58. Bölüm

623 19 2
                                    

Piknik alanına çoktan gelmiş ve günümüzü güzel geçirmiştik. Eve gitme sırası gelmişti artık.
Yardımcılar etraftaki eşyaları topluyorlardı selin de bebeklerin eşyalarını topluyordu.

Ben de furkanın ve meriçin pusedini elime aldım. Yağız da masalın pusedini aldı ve bebek çantalarını aldı.(3 tane dolu dolu çanta 🙄☺😁)
"Ali amca eve gidince sizin ile birşey konuşmam gerek. " dedi yağız. Ilerlerken.
"Tamam oğlum evde konuşuruz. " dedi babam ve annem ile teyzemler 6 kişilik arabalarına bindiler ve önden gittiler.
"Arda deniz kenarına gidelim mi ?" Diye sordu yağız.
"Gidelim kardeşim . " dedi arda.
Ardalar da arabalarına bindiler. Bizi beklediler. Çünkü çocukların pusedlerini yerleştirdik.

Yağız şoför koltuğuna ben de  ön koltuğa oturdum . Ardalar araba ile ilerlemeye başlayınca biz de onları takip ettik.
Yağız arabayı kullanırken. "Sevgilim. Canın birşey istiyor mu?" Diye sordu.
"Yok hayatım. Neden sordun ki?" Diye sordum.
"Sormak istedi canım . " dedi.
Kafa salladım ve yola bakmaya başladım .
Radyoda charlie puth'un -dangerously.
Şarkısı çalmaya başladı.
Aklıma o anlar geldi. Dere'in beni kaçırıp öptüğü gün . 

