35.Bölüm

652 29 11
                                    

Media  da yağız ve dolunay var. 😊

Şuan karşımda 2 yıldır görmediğim  onu çok özlediğim yağız vardı.Biraz değişmişti .

"Hoş geldin demek isterdim dolunay.!" dedi bana doğru yaklaşırken. "Neden gayette rahat geldik." dedim. Bu cevabıma derek sırıtmıştı. 

"Espri yapma . Konuşmamız gerek!" dedi.

"Tamam konuşalım." dedim ben de. Yavaş yavaş ayağa kalktım ve "Bahçeye çıkalım istersen ?" dedim.

"Olur." dedi.  Bir iki adım attım ki derek de ayaklandı.

"Sen gelmiyorsun derek. Bunu bana çok görme." dedim. Kafa salladı ve geri yerine oturdu. 

Bahçeye çıktık. "Oturacak yer var mı ?" diye sordum.

"Var şurada." dedi. Onu takip ettiğimde  havuzun yanındaki koltuklara gidiyordu. Hemen oturdum.

Bana dik dik bakmaya başladı. "Bana öyle bakma." dedim.

"Nasıl bakmamı isterdin ? 2 Yıl boyunca ne çektim ben haberin var mı  lan senin?" dedi.

"Ben böyle olmasını istememiştim . Ben seninle evlenmek isterdim. Senin ile birlikte çocu...." sözümü kesti.

"Ama gayet de mutlusun bakıyorum da. Karnında o şerefsizin çocuğunu taşıyorsun lan." diye bağırdı. 

"Bağırma  bana . Evet onun çocukları ama..." yeter ama!

"Çocukları ? birde ikiz mi ?" dedi. 

"Evet  ama onlar tü...." tüp bebek diyecektim. 

"Yağız ?  neden bağırıyorsun ?" bu bir kadın sesiydi ve arkamdan geliyordu. Yağıza baktığımda şok olmuş bir şekilde bir bana bakıyordu bir arkama bakıyordu. Arkama döndüğümde  yüzü tanıdık bir kadın gördüm. 

"Siz kimsiniz ?" diye sordum ayrıca hamile olan kadına . 

"Beni tanımadın değil mi ?" dedi sırıtarak. 

"Tanıdık geliyorsun ama çıkaramadım." dedim.

"Ben Asya tatlım." dedi. Ne asya mı ? 

"Asya ? senin burada ne işin var ?" dedim çatık kaşlarım ile. 

"Ben ve yağız evleneceğiz . bu da aşkımızın meyvesi ." dedi karnını okşayarak.

Dolmuş gözlerim ile yağıza baktım. pişman bir şekilde  bana bakıyordu. 

"Bunun hesabını çok ağır ödeyeceksin Akbulut !" dedim  sinirle.

"Hadi ya nasıl?" dedi Asya.

"Seni ilgilendirmez sürtük." dedim.

"Ben mi sürtüğüm? Asıl sen kendi haline bak! birde ikiz." dedi.

"Ben evliyim canım ama sen değil! birde benim başka nedenim var . " dedim. 

"Hadi ya neymiş o neden biz de öğrenelim." dedi.

"Bu seni hiç mi hiç  ilgilendirmez. Birdaha bana sakın yaklaşma Akbulut !" dedim ve hızlıca ağlayarak eve girdim. salondakiler beni gördüğünde derek yanıma geldi.

 "Ne oldu ?" dedi.

"Beni buradan götür derek yalvarırım biraz uzak duralım . Sahile götür beni . " dedim kolunu tutarak.

"Tamam meleğim ." dedi ve saçlarımdan  öptü.

"Anne çantamı verir misin ?" dedim.Ne olacağını soracaktı kesin 

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin