Doğumdan sonra beni normal odaya aldılar. Bebeklerim şuan muayene'deydi. O kadar mutluydum ki anlatamam kimseye. Odamın kapısı açıldı ve içeri annem ve teyzem girdi. İkisi de ağlıyordu.
"Neden ağlıyorsunuz sultanlarım ?" diye sordum kısık sesle.
"Sevinçten tatlım :D" dedi teyzem gözyaşlarını silerek . Annem geldi ve bana sıkıca sarıldı ben de kollarımı ona sardım. Annem benden ayrıldıktan sonra teyzem de bana sarıldı.
"Gördünüz mü ?" diye sordum . Teyzem kafasını salladı . "Anne çok güzeller." dedim gözümden düşen yaşı silerken.
"Sen de çok güzeldin bebeğim. mesela ben hala inanamıyorum senin çocukların olduğuna sen hala gözümde küçücüksün." dedi annem .
"Anne onları ilk kucağıma aldığımda sanki dünyanın en mutlu insanıydım ben." dedim.
"İşte bu annelik duygusu kızım. Aramıza hoş geldin :D" dedi teyzem.
"Neyse tatlım biz çıkalım daha girecek çok kişi var doktor az kişi girsin dedi." dedi annem kafa salladım ve öpücük attım.
Dışarı çıktılar. Kapı kapanmadan içeri babam ve eniştem girdi.
"Oo beyler hoş geldiniz." dedim gülerek.
"Vallahi kızım çok hoş buldum." dedi babam gülerek.
"Dede oldun ha bacanak ?" dedi eniştem.
"Olduk vallahi bacanak . Sen de dede oldun sayılır." dedi babam.
"Çok teşekkür ederim kızım sana bu kadar tatlı torun verdiğin için. Rabbim 'e de binlerce şükürler olsun :)" dedi babam. Geldi ve sıkıca sarıldı. Eniştem de sarıldı ve çıktılar.
Babamlar çıktıktan sonra da ardalar girdi ela ile el ele.
"Kuzen . Çok çirkinler be ." dedi yüzünü buruşturarak.
"Sensin çirkin be benim meleklerime çirkin deme." diye çemkirdim resmen.
"Eğleniyorum kızım be hemen çemkirme . Analı babalı büyütsün çok tatlılar." dedi arda.
"Bundan sonra gelsin mamalar gitsin kakalı bezler." dedi.
"Çok pisliksin hayatım." dedi Ela.
"Hiç öyle deme kanka ilerde sizin de olacak şimdi öğrenme aşaması gibi bir şey olur sizin ." dedim piç slime yaparak.
"Aynen kuzen neyse biz çıkalım da derek girsin." dedi arda ve çıktılar.
Odada biraz bekledikten sonra içeri Yağız girdi.
"Derek gelecekti hani ?" dedim şaşkınlıkla.
"Önce ben geldim istersen gidebilirim." dedi.
"Yok hayır öyle demek istememiştim . Neyse kal ." dedim gülümseyerek.
"Annelik sana daha da bi yakıştı sanki dolunay !" dedi bana yaklaşarak.
"Teşekkür ederim ama keşke senin çocukların olsaydı !" dedim iç çekerek.
"Demekki böyle gerekiyormuş Dolunay'ım!" dedi.
"Dol..dolunay'ım ? Bana dolunayım dedin yağız :)" dedim gülerek.
"Evet seni çok özledim bir kez sarılabilir miyim ?" dedi. Kafamı olumlu anlamda salladım ve bana direk sarıldı o kadar çok sıkı sarılıyordu ki anlatamam.
"Seni çok özledim ben yağız." dedim.
"Ben de meleğim ben de . Ama artık yapacak birşey yok. Sen o adamın karısısın üstüne üstlük birde çocuklarının annesisin." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansız Aşk
Teen Fiction"Kapak Tasarımı: acelyacavdarr" Biz insanlar aşk denen lanet şeye tutuluruz. Bazılarımız karşılıklı olarak sever. Bazılarımız ise imkansız aşka tutulur. Ben Dolunay Sönmez. Benim hikayemi bu kitapta okuyacaksınız . Umarım beğeneceğiniz bir hikaye...