~Ah, bebeğim seni fena halde sevdim
Ah, ah bebeğim seni fena halde sevdim  

"Seni Fena halde sevdim dolunay !" dedi ve dudaklarıma yapışmıştı. ~
O an sadece aklımda yağız vardı ve ben ona orada tokat atmıştım.
O yaşadığım anlar aklıma gelince deli oluyordum. Dudaklarımı sertce kolumla silmiştim.   
Ben böyle kendi kendime delirirken sahile çoktan gelmiştik.
Arabadan indim ben furkanı kucağıma aldım.  Yağız da ikizleri almıştı.
"Bellerinden tut. Düşmesinler.!" Dedim yağıza . 
"Tamam korkma askim ya." Dedi ardaların yanına yürürken.
Ardalar ile bir banka oturduk . Yoldan geçen kızlar yağıza bakıyorlardı.
"Elalemin kızları da evli bir adama bakmayı çok seviyorlar elacım . " dedim yüksek sesle.
"Aynen kankacım. Yaa  bizim zamanda böyle yoktu." Dedi karnını tutarak. Kızlar bana ve elaya baktılar içlerinden biri " bize mi dediniz hanım efendi ?" Diye sordu salakça.
"Bizimi  didiniz  hinim ifindi. Tabi size dedim. Sabahtan beri kocama bakıyorsunuz." Dedim çemkirerek .
"Biz..." Dedi ama sözünü ela kesti.
"Get. Şimdi yalanlicak . Kızım bak hamile olmasam arada benim kocama baktınız  diye birde enişteme baktınız diye sizi  yolardım ama . Dua et bebek var karnımda . " Dedi.
"Sakin ol ela ." Dedi arda.
"Siz yanlış anladınız biz bebeklere bakıyorduk." Dedi diğer kız.
"Tabi canım öyle şimdi yaylanın beni kaldırmayın ayağa . " dedim. Bu demem ile ikisi de yürümeye başladı.
"Kıskandı mi benim küçük meleğim?" Diyerek saçlarımdan öptü yağız.
"Şımarma bir kere de yağız yaa " dedim.
"Tamam tamam sustum." Dedi gülerek.
"Gülüyorsun hala !" Dedim.  Ağzına hayali bir fermuar çekti . 
"Aa dolunaycım ?" Dedi bir kadın. Arkama döndüğümde seleni gördüm.
"Selen ne istiyorsun yine ?" Dedim sakince.
"Ilerdeki  çocuklarımı sevmeye gelmiş olamaz mıyım ?" Dedi sırıtarak.
"Bak bebeğin var karnında belanı arama !" Dedim.
"Ne o bebekler ile derek'i  mi kıskanıyorsun?" Dedi ve devam etti. "O benim !  Derek benim Anladın mı? " diye bağırdı.
"Sen kimsin ya ? He kimsin ? Ben derek'i falan kıskanmıyorum. Al güle güle kullan. -sırıttım- ama çocuklarından uzak dur ! O seni hicbir zaman sevmeyecek." Dedim.
Yağıza baktığımda sinirlenmeye başladığını anladım.
"Ama ben  sevmiyorum. Bak şu adama-yağızı göstererek- ben kaçırıldığm zaman da şimdi de bu adamı seviyorum. Ona aşığım. " dedim. Ve devam ettim. "Şimdi gelelim konumuza.  Furkanı alsana bi arda." Dedim ardaya furkanı vererek.
Selenin karşısına geçtim ve kolunu tuttum sıkıca "benim çocuklarım  onlar ! Anladın mı  benim ? Vilayetleri de bende. Ben doğurdum onları. Onların başka bir annesi Yok!" Dedim.
Furkanı gösterdi "ya o bebeğin?" Dedi.
Kolunu daha da çok sıktım. "O benim anladın mı? Çocuklarımdan uzak dur!" Dedim.
"Durmazsam? " dedi o da. Sinirlenmeye başlıyordum artık.
"Selen . Hiç tahmin edemeyeceğin şeyler yaparım sana. Dereyi elinden alırım.  Senden soğuturum. Anladın mı ? " dedim kulağına fısıldayarak.
"Şimdi benim çocuklarımdan furkan da dahil  uzak duracaksın.
"Sen ... sen nasıl bir insansin !" Dedi gözleri dolarak.
"Kızım sen ben evliyken kocama göz koydun.  Ama benim işime geldi. Sağ ol ama  kalbimin sahibine kavuşmamı sağladın sağ ol ." Dedim.
Bana bakti bakti  ve yanımızdan uzaklaştı.
"Gelecekteki çocuklarıymış peh! Onlar sadece benim !" Diye söylendim.
"Tamam meleğim onlar sadece senin ." Dedi yağız.
"Benim canım çikolata çekti . " dedi Ela.
"Benim de çekti ya ." Dedim.
"Tamam siz durun biz almaya gidelim ." Dedi arda bana furkanı vererek. Yağız da meriç'i verdi bana . Ela ya da masalı verdikten sonra gittiler.
"Ne dedin onun kulağına?" Diye sordu ela.
"Hiç tahmin edemeyeceği şeyler yaparım sana. Dereyi elinden alırım dedim. Soğuturum senden dedim." Dedim .
"Iyi yapmışsın da yağız duymasın !" Dedi.
"Çocuklarıma o kadın dokunamaz ela. Senin çocuğun doğsun anlarsın. " dedim oğullarımın saçlarını okşayarak.  27 yaşlarda bir  adam bize yaklaştı .  "Siz bir yerde modellik yapıyor musunuz ? " diye sordu bana
"Hayır .  Afedersiniz de  size ne?" Diye sordum .
"Böyle güzel bir hanim efendinin mesleği anca modellik olur diye düşündüm . " dedi.
"Ne yani ben doktor ve ya mühendis olamaz miyim ?" Dedim ve ekledim .
"Şu 3 çocuğu görüyor musunuz ?" Diye sordum.
"Evet gördüm .  Galiba teyzelerisiniz." Dedi.
"Hayır bey efendi . Anneleriyim ." Dedim.
Bana şaşkınca baktı . "Hiç doğum yapmış gibi gözükmüyorsunuz." Dedi vücudumu süzerek.
"Bey efendi  ileri gidiyorsunuz  gidin burdan kavga cikmasini istemiyorum !.Eşim gelicek birazdan." Dedim adama.
"Yazık olmuş genç yaşta evlenmişsiniz. Böyle bir güzellik dünyada nadir bulunuyor." Dedi.
"Senin güzelliğine de sana da ..." diyerek adama kafa attı yağız.
"Yağız!" Diye çığlık attık ela ile.
"Döv kardeşim döv az bele de çalış." Dedi arda keyifle izleyerek.
"Arda! Ayırsana. " dedi Ela t-shirt ' ünü çekiştirerek . 
"Kaşındı pezeveng . Hem siz karışmayın bakayım . Elacım şunları bir tutsana ." Dedi arda çikolataları karnına koyarak.
"Dur kardeşim az da ben döveyim . " dedi . Yağız çekildi ve arda yumruk atmaya başladı.
"Bir bitmediniz oğlum .  Bitmediniz !" Diyerek dövüyordu.
"Ayh yoruldum az dinleneyim de öyle döveyim . " dedi arda. Yağız gülüyordu bu dediğine.
"Sizi dava edicem !" Diyordu adam da.
"Et bakalım ne oluyor !." Dedi arda.
Adam yerden kalktı ve koşarak uzaklaştı.
"Ahahahha siz çok fenasınız ya. Dinleneyim de döveyim ne demek arda !" Dedim.
"Gülme !" Dedi yağız .
"Neden yaa."Dedim . 
"Gülünce gamzen ortaya çıkıyor da ondan. Hadi gitme vakti. Gel babacım sen bana ." Dedi masalı kucağına alırken.
Ben de ayağa kalktım ve arabalara ilerlemeye başladık.
Arabanın yanına geldiğimizde yağız masalı ortadaki pusede yatırdı.
Benden furkanı aldı ve diğer taraftaki pusede yatırdı. Ben de medici önündeki lisede yatırdı ve ön koltuğa oturdum .
Yağızda şoför koltuğuna oturdu ve arabayı çalıştırdı.

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin