dedim."Neyse ben bebeği alayım. " Dedi hemşire ve yağızın kucağından aldı.
"Çok masum ve o kadar da tatlı bir oğlun var yağız. " dedim.
"Teşekkürler. Neyse ben şu Asya meselesini halledeyim. " Dedi ve gitti."Derek biz de gidelim . Bebek zaten yarın falan gelir." Dedim.
"Tamam meleğim hadi gidelim araba aşağıda zaten aceleyle gelince . Park edemedim ." Dedi yürürken.Hızlı hastaneden çıktık ve arabaya binip evin yolunu aldık.
..................
"Annenler nasıl evladım? " salondan annemin sesini duydum . Ama ben yukaridaydim . Mecbur merdivenlerden tek başıma inecektim."Iyiler efendim . Sizlere çok selamları var." Dedi Bir tane çocuk.
Yavaş yavaş merdivenlerden indim ve annemleri yanına yürüdüm. Çocuğun sırtı dönüktü bana.
"Anne misafirimiz kim?" Diye sordum .Çocuk direk yüzünü bana döndü ve şaşkınca
"Dolunay! A..am..ama nasıl olur.?" Dedi. Biraz daha dikkatli baktığımda karşımdaki kişinin ULAŞ ! Olduğunu anladım."Ama sen Amerika'ya gitmiştin." Dedi.
"2 Ay önce döndüm Ben ulaş . Ama bu seni ilgilendirmez. Annemi nereden tanıyorsun sen !" dedim tekli koltuğa yaklaşarak.
"Babalarımız bir proje de ortaklar. " dedi.
"Ne projesi bu ?" dedim. "Anlatsam anlayacak mısın ? " dedi ukalaca gülüp. Ben de alayla güldüm ve . "Babam Sönmez holding bir inşaat holdingi yani bir ev hakkındadır. E ben de iç mimar olduğuma göre ?" dedim sırıtarak.
"Sen nasıl ama ?" dedi.
"Anlamazsın sen :) Neyse anne Dereği arayacağım gelirken dondurma getirsin sen bir şey ister misin ? " dedim Ulaş malca bana "Derek ? O ne alaka ." dedi.
"Ah sen bilmiyorsun değil mi ?" dedim . Hayır anlamında kafa salladı.
"Derek benim kocam. Çocuklarımın babası ." dedim.
"Kocan? çocuklarının babası ? burada ne olmuş böyle yağız'a ne oldu peki ?" dedi. O sırada da nesrin abla da furkan'ı getiriyordu. Yağız oğluna furkan adını vermişti. Furkan da şimdi 1 buçuk haftalık .
"Getir abla." dedim kollarımı açarak. Nesrin abla furkanı kucağıma bıraktı ve gitti.
"Tanıştırayım . Furkan!" dedim .
" Furkan ? kimin çocuğu ?" dedi.
"Asya! " dedim birden. Beni aldattığı kişi asya olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...