46. Bölüm

561 26 9
                                    

Yağız'dan....

"Noluyo lan ?" ardanın sesini duyduğumda o tarafa baktım kafasında pantolon vardı. 

"Noldu lan sana ?" dedim. Tam cevap verecekti ama dolunay'ın sesi böldü .

"Defol !" diye bağırdı ve "Sen gitmezsen ben gideceğim." diye bağırdı. 

"Noluyo ?" diye sordum arda ya . "Bilmiyorum  bağırışma sesleri geliyordu çıktım dışarı. O an kafama da bu pantolonu yedim. Galiba dolunay dereği evden kovuyor :)" dedi gülerek. 

"Neden ?" diye sordum . "Neden evden kovuyor ?" dedim.

"Bilmiyorum ama öğreneceğiz." dedi hınzırca gülerek. 

Dolunayların evin kapısı açıldı . Derek sinirlice çıktı ve kapıyı çarptı. Arda gülerek "Ne o derek evden mi kovuldun ?" dedi. Derek sinirle döndü ve ardayı öldürecekmiş gibi bakarak "şimdi değil! Şuan bulaşma bana !" Diye bağırdı. 

"Tamam belli oldu bi halt yedin dolunay da evden kovdu seni ." Dedi arda.

Derek ardanın yakasına yapıştı ve " Lan olum git işine sinirimi senden çıkarmıyayım !" Dedi.

"Ne halt yedin lan gene ?" Dedi arda sinirle.

"Sen utanmadan birde kuzenim ile kavga mı ediyorsun ?" Diye bağırdı dolunay balkondan . Sonra içeri girdi ve  hemen elimde kıyafetler ile dışarı çıktı .  Onları da üzerimize fırlattı. Şuan herkes bizim olduğumuz yöne bakıyordu.

"Dolunayım...." dereğin konuşmasına izin vermeden . "Defol ,sen git selenine! Bitti artık boşanma davasını açıyorum . " dedi ve alelacele telefonunu eline aldı.

Kısa bir görüşmeden sonra telefonu kapattı .

"Sen bu evden ister kal ister defolup git. "
Dedi ve içeri girdi . Girmesinden 2 dakika sonra dış kapıdan çıktı . Derek kolundan tuttu dolunay'ın . "Konuşalım bi dur ne olur ?" dedi.

"Ben bu sahneyi ilk defa yaşamıyorum derek. Şimdi tamam konuşalım diyeceğim sen de mal mal suratıma bakacaksın. !" dedi. 

"Sen git seline derek. Senin artık minicik çocuğun olacak. Aslında bunlar da mincik ama sen bizi kaybettin !"  diye bağırdı sonlara doğru. 

"Ben sana güvenmiştim derek ya ! sevmesem bile güvenmiştim sana . Yapmaz dedim derek bana , bize bunu yapmaz dedim Ama gerçek çıktı ." dedi . 

"Sen bana takıntılısın belli sevmemişsin beni. Artık ne yaparsan yap umrum değilsin !" diye bağırdı. 

"Ha birde boşandıktan sonra çocukların ile istediğin gibi görüşebilirsin . Ama bana karışamazsın. Belki tekrardan evlenirim ." dedi bana bakarak. Ve sonra koşarak nermin teyzelerin evine girdi. 

"Aldattın mı lan onu ?" diye bağırdı arda ve sonra dereğe yumruğunu geçirdi. 

"Sahroştum Ben  ..... bir şey hatırlamıyorum ." dedi derek. 

"Boşanacaksınız ! " dedi arda. Ve dereğin üzerinden kalktı. 

"Gidelim yağız ." dedi arda ciddi bir sesle . Yürümeye başladı "Kardeşim gel bi dolunaya bakalım ." dedi. Nermin teyzelerin evin ziline bastı. 

Nesrin abla kapıyı açtığında içeri girdik.

"Teyze nerde dolunay ?" diye sordu arda. 

"Odasında oğlum ne oldu ?" dedi. 

"Derek şerefsizinin yaptıklarından haberiniz var mı ?" diye sordu.

"Ne yapmış?" dedi yasemin teyze.

İmkansız Aşk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin