56. Bölüm

571 22 2
                                    

Ara yorum yaparsanız sevinirim 😊

Bölüm şarkısı -oğuzhan koç & beni iyi sanıyorlar

Yağızdan..

"Başınız sağ olsun nermin..." mevlit'te olanlar nermin anneye baş sağlığı diliyorlardı.

nisan ve ela da bir köşeye geçmiş ağlıyorlardı. Çünkü ayağa kalkacak takatimiz kalmamıştı hiç birimizin.

Yasin ve Dualar okunmuştu. Evdeki misafirler gittikten sonra rahat bir nefes almıştık.

"Dolunay..." diye sayıklayarak ağlıyordu Ela.

"Nisan o daha yeni gelmişti. Biz ona daha doymamıştık." dedi iç çekerek.Yanına gitti nisan ve ona sıkıca sarıldı.

"Kendini bu kadar üzme kuzum ne olur. Olan oldu artık elimizden bir şey gelmez. Bundan sonra dolunay için yapabileceğimiz tek şey dua etmek." dedi . Kafa salladı ela ve daha çok sıkı sarıldılar.Ayağa kalktım ve merdivenlere ilerledim"Nereye yağız." diye sordu talha. "Bebeklerime." dedim ve yukarı kata çıkarak bebeklerin odasına girdim.

Etrafa bakıyorlardı masumca benim meleklerim. beşiklerinin yanına gittim ve Onlara bakmaya başladım.

"Anne gitti..." dedim gözümden akan yaşlara inat konuşmaya başladım.

"Ama baba burada. Sizi kimselere vermeyeceğim.!" dedim. Ben birkaç şeyler daha söylerken meriç ağlamaya başlamıştı. Meriç'in ağlaması ile Masal ve Furkan da ağlamaya başladı .

Bu kargaşanın arasından kaçmak için koşarak odadan çıktım ve merdivenlerden hızlıca inmeye başladım .

"Oğlum ne oldu." dedi nermin anne.

"Ağlıyorlar... ben bakamadım.." dedim ve hızla kapıdan çıktım.

Yağmur yağıyordu dışarıda. Bulutlar sanki dünyada sevdiği kadını kaybetmiş benim için ağlıyordu...

Hemen arabama atladım ve kendimi bilmeden sürmeye başladım.

Radyo yu açtım . Sanırım Oğuzhan koç söylüyordu.

(şarkı sözleri ... oğuzhan koç beni iyi sanıyorlar...)

Uzun oldu gideli sen

Ne de koydu ah, bir bilsen

Beni sorarsan, iyi işte

Nasıl olunursa öyleyim ayrıldıktan sonra

Her şey aynı, aynı kuşlar

Karanfiller, hepsinin selamı var sana

Ne de zormuş, başa çıkmak

Yokluğunla kucaklaşmak

Kime sorarsan seni andım

Bitti dedim, gitti halimden anlar sandım

Haklı belki, herkes kendi derdinde ya

Bir ben mi varım bu dünyada?

Ağladım diye sormadılar

Beni iyi sanıyorlar, iyi sanıyorlar

Unutursun iki gün sonra, adını diyorlar onun

Unutmam, unutursun iki gün sonra adını diyorlar onun

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin